Vacante Rezervari

GHID pasi rezervare

GHID REZERVARI SERVICII TURISTICE PRIN AGENTIA DE TURISM FIDUCIA TURISM

 

Agentia de turism Fiducia Turism, ofera pentru turistii sai, varianta rezervarii serviciilor turistice dorite, exclusiv in sistem online - la distanta, prin intermediul mijloacelor electronice (computer, tableta, telefon inteligent). Iata pasii care trebuiesc urmati pentru o rezervare online:

a) se analizeaza temeinic si se aleg serviciile turistice dorite, de pe site-ul agentiei de turism Fiducia Turism www.vacanterezervari.ro

b) se completeaza cu informatii corecte si reale, toate campurile libere cerute prin formularul de cerere de oferta de la sectiunea de rezervari online a site-ului Fiducia Turism - www.vacanterezervari.ro astfel incat sa avem imaginea exacta, corecta, a solicitarii adresata de dumneavoastra si sa va putem contacta cu o oferta. In cazul completarii cu date inexacte, trunchiate, incomplete sau aproximative, ne rezervam dreptul de a nu da curs solicitarii dumneavoastra.

c) veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil de un operator al agentiei noastre de turism prin email sau prin telefon pentru a va raspunde la comanda si pentru a va putea confirma tarifele, daca mai sunt locuri disponibile sau nu dar si pentru consiliere legata de serviciile turistice respective.

d) se va trimite contractul cu turistul pe adresa de e-mail specificata in formularul online de catre turist. Contractul si anexele la acesta contin informatii despre serviciile turistice in mod detaliat si trebuie studiat, analizat si semnat de catre turistul reprezentant, pe fiecare fila. Dupa ce va fi semnat, contractul cu turistul trebuie transmis agentiei de turism Fiducia Turism, scanat pagina cu pagina, pe email.

e) se va emite o factura proforma sau finala pe numele turistului reprezentant in care se vor specifica exact si in detaliu serviciile turistice cerute si agreate spre rezervare de catre turist. Factura o vom transmite pe adresa de email specificata in formularul de rezervare online completat de catre turistul reprezentant. Facturile pot fi emise atat in euro cat si in lei, in functie de dorinta turistului. Pentru serviciile turistice care au tarifele exprimate in euro si turistii doresc sa le achite in lei, se calculeaza cursul valutar BNR din ziua respectiva + comision de risc valutar de 2%.

f) Turistul are mai multe posibilitati de a achita factura:

► prin depunere de numerar sau virament bancar, direct in conturile specificate pe factura, la oricare filiala a bancii mentionata pe factura sau la oricare banca autorizata sa functioneze in Romania si care efectueaza oferatiuni bancare cu banca mentionata pe factura.

► direct, prin virament bancar folosind variante de plata online - homebank, aplicatii de plata bancara, etc.

g) Dupa achitarea facturii se va comunica agentiei de turism telefonic si prin email ca plata a fost efectuata, atasandu-se documentul de depunere numerar furnizat de banca sau raportul de confirmare a viramentului bancar / platii electronice online. In urma confirmarii in conturile agentiei de turism Fiducia Turism a acestei plati se va procesa rezervarea serviciilor turistice. In cazul in care intre momentul contractarii serviciilor turistice si momentul confirmarii efective a platii in conturile agentiei de turism Fiducia Turism, serviciile turistice agreate si contractate devin indisponibile (stop sales, schimbare de tarif din partea furnizorului direct al acestor servicii, anulare efectiva din partea prestatorului acestor servicii, etc.) atunci plata efectuata de turist va fi returnata catre acesta cat mai repede posibil, mai putin comisionul bancar perceput de banca agentiei de turism pentru operatiunea de returnare respectiva

h) Operatorii agentiei noastre de turism va vor transmite factura fiscala finala si voucherele de calatorie prin email (voucherele sunt electronice) solicitandu-va confirmarea scrisa a primirii acestora. Neconfirmarea scrisa de catre turist a primirii prin email a documentelor mentionate anterior se considera confirmare tacita a primirii acestora din partea turistului reprezentant. Pentru a evita orice situatie neplacuta va sugeram sa verificati in casuta de email atat in directorul de mesaje primite (inbox) cat si in directorul de mesaje respinse (spam).

Nota: In functie de tipul pachetului de servicii turistice se vor emite si biletele de avion odata cu voucherele de cazare. Pentru anumite sejururi cu autocarul nu se vor emite vouchere individuale. Pentru sejururile cu autocar se va emite un singur voucher de grup care va fi dat in autocar.

Pentru anumite pachete turistice organizate si in forma de grup (circuite turistice, sejururi cu autocarul sau cu avionul) turistii vor fi informati telefonic sau prin e-mail cu privire la datele de plecare actualizate - ora plecarii, locatia si numarul de telefon al ghidului).

Deasemenea, turistii vor putea fi consiliati si vor putea achizitiona si asigurari medicale de calatorie in strainatate. Aceste asigurari medicale pot fi achizitionate online, la sectiunea asigurari - www.vacanterezervari.ro.

 

Legea contractelor la distanta Art. 7

(1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
(2)In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile

Legea contractelor la distanta Art. 4

(1)Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de renuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14

Legea contractelor la distanta Art. 14

Este interzisa livrarea de produse sau prestarea de servicii fara o comanda prealabila din partea consumatorului, daca aceasta livrare implica solicitarea efectuarii unei plati. In cazul livrarilor pentru care nu exista o comanda prealabila, consumatorul este exonerat de orice contraprestatie, lipsa raspunsului neavand valoare de consimtamant.