Turcia – Calatorie pe Coasta Liciei | Estivall | Paste | Avion | Bucuresti | 8 zile
Datele de plecare
07.03 | 21.03 | 04.04 | 18.04
Orasele de plecare:
Bucuresti
Durata circuitului:
8 zile
165 €
+ 95 euro (taxa aeroport)
Supliment de single - 115 €
Reducere a 3-a persoană în cameră - 25 €
Reducere copil 6 - 12 ani - 35 €, pentru cazare in camera dubla cu 2 adulti.
Tariful INCLUDE:
Transport avion Bucuresti - Antalya - Bucuresti;
7 nopti de cazare la hotel de 4*
7 mic dejun;
Transfer aeroport - hotel - aeroport;
Transport autocar pe durata programului;
Taxe de aeroport;
Tariful NU INCLUDE:
Excursiile opționale, pentru grup de minim 30 persoane;
Transferuri din tara la aeroport;
Pachetele extra CULTURA, SAVOARE si FULL INCLUDED(se achita din tara);
Programul Turistic Detaliat
Ziua 1. București – Antalya
Întâlnire în Aeroportul Otopeni pentru zborul spre Antalya. Urmează formalitățile vamale, îmbarcarea, apoi zburăm spre Antalya. În aproximativ 2 ore aterizăm Sosim în Antalya, unde vom fi întâmpinați de ghid. Transfer la hotel, unde vom avea parte de o primire călduroasă. Vă reamintim faptul că cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare beneficiază de cina inclusă în fiecare seară. Cazare la hotel 4* în Antalya.
Ziua 2. Myra si Biserica Sf. Nicolae
După cafeaua revigorantă de dimineață și un mic dejun copios, pornim la drum de-a lungul spectaculoasei regiuni de coastă care ne dă ocazia să ne delectăm cu peisajele asupra mării, a Munților Taurus și a pădurilor de pin. Ajungem în Myra, unde cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Cultură încep cu emoție să anticipeze oprirea la umătorul obiectiv, sit-ul arheologic din perioada antică datând din sec. al V-lea î.H. unde se află morminte și sarcofage ascunse în pereții stâncilor. Apoi ajungem la Biserica Sf. Nicolae, unde, există dovezi scrise, că este înmormântat acesta. După această zi spectaculoasă, ne îndreptăm spre provincia Mugla de pe Coasta Mării Egee. Seara ne retragem la hotel, iar cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare, vor savura o cina delicioasă. Cazare în Fethiye Hotel 4*
Ziua 3. Licia (Lykia)
Mic dejun, Timp liber pentru a explora împrejurimile pe cont propriu iar cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Cultură se pregătesc de o excursie de pomină. Ne vom petrece ziua într-o croazieră unică prin apele verzi și decorul de stuf din Dalyan. La sud de Dalyan se află faimoasa plajă Iztuzu supranumită și Plaja Ţestoaselor, o zonă protejată de lege, accesibilă numai de pe mare. Plaja are o lungime de 4.5 km, iar aici se găsesc țestoasele din specia “Caretta caretta”, aflată pe lista roșie a speciilor în pericol de extincție. Vom opri aici pentru a înota, apoi revenim pe coastă pentru a continua călătoria cu autocarul până în Kusadasi, unde urmează să petrecem două nopți. Seara, cină pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare se va servi la restaurantul hotelului. Cazare la hotel 4* în Kusadasi.
Ziua 4. Effes (Ephesus)
Timp liber să-ți pui ordine în pozele facute până acum, sau dacă ai achizitionat Pachetul Full Included sau Cultură, esti invitat să-ti ocupi locul în autocarul. Plecăm la drum și admirăm pitorescul regiunii rurale în drum spre Efes. UNESCO a declarat Efes-ul cel mai bine conservat oraș antic de pe toată coasta mediteraneană. Superbele vestigii arhitecturale din perioada de glorie a Efesului sunt dovada clară că bunăstarea era la ea acasă. Intrăm în orașul de odinioară, mergând la pas printre coloanele ionice și ajungem la faimoasele ruine ale Bibliotecii lui Celsus, apoi Templul lui Hadrian și Termele Romane. Efes găzduia în mod regulat jocuri și lupte cu gladiatori așa că, la distanță cât să arunci o piatră, găsim un amfiteatru uriaș, Teatrul Mare unde, se zice, a predicat Sf. Pavel în fața a peste 25.000 de oameni. Este timpul să ne retragem la un restaurant local, să savurăm un kebab sau lahmacun firebinte și aromat cu ayran răcoritor. Cu energie nouă, ne îndreptăm spre Casa Fecioarei Maria – cost 6 euro/pers. De fapt, ajungem la Capela Meryemana clădită pe fundația unei clădiri care, susțin unii, ar fi fost ultimul refugiu al Fecioarei Maria. Pentru a vizita interiorul și a vedea altarul se plătește o taxă suplimentară. Lăsăm Efesul în urmă cu experiențe de neuitat, nu înainte de a mai face un popas la coloanele Templului Zeiței Artemis, una dintre Cele Șapte Minuni ale lumii antice. Pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare, servim cina. Cazare la hotel 4* în Kusadasi.
Ziua 5. Pamukkale – Castelul de bumbac
După micul dejun ne îndreptăm spre Pamukkale, un loc desprins parcă dintr-o capodoperă pictată de un artist, care ne întâmpină cu ale sale terase de travertin albe, semicirculare. Dacă orașele „mușuroi” ale Turciei ne-au redus la tăcere de uimire, o altă atracție supra-realistă reușește să rivalizeze cu acestea. Inspirați de muntele de un alb sclipitor, cu formațiunile sale calcaroase, semicirculare, turcii au dat locului numele Pamukkale care înseamnă “Castelul de bumbac”. Timp liber, sau pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Cultură începe o nouă aventură. Vom explora la pas, desculți, bucurându-ne de priveliștea uimitoare și de blândețea netedă a teraselor de travertin. Am putea să ne scăldăm într-una din piscinele naturale. Având în vedere că în această zi vom fi cazați în apropiere, putem profita de ocazia excelenta de a face bai termale, considerate benefice pentru revigorarea tonusului muscular, dar și cu efect de întinerire a tenului. O zi cât un cadou special, mai ales pentru doamne… Pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare, servim cina. Cazare în Pamukkale Hotel 4*.
Ziua 6. Hierapolis si Piscina Cleopatrei
Revigorați după băile calde din ziua precedentă, începem ziua copleșiți de nerăbdare și de vitalitate. Vom merge în Hierapolis. Orașul antic s-a ridicat într-o zonă bogată în izvoare termale, în inima provinciei Phrygia din lumea antică, în sud-vestul Anatoliei de azi. Timp liber, sau program special pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Cultură. Coborâm spre ruinele orașului Hierapolis, printre cele mai bine păstrate orașe antice. După doar câteva minute de plimbare lejeră, zărim primele vestigii ale orașului balnear, un loc odinioară adorat de romani pentru izvoarele sale cu apă termală bogată în minereuri de calcit alb. Acestea sunt și sursa teraselor de travertin din Pamukkale, azi deschise publicului larg pentru a testa din plin binefacerile apelor termale. Aici descoperim Poarta Frontinus, Strada Coloanelor, principala arteră a vechiului polis, Biserica Bizantină, ruinele Templului lui Apollo, apoi urcăm spre spectaculosul Teatru Antic cu cele 50 de trepte de travertin, construit din porunca împăratului Severus în anul 206 D.H. După câteva ore petrecute în acest loc absolut impresionant, nu ne mai râmâne decât să ne relaxăm. Atenție, doamnelor! Aici se află celebra piscină a Cleopatrei, frumoasa regină a Egiptului Antic.
Baie în piscina Cleopatrei
Termele Romane din vechiul Hierapolis invită doamnele tentate să se scalde în Piscina Cleopatrei, un locșor feeric cu apă limpede, în care, se presupune, s-ar fi îmbăiat însăși frumoasa regină egipteană. Apa are temperatura constantă de 36 ° C, indiferent de anotimp, și se crede că ar avea proprietăţi de reîntinerire a tenului.
Seara ajungem în frumoasa stațiune-emblemă a Turciei, În Antalya. Pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare, se va servi cina la hotelul 4* unde suntem cazati. Cazare în Antalya Hotel 4*.
Ziua 7. Antalya si Cascada Karpuzkaldiran
După micul dejun, astazi vom fi siguri că se anunță o zi fabuloasă. Plecăm în excursie la spectaculoasa cascadă Karpuzkaldiran. Merită osteneala pentru că, priveliștea oferită de căderea de apă este un spectacol de o frumusețe rară. Avem ocazia să surprindem cadre fabuloase de trimis acasă prietenilor și celor dragi. De aici ne întoarcem în Antalya. Avem toată ziua la dispoziţie să ne oprim la principalele atracții locale, să batem la pas străzile pitorești și să imortalizăm locurile și momentele frumoase ale zilei. De încălzire, facem o scurtă incursiune prin pitorescul cartier Kaleici. De aici ajungem la emblemele orașului, superbul Minaret Yivly, apoi la Turnul cu Ceas de la Kalekapisi. Merită să facem o oprire și la cel mai notabil vestigiu roman din oraș - Poarta lui Hadrian. De aici, popasul următor le este dedicat pasionaților de shopping; vom explora zona Portului Vechi, cu magazine atractive, aromă de cafea și mireasmă de condimente plutind în aer, cu terase și cafenele cochete și o atmosfera vibrantă, cosmopolită. Iar spre finalul turului, ne putem delecta cu artă autentică în galeriile de artă sau dacă te fascinează ambarcaţiunile, poţi admira zeci de veliere și yachturi moderne. După-amiaza, spre amurg, mai rămâne timp de o plimbare de rămas-bun și poze pe măsura peisajului pe una din plajele îmbăiate de razele blânde ale soarelui. Pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare, servim cina. Cazare in Antalya Hotel 4*.
Ziua 8. Antalya
Mic dejun. Hoşçakal, görüşürüz...! (La revedere, pe curând...!) Lasăm în urmă frumoasele locuri pe care le-am vizitat și ne îndreptăm spre aeroportul din Antalya pentru zborul spre casă.
AVANTAJE pentru turist:
pachete extra:
b. savoare 105€/PERs
Demipensiune, cine 7 (bufet);
A. Cultura 119€/pers
Ghid local profesionist;
Ghid de limba romana;
4 pranzuri
Demre-Myra;
Biserica Sf. Nicolae;
Kokova excursie vaporas;
Dalyan excursie vaporas;
Basilica Johannes;
Pamukkale & Hierapolis
Orasul Antic Efes
Pachetele extra sunt optionale si se pot plati doar in tara.
Pachet full included:
A+B=224€ ai o reducere de 29€
Platesti in tara, doar 195€ / pers
BONUSURI: NOU! CARD GRATUIT EstivAll!
Excursii OPȚIONALE
Seara turceasca – 35 €/pers. (se achita local)
NOU!! Transferuri către Aeroportul international Henry Coanda din:
Pentru transferurile din tara turiştii sunt rugaţi să se prezinte la locul de intalnire cu cca 15- 30 min. înainte de ora comunicată.
EstivAll este conceptul unic Christian Tour adresat tuturor celor care iubesc călătoriile, vremea bună, soarele, cumpărăturile, dar care au fost prea ocupați în sezonul de vară să plece în vacanță. Aceștia pot beneficia de un program complet pentru a-și petrece vacanța în cele mai variate destinații turistice, în perioada sezonului turistic redus octombrie - mai.
Nemaipomenit! Înseamnă că poți pleca într-o vacanță premium și să profiți de vremea bună chiar și în extra-sezon la prețuri incredibil de mici. Pentru că totul să fie ușor și accesibil, grupul de companii care activează sub umbrela Memento Group subvenționează și negociază costurile călătoriei, făcând produsul EstivAll unic pe piața din Europa.
Această inițiativă se încadrează în sfera așa numitului turism social, oferind ocazia tuturor să descopere lumea.
Grup minim 35 persoane
IMPORTANT! de stiut:
Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.
DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE
1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.
2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.
3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.
4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.
5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.
CONDITII VAMALE
6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.
7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.
POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE
10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.
11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.
12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.
ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI
13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.
14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.
15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.
16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.
17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.
18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).
19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.
20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.
PROGRAMUL TURISTIC
21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.
22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)
SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE
23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de
pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.
24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.
25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.
27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).
28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.
29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:
a) cu 3 paturi de acelasi tip;
b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;
c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.
Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.
30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.
SERVICII DE TRANSPORT
31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de
numarul final de participanti.
32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.
33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).
34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.
35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.
36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.
37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.
TRANSFERURI
38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).
39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.
40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).
CARDURI & BONUSURI
41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.
42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.
EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE
43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.
44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).
45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.
46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.
47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.
GENERALE
49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii STORNO pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.
50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.
51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.
52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor
se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.
53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.
54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.
55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii
serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.
56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.
57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:
- relatii.clienti @ christiantour
- manager.programeculturale @ christiantour
Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.
Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.
Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
Concedierea neasteptata de catre angajator.
Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro
► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);
► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;
► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;
Agentie de incredere
Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.
Oferte variate
Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.
Flexibilitate contractuala
Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.
Mereu deschisi
Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.