Slovenia - Oaza verde a Europei | Autocar | Bucuresti | 8 zile
Datele de plecare
30.04 | 25.07 | 11.08 | 09.09
Orasele de plecare:
Adjud | Arad | Bacau | Barlad | Braila | Brasov | Bucuresti | Buzau | Campina | Cernavoda | Cluj Napoca | Constanta | Deva | Fetesti | Focsani | Galati | Iasi | Medgidia | Piatra Neamt | Pitesti | Ploiesti | Ramnicu Sarat | Ramnicu Valcea | Roman | Sebes | Sibiu | Sinaia | Timisoara | Vaslui
Durata circuitului:
8 zile
195 €
+ 115 euro (transport autocar)
Supliment de single - 125 €.
Reducere a 3-a persoana in camera - 10 €.
Reducere copil 6 - 12 ani - 15 €, pentru cazare in camera dubla cu 2 adulti.
Tariful INCLUDE:
Transport cu autocar / minibus clasificat
7 cazări hoteluri 2 - 4*;
7 mic dejun;
Vizită Ljubljana;
Tur Peninsula Istria
Însoţitor din partea agenţiei pe traseu.
Tariful NU INCLUDE:
Intrările la obiectivele turistice (inclusiv în excursiile opţionale), serviciile de ghizi locali, taxe de oras* plătibile la hotel, alte taxe şi cheltuieli personale.
Excursiile opționale pentru grup minim 30 de persoane;
Programul Turistic Detaliat
Ziua 1. București – Budapesta
Iți dăm întâlnire la ora 6.30 dimineața, în cea mai modernă autogară din România - Autogara Centrală - București, să pornim cu dreptul într-o călătorie fabuloasă spre două dintre destinațiile cele mai spectaculoase pe care le adăpostesc Balcanii. Călătoria cu autocarul este relaxantă, confortabilă și îți dă prilejul să faci cunoștință atât cu locurile care ți se perindă prin fața ochilor, cât și cu partenerii tăi de călătorie. Avem din start, cu toții, un punct de pornire în discuții: pasiunea pentru o zonă a Europei încărcată de istorie! Prima noastra oprire va fi la Budapesta unde ne cazam și ne pregătim pentru o noua aventură.
Ziua 2. Budapesta - Ljublijana
Micul dejun savuros ne da puteri sa pornim la drum, capitala Sloveniei, Ljubljana, ne asteaptă. Este unul dintre cele mai fermecătoare orașe ale Europei Centrale. Ne bucurăm împreună că am ajuns în acest oraș care ne va încânta ochii și sufletul cu abilitatea sa de a aduce împreună trecutul și prezentul. Respirăm aerul curat al unei capitale verzi și savurăm începutul unei călătorii încărcate de istorie. Deși este un oraș de dimensiuni medii, cu aproximativ 280. 000 de locuitori, concentrația de atracții turistice îți dă de gândit imediat. Cu ce începem?! Pentru început ne stabilim aici cartierul general şi ne facem “ planul de bătaie” pentru următoarele zile.
Ziua 3. Ljubljana – Lacul Bled
După o noapte odihnitoare și un mic dejun sățios, pornim împreună să vedem cu ochii noștri cum se integrează istoria într-un prezent vibrant și viu. Căci te uimește verdeața orașului, iar tihna acestei capitale europene te va cuprinde ca o poveste frumoasă. Destinația noastră este Castelul Ljubljana, care se înalță pe dealul din mijlocul capitalei slovene. Acesta datează din secolul al XV-lea și aspectul său impunător îi trădează rolul istoric de fortăreață, cazarmă și reședință regală. Verifică bateriile aparatului de fotografiat sau bazează-te pe camera telefonului, la alegere. Însă te asigurăm că vei dori să faci fotografii care să îți amintească de acest castel și de panorama pe care o creează spectaculoasa vecinătate a lacului Bled sau decorațiunile baroce ale Capelei Sf. Gheorghe, decorate cu blazonul guvernatorilor provinciei Kranjska.
Podul Triplu este unul dintre cele mai frumoase și cunoscute poduri din Ljubljana. Arhitectura sa specială reunșete, de fapt, un grup de trei poduri care leagă orașul modern de centrul medieval. Zona este animată de baruri și restaurante, iar turiștii reușesc să facă aici fotografii demne de pus în ramă!
Moment de răgaz:
Prânzul îl luăm împreună, după ce decidem că dieta poate să mai aștepte puțin.
Piața Centrală din Ljubljana este locul unde oamenii își dau întâlnire. Agitația veselă a pieței este presărată cu ocazii perfecte de shopping, căci aici găsești produse tradiționale, condimente, ierburi medicinale și, nu în ultimul rînd, haine și accesorii.
Preparatele tradiționale sunt parte din mândria locului, căci în Ljubljana vei mânca un strudel uimitor, vei gusta brînzeturi rafinate și îți vei stinge setea cu bere locală. Slovenii se laudă cu apicultura și au nenumărate soiuri de miere. Așa că dacă te gândești să aduci un suvenir pentru cei dragi, acum este momentul să te aprovizionezi cu miere parfumată.
După-amiaza vă propunem o excursie optională la Bled, renumita stațiune a Sloveniei situată în nord-vestul extrem al Sloveniei, la poalele Alpilor Iulieni şi între râurile Sava Bohinjka şi Sava Dolinka. Piscurile munţilor, reflectate în apele lacului, soarele şi aerul proaspăt din Bled fac din staţiunea alpină un refugiu ideal pentru o pauză relaxantă. Turistii vin aici sa admire Lacul Bled, care se întinde pe o suprafață de circa 144 de hectare și are o adâncime maximă de 30 de metri, iar izvoarele termale interceptate sunt directionate către piscinele unor hoteluri pentru tratamente medicale și divertisment.
În inima lacului glaciar Bled se află o insulă în formă de lacrimă, singura insulă naturală din Slovenia, din calcar şi dolomită. Împrumutând denumirea lacului de care este înconjurată, Insula Bled este una dintre cele mai frumoase atracţii ale regiunii. Peticul de pământ insular abundă în vegetaţie, chiar clădirile găzduite aici fiind aproape complet "inverzite", graţie florei luxuriante. Multe legende plutesc în jurul insulei, dintre care una aminteste ca pe insulă s-ar fi aflat cândva un templu, dedicat zeiţei slave a dragostei, Živa, şi aflat sub protecţia călugărului legendar Staroslav şi a fiicei acestuia, Bogomila.
Un alt obiectiv turistic reprezentativ al staţiunii Bled îl reprezintă castelul cu acelaşi nume, cel mai vechi din Slovenia, aşezat pe marginea unei stânci abrupte, chiar deasupra Lacului Bled. Castelul a fost pentru prima oară menţionat în scris în 1011, atunci când împăratul german Henric al II-lea l-a donat Episcopului din Brixen.
Cea mai bună metoda de a explora Lacul Bled este trenulețul turistic care ocolește lacul și ne dă posibilitatea de a fotografia cel mai bine peisajul.
Seara ne întoarcem în Ljubljana pentru cazare la același hotel.
Ziua 4. Istorie, natură și vin
În a patra zi, pornim într-o excursie opțională spre Alpii Iulieni ai Sloveniei. Priveliștea este atât de spectaculoasă, încât ai senzația că ai intrat într-un film atent regizat. Un film despre spiritualitatea pe care o regăsești în natură, dar și despre senzații tari. Piscurile amețitoare, de peste 2000 de metri se îmbină cu ravene abrupte. De-acum se cuvine să știi că te afli în Parcul Național Triglav, numit după cel mai înalt vârf. Triglav are 2.864 metri, iar semeția sa l-a ajutat să devină simbolul național imprimat pe drapelul sloven. Parcul este un paradis pentru iubitorii de sporturi pe râuri rapide. De aceea, vei avea ocazia să îi vezi pe cei mai cutezători căznindu-se la rafting, cayac sau canoe, dar și pe cei mai răbdători, care preferă să pescuiască păstrăv în apele curate ale locului. Ca să ții minte cum arată culoarea smaraldului, fă neapărat fotografii cu râurile Tolminka și Soča.
După aventura drumului, ne tragem sufletul în cea mai spectaculoasă zona viticolă Brda, supranumita și “Toscana Sloveniei”. Prânzul delicios îl asortăm cu soiurile locale de vinuri, cu care slovenii se mândresc pe bună dreptate. Simți că strugurii s-au copt în liniște, cu răbdare, că au cules dulceața și parfumul soarelui pe îndelete. Se impune și vizitarea unei crame care ne învață mai multe despre tradițiile viticole ale locului.
In cursul după-amiezii ne întoarcem la hotelul nostru din Ljubljana. Petrecem noaptea în liniște și ne încărcăm bateriile pentru a doua zi.
Ziua 5. Postojna și Lipica
Astăzi vă propunem o excursie optională pentru vizitarea peșterei Postojna și a fermei de cai de la Lipica, nu uitați aparatul foto și luați cu dumneavoastră buna dispozitie! Podișul Karst se întinde din Slovenia ca un braț ce se odihnește pe umerii Italiei. Această regiune este faimoasă deoarece de aici derivă termenul de carst sau relief carstic. Paleologii descoperă peșteri noi în Slovenia în fiecare an, și sunt deja peste 8000. Însă cea mai mare și mai vizitată este peștera Postojna. Ascunde o serie de minunății, printre care și forme de viață rare.
Moment de răgaz:
Ajunși în acestă zonă a Sloveniei, ne delectăm cu mâncarea tradițională. O porție fierbinte de varză călită și friptură de porc ne reface energia. După plimbarea prin natură, avem nevoie de o masă copioasă iar restaurantele de aici se laudă cu vinuri atent selecționate din cele peste 100 de crame locale. Slovenii au și ei țuica lor! O produc din diverse fructe, dar cea din prune se numește “Brkinski slivovec”. Păstrează loc și pentru înghețata de miere. Așa ceva nu ai mai gustat!
După un asemenea festin, continuăm excursia noastră prin acest muzeu în aer liber. Vântul de nord, bora, adie răcoritor în timp ce descoperim lacurile care punctează albastru tabloul zonei. Ajungem la ferma de cai din Lipica.
Satul Lipica este faimos datorită cailor albi lipizani, care sunt crescuți în această zona de peste 400 de ani. Ferma de armăsari a fost întemeiată în 1580 de către arhiducele Karl von Habsburg, regentul Styriei, Carinthiei, Carniolei, Istriei și Triestului pe proprietatea cumpărată de la arhiepiscopul Coreto de Trieste. Herghelia de la Lipica a fost destinată să crească și sa amelioreze cai pentru nevoile curții și ale armatei imperiale.
În primul an de funcționare a hergheliei, 24 de iepe-mame provenite din populația locală din Karst au fost împerecheate cu trei armasari pepinieri spanioli selectionați. În anii ce au urmat și alte animale destinate reproductiei au fost aduse în herghelie din Spania, dar și din alte herghelii cu prestigiu napolitane, daneze, germane sau din imperiu, precum cea de la Kladrub. Abia în 1735, împaratul Karl al VI-lea a fondat Scoala de Echitatie Spaniolă pe lânga curtea de la Viena. În acelasi an, odatã cu inaugurarea, a fost deschis și registrul genealogic al rasei. Înca de la înfiintarea hergheliei, armăsarii proveniți de la Lipica au fost folositi în cadrul acestei adevărate academii de echitație. Dintre acești armasări, doar cei care obțineau cele mai bune rezultate aici erau apoi utilizati la reproductie.
Astăzi ferma produce unii dintre cei mai buni cai de rasă pentru Școala de Dresaj. Avem ocazia să îi admirăm în mediul lor natural, într-un tur al fermei care durează circa o oră și vom vedea cel mai vechi grajd – Velbanca, Muzeul Lipikum, Muzeul Trasurilor, Galeria de Arta Avgust Černigoj, Casa Karst.
În cursul serii vom reveni la hotelul nostru din Ljubljana.
Ziua 6. Bun venit în Istria!
Urcăm în autocar și ne pregătim pentru excursia de azi în partea croată a Istriei. Primul popas îl facem în orășelul Groznjan, un loc pitoresc cu o istorie interesantă. Pe măsură ce pășești pe străduțele pline cu artiști, artizani și cafenele, nu ai crede că, acum cîțiva ani, Groznjan a fost cât pe ce să ajungă un oraș abandonat. Dacă nu credeai în a doua șansă, vei vedea cu ochii tăi că se poate! Un oraș medieval a cărui frumusețe originală a fost păstrată până astăzi, prin conservarea zidurilor vechi, forturi, biserici și monumente. Vizităm apoi bazilica din Porec, care datează din secolul V și își păstrează intact farmecul mozaicului auriu.
Drumul nostru prin Istria continuă cu un popas în Rovinj, pe malul Mării Adriatice. Acest oraș de pe litoral are un trecut venețian și un centru istoric delimitat de un labirint de străzi pietruite. În vârful colinei zărim Catedrala Sf. Eufemie, construită de venețieni în secolul al XVII – lea. Cele mai frumoase priveliști și fotografii din Rovinj pot fi obținute din portul orașului. Din această perspectivă puteți vedea acele case frumoase pictate se se întind până la malul mării cu impunătoarea Basilica a Sfântului Eufemie în spatele lor.
Moment de răgaz :
Rovinj este denumit de localnici „Perla Istriei”, și mândru de titulatura pe care o poartă nu poate fi ocolit în circuitele turistice. Admirăm arhitectura sa cu influențe venețiene și ne răsfățăm cu un pic de shopping. Celor pasionați de artă le recomandăm sa meargă pe strada Grisia din centrul vechi. În Croația, numele de Grisia este cunoscut ca fiind numele celui mai mare festival de Pictura în aer liber. în fiecare an în luna august pereții caselor cât și scările de piatră ale acestei strazi sunt “tapetate” cu tablouri realizate de pictori atat din intreaga Croație, cât și din Europa. Aici sunt galerii cu vânzare la tot pasul, iar pentru cei care vor să plece cu un suvenir cu tipic local, cochet, magazinele sunt la o aruncătură de băț.
Dupa Rovinj, ne oprim și în frumosul orășel Pola. Este cel mai vechi și cel mai mare oraș din regiunea istorică Istria, fiind cunoscut pentru clădirile sale care au supravietuit încă din perioada romană. Un exemplu în acest sens este Amfiteatrul denumit și Arena, care seamana foarte mult cu faimosul Colloseum din Roma, dar la o scara mult mai mică. A fost construit în secolul I în timpul împăratului Augustus și este unul dintre cele mai bine conservate amfiteatre din antichitate, iar UNESCO l-a inclus în lista sa de patrimoniu încă din 1997. În apropiere se află și Templul lui Augustus, închinat în cinstea primului împărat al Romei.Cazare la hotel în zona Buzet.
Ziua 7. Opatija - Zagreb – Budapesta
Despre Opatija se spune că este “marea doamnă a Croației”, stațiunea care practic a dat startul turismului în Croația. Și nu este de mirare, odată ce descoperi vegetația luxuriantă, clima blândă, plajele superbe și clădirile vechi de sute de ani. Hai să spunem că nu doar aristocrația vremurilor apuse avea o slăbiciune pentru această stațiune. Celebrități precum Giovanni Puccini, James Joyce, Anton Chehov s-au bucurat de frumusețea locului. Avem de văzut Biserica Sfântul James (construită în anul 1420), statuia Domnița cu pescărușul, care a devenit și simbolul orașului.
Pornim spre Zagreb, capitala Croației. Situat în nordul țării, acesta a rezistat eroic atacurilor turcești dar și cutremurului devastator din 1880. Încercările trăite de-a lungul timpului se văd, azi, în Zagreb, în două moduri. Bisericile luxuriante și mănăstirile arată credința puternică în Dumnezeu. Pe de altă parte, palatele, parcurile și vria comercială arată că în Zagreb oamenii știu să se bucure de viață! În vizita noastră, vedem ambele pespective: cea spirituală, la Catedrala Adormirea Maicii Domnului, care domină Piaţa Kaptol cu turnurile sale ce veghează orașul încă din secolul al XIII-lea.
Programul nostru se apropie de sfarșit, așa că pornim către ultimul punct al călătoriei noastre, Budapesta, unde ajungem în cursul serii.
Experiență: ritm și gusturi tradiționale
Dacă te întrebai cu ce ai mai putea umple timpul înainte de a te retrage la hotel, avem pentru tine un pont: cum sună pentru tine “Seară de Cramă“? (opțional).
Te invităm la Borkatakomba, restaurantul unguresc unde ne vom petrece ultima seară împreună. Sigur ai gustat, până acum, măcar o rețetă de gulaș. Acum este momentul să ne înfruptăm din rețeta originală, de altfel o creație culinară a păstorilor maghiari. Crama oferă vinuri ungurești deosebite, care ne vor da chef de vorbă și de depănat amintirile proaspete din vacanță. Înainte de a încheia, trebuie musai amintit desertul care se găsește pe fiecare meniu al unui restaurant unguresc care se respectă: somlуi galuska, adică un pandişpan pufos, glazurat cu cremă de ciocolată şi frişcă bătută. În timp ce ne delectăm cu cina festivă, ne hrănim și inimile cu programul folcloric de dans și muzică tradițională. Destulă vorbă! Hai să ciocnim cupele, să schimbăm numere de telefon și să celebrăm prietenii noi. În definitiv, suntem camarazi de călătorie și nu-i exclus să mai fim și altădată!
Ziua 8. Budapesta – București
După micul dejun, lasăm în urmă frumoasele locuri pe care le-am vizitat și plecăm spre România. Parcurgem drumul cu amintiri de neprețuit în minte și gata pentru a gusta din istoria altui tărâm misterios și captivant.
AVANTAJE pentru turist:
Bonusuri
transferuri din țară conform programului
NOU! Pachet full included PELLERIN: 10 % Discount la achitarea din ţară a excursiilor opţionale 2+3+4 (de mai jos) pentru posesorii de Pellerin Club Card
5 % Discount la achitarea din ţară a excursiilor opţionale 2+3+4 (de mai jos)
OPȚIONAL
Excursie Lacul Bled - 20 €/pers.
Excursie Triglav &Brda - 20 €/pers.
Excursie Postojna & Lipica - 30 €/pers.
Crama Borkatakomba 30 €/pers.
Trebuie sa vezi
Castelul Ljubljana se înalță pe dealul din mijlocul capitalei slovene. Acesta datează din secolul al XV-lea și aspectul său impunător îi trădează rolul istoric de fortăreață, cazarmă și reședință regală. Azi este, poate, cel mai elegant loc din Slovenia pe care tinerii îl aleg pentru o nuntă ca în povești. Romantic, nu?
Podul Triplu
Unul dintre cele mai frumoase și cunoscute poduri din Ljubljana, Podul Triplu, cu arhitectura sa specială reunșete, de fapt, un grup de trei poduri care leagă orașul modern de centrul medieval. Zona este animată de baruri și restaurante, iar turiștii reușesc fotografii demne de publicat în revistele de călătorii!
Parcul Național Triglav (optional)
Ca să ții minte cum arată culoarea smaraldului, fă neapărat fotografii cu râurile Tolminka și Soča. Acestea strabat Parcul Național Triglav, rezervație naturală care se întinde pe aproape 880 de kilometri pătraţi, adică aproximativ 3% din teritoriul Sloveniei.
Postojna (optional)
Peștera Postojna are o faună foarte variată: de la creveți, miriapode și greieri de peșteră, la marea atracție pentru turiști: Proteus Anguinus, o reptilă acvatică rară cu piele asemănătoare cu cea umană, semitransparentă. Animalele pot fi văzute la vivariul de lângă peșteră. Olmii albi sunt ținuți două săptămâni in vivariu, apoi schimbați. Olmii negri nu sunt expuși datorită protecției lor.
„Toscana Sloveniei” (optional)
Brda este supranumită “Toscana Sloveniei”, datorită peisajului înnobilat de livezi bogate, chiparoși înalți și, bineînțeles, vii îngreunate de struguri. Slovenii iau vinul în serios, iar zona este dominată de câțiva producători mari. Cei mai mici își unesc forțele și reușesc să producă, împreună, 18 milioane de litri de vin anual.
Transferuri din tara conform programului.
Detalii transferuri
Dacă turiştii se îmbarcă dintr-o altă localitate decât Bucureşti, aceştia trebuie să informeze cu minim 15 zile înainte de data plecării agenţia la care s-au înscris. Inscrierile cu mai puţin de 15 zile înainte se vor face numai în funcţie de capacitatea mijlocului de transport utilizat. Transferurile se reconfirma cu 2- 3 zile înainte de plecare.
Numerele de telefon ale ghizilor sau şoferilor se vor comunica cu 2- 3 zile înaintea plecării, urmând a a ţine legătura cu aceştia pentru a vă informa privind situaţia concretă din ziua plecării (ora exactă a sosirii în oraşul dumneavoastră).
Pentru transferurile din tara turiştii sunt rugaţi să se prezinte la locul de intilnire cu cca 15- 30 min. înainte de ora comunicată.
Punctele de imbarcare gratuita / (autocar sau microbus)::
BUCUREŞTI Autogara Centrală - București 06.30
PITEŞTI Petrom ieşire Piteşti Est 07.30
RM.VÂLCEA Petrom ieşire Pasarela Nord 09.00
SIBIU Petrom Obor Calea Şurii Mari 12.00
SEBEŞ Rompetrol ieşire Lancrăm 12.30
DEVA McDonald’s GARĂ 14.30
TIMIŞOARA Benzinaria Gazprom Dumbrăvița 16.30
ARAD Benzinaria OMV Calea Timișorii 17.30
Punctele de imbarcare / TRANSFER CONTRA COST / (autocar sau microbus):
PLOIEŞTI 7 € / sens/ pers. Petrom METRO 07.30
CÂMPINA 10 € / sens/ pers. Casa Bucur-Popas Km 92 08.00
SINAIA 10 € / sens/ pers. GARA C.F.R SINAIA 08.30
BRAŞOV 15 € / sens/ pers. McDonald's Cal. Bucureşti 09.30
CLUJ 15 € / sens/ pers. Parcare Sigma Zorilor 10.00
*CONSTANŢA 15€ / sens/ pers. Gara Centrală 00.45
*MEDGIDIA 15 € / sens/ pers. Restaurant Balada 01:15
*CERNAVODA 15 € / sens/ pers. Gara CFR Cernavoda 01:30
*FETEȘTI 15 € / sens/ pers. Peco (intrare oras) 01:45
*BUZĂU 12 € / sens/ pers. McDonald`s 03.00
*BRĂILA 15€ / sens/ pers. Billa - Calea Buzaului 01.30
*GALAŢI 15 € / sens/ pers. McDonald's 01.00
*FOCŞANI 15 € / sens/ pers. Benzinăria LUKOIL, centru 02.00
*RÂMNICU SARAT 15 € / sens/ pers. la Turist 02.30
* IAȘI 20 € / sens/ pers. Lidl (vis-a-vis Iulius Mall) 22.30
*PIATRA NEAMȚ 20 € / sens/ pers. McDonalds - 1 Mai 00.00
*ROMAN 20 € / sens/ pers. Hotel Roman 00.30
*BACĂU 20 € / sens/ pers. Parcare stadion 01.30
* ADJUD 20 € / sens/ pers. Parcare restaurant Atlantic 02.00
* BÂRLAD 20 € / sens/ pers. Gelaprod 01.00
* VASLUI 20 € / sens/ pers. LIDL 00.00
CLUB CARD PELLERIN
Știi că te numești Pellerin atunci când toate semnele sunt de partea ta: iți place să călătorești în jurul lumii, să aduni amintiri de neuitat, astepți cu nerăbdare să vizitezi locuri inedite și te hrănești cu aventura specifică fiecărui loc nou pe care îl descoperi. Iar dacă am aflat ca ești un călător veritabil, atunci înseamnă că meriți cu desăvârșire să faci parte din clubul Pellerin, concept creat special pentru tine.
Întotdeauna Pellerin-ul se va întoarce din călătoriile sale mai bogat.
Cum poți deveni membru? Regulamentul și toate detaliile de care ai nevoie sunt disponibile la adresa pellerin.ro.
Pellerin Club Card este un card nominal care se achiziționează contra cost (25 euro) și vine în întâmpinarea ta cu o multitudine de avantaje, încă de la început: reduceri pentru asigurări (medicală / storno sau bagaje), la facilitati acordate pentru circuitele cumparate, dar și beneficii oferite de partenerii noștri, în țară.
Detinatorii de Club Card PELLERIN se bucura unnatoarele avantaJe:
BENEFICll CHRISTIAN TOUR
» REDUCERI asigurare medicala / storno / Bagaje
» Discount de pana la 50% la excursiile optionale in functie de Circuit
» Consilier personal de vacante
» Set cataloage gratuite anual - acestea vor fi disponibile in oricare dintre sediile Christian Tour si ale partenerilor sau la cerere se pot livra prin posta
» 15% Discount la produsele personalizate Christian Tour
BENEFICll PE AUTOCAR
» Gratuit excedent de bagaj
» Free Internet in autocar - pe teritoriu Romaniei si al Bulgariei
» 10% Discount la achizitionarea de produse in Autogara Christian Tour si din autocar, pe traseu
BENEFICll OFERITE DE PARTENERll CHRISTIAN TOUR
» Gloria Jean's Coffee - 10% discount - se ofera doar la bauturile reci si calde marca Gloria Jean's pe baza cardului de fidelitate Christian Tour
» Optinova - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» AquaTeam - de la 20% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» Optiplaza - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» Clinicile Hipocrat 2000 - 15% discount
» Gatuit o zi la salina Hipocrat 2000 - pe baza carduluiChristian Tour
» Donna Medical Center - 10% discount - pe baza carduluiChristian Tour
» Didenta - discount incepand de la 10% pana la 25% infunctie de tratamentuldorit
» City Grill si afiliati - 10% discount (Caru' cu Sere, Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare,Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu Trattoria Buongiorno Victoriei,Trattoria Buongiomo Baneasa,Trattoria Buongiorno Gentrul lstoric Trattoria Buongiomo Primaverii,Trattoria Buongiomo & City Cafe Terminal Schengen,Trattoria Buongirno Lido ).exceptie facand produsele din tutun si cele supuse unor alte promotii( meniuri,oferte pe baza de voucher,evenimente cu pret negociat,Revelion,Craciun,etc.)
» World Class - 2 x DayPass la orice sala,exceptie Down Town si Charles de Gaulle
» Sky Parking - 15% discount la parcarea de la Otopeni + Voucher - o spalare masina GRATIS + Gratis transport parcare / aeroport si aeroport / parcare
» Alexandreea Club Fitness&Spa - 30% discount / zila SPA (piscina,sauna,jacuzzi), Fitness, Aerobic, Cycling
» FasTracKids - GRATUIT o lectie de Engleza + 20% discount pentru prima luna de abonament
» English Kids Academy (EKA) - 10% discount la Cursurile Vara/Toamna
» Carturesti - 10% discount la toate produsele ofertate pe online
» Learn With Music - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale prin programele Learn with Music + o Lectie Demonstrativa GRATUIT
» Miko Kids - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale la Miko Kids + o Lectie Demonstrativa GRATUIT + 15% discount la petrecerile pentru copiiin cadrulParty Club Miko Kids
» Plafar - 7% discount in toata reteaua Plafar si pe plafar.net
» Zambarici- 10% pe zambarici.ro
» Debenhams - 15% - discountulse aplica doar la un cos de cumparaturi de minim 300 Lei,la toate articolele din gama moda si casa ce nu sunt incluse in alte promotii.
BENEFICll IN DESTINATll
GRECIA
» Rodos - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri
» LEFKADA - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri
» kos - 10% la excursiile optionale; pana la 20% discount la restaurante, cafenele si baruri - peste 40 de parteneri in insula
» CORFU - 5% la excursiile optionale; pana la 20% discount la cafenele, baruri, restaurant
» PARGA - pana la 20% discount la excursiile optionale (Meteora; Albania; Myths & River); 10% discount la Cafe Bar Bacoli Fresh
» Creta-CHANIA - 10% la excursiile optionale (EXCEPTIE Santorini); 10% la restaurante, cafenele si baruri
» ZAKYNTHOS - 10% la excursiile optionale
»THASSOS - 10% la restaurante, cafenele si baruri; pana la 50% discount la magazine de piele Kelgiorgis Leather Boutique - Kavala Town
BULGARIA
» 7% discount la excursiile optionale oferite de Turoperatorul ORTHANNA
» SUNNY BEACH - 10% discount la restaurante, cafenele si baruri
» VARNA - pana la 20% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GRAND MALL VARNA
» NESSEBAR - 10% discount la restaurantul Antiqua Mare
» BURGAS - pana la 25% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GALLERIA MALL BURGAS
TURCIA
» ANTALYA - 5% discount la Excursiile Optionale oferite de Memento Turcia
» KUSADASI - 5% discount la Excursiile Optionale
» BODRUM - 5% discount la Excursiile Optionale
» MARMARIS - 5% discount la Excursiile Optionale
EGIPT
» 10% doar la achizitionarea a 3 excursii, pentru achizitionarea unei singure excursii discountul este de 5%
Informatii parte din contract:
Derulare program:
Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate.
Hotelurile folosite in programele de circuite culturale Christian Tour sunt hoteluri standard. In fiecare program sunt nominalizate unitatile de cazare utilizate in sezonul precedent. Lista cu hotelurile confirmate pentru o anumita data de plecare din sezonul curent, va fi nominalizata cu 14 zile inainte de plecare. Orice modificare aparuta ulterior va fi notificata in timp util.
Hoteluri utilizate ȋn sezonul precedent:
Budapesta- Hotel Bara 3*
Ljubljana - Hotel Park 3*
Buzet – Hotel Fontana 3*
*Ȋn sezonul actual, se va opta pentru aceleaşi hoteluri sau unele similare.
Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.
Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar / frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
Preturile afisate in program sunt informative.
Modificari şi anulări:
Preţul este calculat pentru un grup minim de persoane.
Pentru grupurile care depasesc grupul minim de persoane se vor folosi autocare clasificate.
Pentru grupuri mai mici decat grupul minim de persoane se vor folosi minibusuri adapatate ȋn funcţie de numărul final de participanţi.
Pentru neȋntrunirea numărului minim de participanţi, agenţia oferă celor ȋnscrişi, ȋn caz de anulare, variante pentru mutarea pe o altă dată de plecare a aceluiaşi program sau pe un alt program disponibil ȋn portofoliul său, cu o dată de plecare apropiată. Această informare referitoare la ȋntrunirea / neȋntrunirea grupulu, va fi comunică cu cel putin 21 de zile inainte de data călătoriei efective.
Ȋn cazul reprogramării pe un alt program sau altă dată de plecare, agenţia garantează rezervările pe noua variantă pentru un interval de 72 de ore. După acest termen, locurile vor fi eliberate automat de către sistem. Recomandăm confirmarea ȋn scris pentru această modificare, ȋn termenul menţionat.
Ȋn caz de reprogramare, alocarea numerelor de ordine ȋn autovehicul se va face ȋn funcţie de disponibilitatea pe noul program / data de plecare.
Ghizi şi programe optionale:
Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.
Obiectivele din tururile panoramice cu autocarul se vizitează doar pe exterior.
Agenţia recomandă achitarea excursiilor opţionale din ţară pentru a beneficia de Discount. Ȋn cazul disponibilităţii, unele excursii opţionale se pot achita şi ȋn timpul derulării programului, ghidul fiind obligat să elibereze chitanţa.
Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor biletele de intrare la obiective / bilete de vaporas / feribot, clientul va primi tichetele locale.
Câștigă o vacanță pentru 2 în Grecia
Toate numerele de chitanţă / factură pentru excursiile opţionale vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋntr-o vacanţă ȋn Grecia pentru 2 persoane.
Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile
Documente de calatorie:
Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
Pentru călătorie sunt necesare paşaportul / cartea de identitate valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară.
Sperăm că aţi petrecut o vacanță frumoasă alături de Christian Tour şi vă mulţumim pentru orice impresii şi recomandări comunicate pe următoarele adrese de corespondenţă:
E-mail: relatii.clienti @ christiantour
E-mail: manager.programeculturale @ christiantour
sau pe formularul de feedback disponibil aici:
Site: christiantour.ro/formular_evaluare_circuit
Călătorești și câștigi un voucher in valoare de 1000 €
Toate impresiile şi recomandările transmise de către călătorii Christian Tour de pe programele de circuite, vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋn 3 vouchere de vacanţă ȋn valoare de 1000 € fiecare!
Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile
Grup minim 35 persoane
IMPORTANT! de stiut:
Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.
DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE
1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.
2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.
3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.
4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.
5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.
CONDITII VAMALE
6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.
7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.
POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE
10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.
11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.
12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.
ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI
13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.
14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.
15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.
16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.
17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.
18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).
19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.
20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.
PROGRAMUL TURISTIC
21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.
22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)
SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE
23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de
pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.
24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.
25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.
27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).
28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.
29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:
a) cu 3 paturi de acelasi tip;
b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;
c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.
Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.
30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.
SERVICII DE TRANSPORT
31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de
numarul final de participanti.
32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.
33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).
34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.
35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.
36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.
37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.
TRANSFERURI
38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).
39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.
40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).
CARDURI & BONUSURI
41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.
42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.
EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE
43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.
44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).
45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.
46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.
47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.
GENERALE
49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii storno pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.
50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.
51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.
52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor
se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.
53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.
54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.
55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii
serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.
56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.
57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:
- relatii.clienti @ christiantour
- manager.programeculturale @ christiantour
Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.
Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.
Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare storno, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
Concedierea neasteptata de catre angajator.
Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro
► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);
► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;
► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;
Agentie de incredere
Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.
Oferte variate
Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.
Flexibilitate contractuala
Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.
Mereu deschisi
Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.