SUA: Orlando si Miami | Avion | Bucuresti | 11 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AVIONUL

SUA: Orlando si Miami

Orlando – Cape Canaveral – MiamiKey West – Parcul National Everglades – Insula Bimini (Bahamas)

Datele de plecare

29.05

Orasele de plecare:

Bucuresti

Durata circuitului:

11 zile

970 € + 980 $

+ 490 € (taxe de aeroport)

Supliment single - 520 $.

Tariful INCLUDE:

transport intercontinental cu avionul pe ruta: Bucureşti – Amsterdam – Orlando cu companiile KLM şi Delta Airlines

transport intercontinental cu avionul pe ruta: MiamiParis – Bucureşti cu compania Air France

transport intern pe toată durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiţionat, adaptat la nr. de turişti

9 nopţi cazare cu mic dejun în hoteluri de 3*

transferurile, tururile şi excursiile menţionate în program

tur de oraș cu ghid local în Orlando

tur de oraș cu ghid local în Miami

bilet de intrare pentru o zi în Parcul Walt Disney World Magic Kingdom

bilet de intrare pentru o zi în Parcul Universal Studios

excursiile și vizitele din program

conducător român de grup

asigurarea în caz de insolvabilitate / faliment al agenţiei de turism

BONUS: PACHET TURIST PLUS PREMIUM GENERALI care include Asigurare medicală, pe întreaga durată a programului, care acoperă o sumă maximă de 30.000 euro / pers. (cheltuieli medicale de urgență și / sau repatriere, însă care nu este menită a acoperi complicațiile sau recidivele bolilor / afecțiunilor de care dumneavoastră suferiți anterior începerii călătoriei) și Asigurarea storno de călătorie, care acoperă pierderile financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate, a cărei valoare storno acoperă până la 2000 euro / persoană (cu franșiză de 10%); acest mijloc de protecție financiară acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei; se poate încheia turiștilor cu vârsta maximă de 74 ani împliniți

Tariful NU INCLUDE:

taxele de aeroport, combustibil, securitate şi serviciu pentru zborurile intercontinentale: aprox. 490 euro / pers.

taxe de ieşire de pe aeroporturi şi taxe de oraş și hoteliere (în cazul în care se aplică)

taxa de viză pentru SUA (160 usd / pers. - tariful poate fi modificat de către Consulat)

taxe de intrare la obiectivele menţionate în program ca fiind opţionale

alte servicii suplimentare decât cele menţionate, cheltuieli personale, băuturi etc.

bacşişuri obligatorii în SUA: 10 usd / pers. / zi pentru ghizi şi şoferi – mai puţin pentru bagajişti (se vor achita conducătorului de grup cel târziu la sosire)

excursiile opţionale care se pot realiza cu un număr minim de participanţi, precizat de partenerii externi, tarifele acestora fiind informative; în funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerul local

excursie la Cape Canaveral: 80 usd / pers.

Key West: aprox. 85 usd / pers.

Parcul Național Everglades: aprox. 75 usd / pers.

excursie de 1 zi în Insula Bimini (Bahamas): aprox. 150 usd / pers.

Programul Turistic Detaliat

 

Ziua 1:  Bucureşti – Amsterdam – Orlando

Întâlnire cu conducătorul de grup la Aeroportul Henri Coandă, la ora 05:00 (în fața ghişeului de îmbarcare al companiei KLM). Plecare spre Amsterdam cu compania KLM, zbor KL 1372 (07:00 / 08:55), de unde vom pleca spre Orlando cu compania Delta Airlines, zbor DL 411 (13:20 / 17:42). Odată sosiți la Orlando vom fi transferați pentru cazare la hotel.

Ziua 2:  Orlando

Mic dejun. Dimineața va fi dedicată vizitării oraşului Orlando, capitala mondială a parcurilor tematice. Vom face un tur panoramic de oraş care va include Muzeul Ştiinţei, Muzeul de Artă, Parcul Lake Eola cu celebra fântână Eola. După-amiază, timp liber pentru vizite, activități individuale sau posibilităţi de shopping în unele dintre cele mai cunoscute outleturi, precum Orlando Premium Outlets, Florida Mall sau Sawgrass Mall. Cazare în Orlando.

Ziua 3:  Orlando – Cape Canaveral (Centrului Spaţial Kennedy) – Orlando

Mic dejun. Timp liber pentru vizite şi activități individuale sau opţional excursie la Cape Canaveral pentru vizitarea Centrului Spaţial Kennedy. Plecare spre Cape Canaveral, situat pe coasta de est a Statelor Unite ale Americii, la 70 km distanță față de Orlando, cunoscut iniţial sub numele de Cape Kennedy din anul 1963 până în anul 1973. Cape Canaveral se află la est de Insula Merritt fiind separată de ea de Râul Banana şi include stația Cape Canaveral Air Force din anul 1940, care adăposteşte Centrul Spaţial Kennedy, înfiinţat la 1 iulie 1962 din dorinţa preşedintelui Kennedy de a trimite oameni pe lună şi a construi un program spaţial care nu doar să rivalizeze, ci să îl întreacă pe cel rusesc. Din decembrie 1968, Centrul Spațial Kennedy a fost principalul centru de lansare a misiunilor NASA cu echipaj uman. Veți avea parte de o lecţie de istorie şi fizică, prin filme educaţionale care explică în detaliu lupta americanilor pentru cucerirea spaţiului. Veţi avea şansa să vedeţi naveta spaţială Atlantis, una dintre cele mai cunoscute nave ale flotei Nasa, să aflaţi istoria programelor spaţiale Apollo și amănunte despre toate încercările şi eşecurile prin care acestea au trecut până au reuşit să "iasă prima dată" din câmpul gravitaţional al Pământului. Seara, întoarcere la Orlando pentru cazare.

Ziua 4:  Orlando: Walt Disney World (Magic Kingdom)

Mic dejun. Împreună cu însoţitorul de grup vom pleca cu shuttle-busul hotelului spre parcul tematic Magic Kingdom din cadrul Walt Disney World Resort, un tărâm al copilăriei veşnice unde vom ocazia să retrăim magia personajelor Disney şi a anilor frumoşi ai copilăriei. După ce vom ajunge în parc vă veți putea plimba pe Main Street, veți putea urca la bordul trenuleţului Walt Disney World Railroad pentru un tur rapid al parcului sau puteţi merge pe jos şi să intrați în nenumăratele magazine. Puteţi opta pentru o direcție în sensul acelor de ceasornic şi veți descoperi Adventureland și atracțiile sale clasice precum Pirates of the Caribbean și Jungle Cruise, sau vă puteți răcori confortabil în timp ce păsările jucăuşe animatronice vă vor distra în Sala Tiki fermecată. Dacă veţi părăsi Main Street-ul la bordul trenuleţului, veți putea debarca la Frontierland, unde Big Thunder Mountain Railroad și Splash Mountain vă vor oferi emoții mari în această secțiune, unde puteți explora și Insula Tom Sawyer. Veţi putea ajunge în Piața Libertății, unde veţi putea petrece cele 999 de zile bântuite la Haunted Mansion, sau veţi putea intra în sala președinților să auziți ce au de spus liderii americani din trecut și din prezent. Puteți trece apoi în Fantasyland, care este casa Castelului Cenușăresei, veți putea urca în avionul lui Peter Pan’s Flight sau veți putea face o călătorie muzicală pe tot globul la „It’s a little world” și nu în ultimul rând veţi putea experimenta Tomorrowland, care vă va purta în viitor. Seara ne vom întoarce pentru cazare la hotel.

Ziua 5:  Orlando: Universal Studios Florida

Mic dejun. Împreună cu însoţitorul de grup vom pleca spre Universal Studios Florida, parc tematic și un studio de producție deschis la 7 iunie 1990, a carei temă este industria divertismentului, în special filmele și televiziunea. Vă veţi putea imagina că faceți vrăji cu o baghetă ca Harry Potter, devenind un Minion răutăcios.  Sau că poate v-ar plăcea să îl cunoaşteţi pe Shrek, să faceți curse cu echipajul Fast & Furious sau să vă luptaţi cu extratereștrii ca Men in Black. De asemenea, veți putea urca în Hollywood Rip Ride Rockit, un roller coaster alimentat cu adrenalină și muzică, care atinge viteze de 65 km pe oră. Seara ne vom întoarce pentru cazare la hotel.

Ziua 6:  Orlando – Miami

Mic dejun. Plecare spre Miami, oraş situat pe coasta Atlanticului, în sud-estul statului Florida, cu o populaţie de peste 5 milioane de locuitori, important centru economic, financiar, cultural şi artistic al Statelor Unite. În anul 2008 a fost numit de către Forbes „cel mai curat oraş din America”, datorită calităţii aerului, vastelor spaţii verzi, străzilor curate şi programelor de reciclare desfăşurate aici. Vom face un tur panoramic de oraş care va include Coconut Grove, Coral Gables, South Beach, Art DecoQuarter, ca în final să ajungem în Little Havana, unde vom descoperi atmosfera cartierului printr-o vizită la fabrica de trabucuri El Credito. Cazare în Miami.

Ziua 7:  MiamiKey WestMiami

Mic dejun. Timp liber sau excursie opţională în Key West, o insulă legată de ţărm printr-un pod cu o lungime de 11 km, care se găseşte la o distanţă de aprox. 150 km față de Cuba, cunoscută pentru clima plăcută, temperaturile nefiind niciodată mai mici de 0°C. În epoca pre-columbiană insula a fost populată de tribul Calusa, iar primul european care a ajuns aici în anul 1521 a fost Juan Ponce de Leon. Ulterior, spaniolii au organizat aici o garnizoană, după care englezii au preluat controlul insulei în anul 1763, mutând populaţia nativă şi pe cea spaniolă în Havana. Veţi vizita oraşul vechi, prilej cu care veţi vedea Mallory Square, Strada Duval şi Fortul Zachary Taylor. Seara, întoarcere la Miami pentru cazare.   

Ziua 8:  Miami – Parcul Naţional Everglades – Miami

Mic dejun. Timp liber sau excursie opţională în Parcul Naţional Everglades, cea mai mare rezervaţie naturală subtropicală din SUA, care cuprinde 25% din terenul original al regiunii mlăştinoase din sud-vestul Floridei. Zona este vizitată anual de peste 1 milion de turişti, fiind a treia cea mai mare rezervaţie din SUA, declarată Rezervaţie Naturală a Biosferei inclusă în Patrimoniul Mondial Natural UNESCO. Acest ţinut ciudat, cu râuri sinuoase, mărginite de o vegetaţie luxuriantă, patria aligatorilor şi a şerpilor veninoşi, a inspirat numeroşi scriitori, precum Marjory Stoneman Douglas şi Peter Matthiessen, care au scris despre oamenii şi creaturile ciudate ce sălăşluiesc aici. Peisajul de neegalat al parcului protejează de asemenea specii rare sau pe cale de dispariţie, cum ar fi lamantinul, crocodilul American şi pantera de Florida. Întoarcere la Miami pentru cazare.

Ziua 9:  Miami – Insula Bimini (Bahamas) – Miami

Mic dejun. Timp liber sau excursie opţională de 1 zi în Insula Bimini, cel mai apropiat punct din Bahamas de teritoriul continental al Statelor Unite şi anume de Miami, la o distanță de aprox. 100 km. Veţi fi transferaţi către portul din Miami unde vă veţi îmbarca pe ferry-boat-ul care vă va duce în aprox. 2 ore către Insula Bimini. Cunoscută ca destinaţia preferată a scriitorului Ernest Hemingway, insula are un trecut plin de legende, renumitul drum Bimini fiind o reminiscenţă a legendarului oraş pierdut Atlantis. Seara întoarcere în Miami pentru cazare.

Ziua 10:  MiamiParis

Mic dejun. Timp liber pentru activități individuale și ultimele cumpărături până la transferul către aeroportul de unde vom pleca spre Paris cu compania Air France, zbor AF 099 (19:45 / 10:45).

Ziua 11:  Paris – Bucureşti

Sosire la Paris la ora 10:45 de unde vom pleca spre Bucureşti cu compania Air France, zbor AF 1588 (15:15 / 19:10).

AVANTAJE pentru turist:

 

Cu ocazia zilei de 1 Iunie, vă invităm să trăiţi o “secvenţă” a copilăriei în Statele Unite, la Orlando, capitala americană a parcurilor tematice. Va fi magie, iar alături de copii veți putea retrăi cele mai frumoase clipe din copilărie, veți redescoperi personajele lui Disney, veți realiza că aproape orice este posibil și că imaginația nu are limite, făcând parcă ca imposibilulul să dispară. Şi pentru că nicio vacanţă nu se poate încheia fără plajă şi baie, în final, vă veţi bucura de o bine meritată relaxare la Miami, paradisul cumpărăturilor şi locul preferat al milionarilor din toate colţurile lumii.

 

TARIF:  970 EURO + 980 USD / loc în cameră dublă; Supliment single: 520 USD

                      (tarif valabil pentru un grup minim de 20 turişti; pentru 15-19 turiști, tariful se va majora cu 100 usd/persoana)

IMPORTANT! de stiut:

 

ACTE ŞI CONDIŢII NECESARE APLICĂRII PENTRU VIZĂ:

SUA: pașaport valabil minim 6 luni de la data întoarcerii din călătorie / extras de cont personal cu minim 2000 usd / 1 fotografie color 5 / 5 cm, pe fond alb / adeverinţă de la locul de muncă cu precizarea funcţiei şi a salariului sau talon de pensie, după caz / copii ale actelor de proprietate (casă, maşină, teren etc) / în cazul patronilor de firmă, copie după actele societăţii şi ultimul bilanţ contabil / copie carte de identitate / pentru copii, copie certificat de naştere / pentru persoanele căsătorite, copie a certificatului de căsătorie / prezenţa personală la Consulatul SUA, în vederea susţinerii unui interviu (la data şi ora comunicate de agenţie)

Agenţia îşi rezervă dreptul de a face o selecţie preliminară a persoanelor care se înscriu în acest program în funcţie de actele prezentate. Termen limită pentru transmiterea documentelor: 7 săptămâni înaintea plecării

 

NOTĂ: ÎN CAZUL NEOBŢINERII VIZEI se aplică penalizările stipulate în „condiţiile de retragere” aferente zilei în care se susţine interviul. De asemenea, taxele de viză şi programare (achitate direct de turist la bancă) nu se rambursează.

CONDIŢIE SPECIALĂ ÎN CAZUL RETRAGERII DUPĂ OBŢINEREA VIZEI: penalizare integrală.

 

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:

- înscrierile încep din momentul lansării programului, cu plata unui avans min. de 50% din tarif şi se încheie la epuizarea locurilor

- diferenţa de 50 % se achită cu min. 30 de zile înainte de data plecării

- turistul va încheia cu agenţia « Contractul de prestări servicii turistice », la care prezentul program este parte

- în momentul semnării « Contractului de prestări servicii turistice », turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti    

 

OBSERVAŢII:

- conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice

- agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure

- agenţia nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu

- prezentarea la aeroport se va face cu două ore înaintea zborului; agenţia nu răspunde în cazul refuzului îmbarcării turiştilor ca urmare a întârzierii acestora

- conducătorul de grup se va asigura că programul se desfăşoară conform itinerarului prezentat, va oferi asistență în situaţii de urgenţă, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informaţii referitoare la excursiile opţionale şi la itinerar cu observaţia că nu are calificarea şi atestarea legală de ghid turistic

- cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări

- clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale

- distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie şi la cererea sa, va fi asistat de conducătorul de grup

- dacă hotelul este schimbat din motive care nu ţin de agenţie, va fi înlocuit cu un altul de aceeaşi categorie, aşa cum este precizat în program

- agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană

- agenţia poate aloca un număr de locuri cu reducere în cazul anunţurilor promoţiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioadă limitată de valabilitate; dacă acestea se epuizează înainte de expirarea perioadei anunţate, agenţia va opri promoţia fără un anunţ prealabil

- în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum întârzieri în traficul aerian, blocarea aeroporturilor din raţiuni de securitate, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite; totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- aşezarea turiştilor în autocar se va face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor

- agenţia nu-şi asumă responsabilitatea în cazul în care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta

- conform legilor internaţionale, doar ghizii locali au dreptul să ofere explicaţii în interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, conducătorii de grup vor oferi explicaţii turiştilor doar în afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajaţi contra cost doar cu acordul turiştilor interesaţi de ghidajul acestora

- excursiile opţionale se efectuează la faţa locului cu agenţiile locale; sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele şi pentru agenţia DAL TRAVEL; tarifele excursiilor opţionale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor care pot fi achiziţionate de la recepţia hotelurilor, sau din altă parte, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziţie un mijloc de transport care îi va duce şi îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei şi după caz, un ghid local; în tariful excursiilor opţionale nu sunt incluse intrările la obiectivele turistice vizitate

- agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale, indiferent de cauză

- în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri

- agenţia nu va suporta costurile suplimentare datorate unor cauze naturale cum ar fi alunecări de teren, căderi masive de zăpadă şi evenimente politice neprevăzute, greve etc.

- copiii minori pot călători doar: a) însoţiţi de ambii părinţi; b) însoţiţi de unul dintre părinţi care să deţină acordul notarial al părintelui care nu călătoreşte (sau încredinţare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces); c) însoţiţi de un adult cu certificat de cazier judiciar în original şi acordul notarial al ambilor părinţi; d) însoțitorii minorului sunt obligați să aibă certificatul de naștere în original al copilului minor, adițional pașaportului și / sau cărții de identitate

- copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual

- vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, CARTEA DE IDENTITATE sau PAŞAPORTUL, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă şi sunt valabile minim 6 luni de la data terminării călătoriei

- pentru posesorii de paşapoarte temporare cu valabilitate de 1 an, este necesară obţinerea vizelor de la ambasada din Bucureşti; în cazul neobţinerii vizei se reţin penalizări pentru biletul de avion, asigurarea medicală şi cheltuielile agenţiei

- c / v excursiei poate fi achitată şi în lei la cursul BNR + 2%, din ziua ultimei plăți

- prezentul document constituie anexă la « Contractul de prestări servicii turistice »

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare storno, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

SUA: Orlando si Miami