Safari in Kenya - Sejur in Zanzibar | Avion | Bucuresti | 15 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AVIONUL

Safari in Kenya - Sejur in Zanzibar

Nairobi - Parcul National Lacul Nakuru - Parcul National Masai Mara - Amboseli - Zanzibar - Stone Town

Datele de plecare

03.02 | 31.03 | 16.04 | 10.10 | 11.11 | 27.12

Orasele de plecare:

Bucuresti

Durata circuitului:

15 zile

1 889 €

Supliment camera single - 499 €.

A treia persoana in camera tripla - 1 898 €.

Copil 2-12 ani in camera cu parintii - 1 789 €.

Supliment hoteluri 4* sau 5* - 429 €.

Supliment 5 nopti in Zambia, hotel 4* - 899 €.

Supliment plecare de Paste si Revelion - 279 €.

Tariful INCLUDE:

Bilete de avion București - Nairobi și retur

9 nopți cazare, hoteluri de 3* / 4* și în cabane de safari 4*

Mese conform itinerariului

Transport cu autocar / microbuz clasa Turist conform cu itinerarul excursiei

Transport în safari, cu mașini de maxim 8 persoane

Ghid local pentru safari

Asistență turistică în limba română

Tariful NU INCLUDE:

Taxe de aeroport 368 euro / persoană

Taxe de intrare în rezervațiile naționale 435 euro / persoană

Supliment 5 nopți in Zanzibar, hotel 4*

Asigurare medicală și asigurare STORNO

Taxa viză Kenya, cca. 50 euro

Taxa intrare sau ieșire

Programul Turistic Detaliat

Ziua 1: București - Nairobi (2 nopți)

Întâlnire cu reprezentantul agentiei pe aeroport pentru zborul către Nairobi, capitala Kenyei. Situat în centrul țării, Nairobi este un oraș modern și cosmopolit. Majoritatea organizațiilor internaționale care desfășoară activități în estul Africii și-au amplasat sediile aici, alegere datorată stabilității politice a statului și climei mult mai blânde. În Nairobi, te poți relaxa la întoarcerea dintr-un safari plin de aventuri de neuitat. La o distanță de mai puțin de 8 km de oraș se află Parcul Național Nairobi, unde vizitatorii pot admira gazele, zebre, girafe, bivoli, lei, leoparzi, maimuțe, rinoceri și crocodili, animale obișnuite cu turiștii și cu aparatele foto. Transfer la hotel. Cazare Nairobi. Hotel Jacaranda 4*. Mese incluse: Mic dejun.

 

 Ziua 2: Nairobi

Tur de oraș în Nairobi. Traversarea centrului orașului, unde se află: Parlamentul, Muzeul Cailor Ferate și Muzeul Național. La finalul turului, se poate vizita ferma de șerpi din Nairobi. Cazare în Nairobi. Mese incluse: Mic dejun.

 

 Ziua 3: Nairobi - Parcul Național Lacul Nakuru (167 Km) (3 nopți)

Îmbarcare în mașini (câte 6 persoane în fiecare mașină) și plecare spre Parcul Național Lacul Nakuru. Scurtă oprire pentru o superbă panoramă către Marele Graben sau Marele Rift. În Kenya, de-a lungul acestei zone se afla numeroase lacuri vulcanice care atrag păsările flamingo. Cele mai bune priveliști ale acestei zone sunt oferite de drumul către Lacul Nakuru, venind din Nairobi. Se continuă drumul până la cabana de lângă Lacul Nakuru. După-amiază, plimbare prin parc. Cazare în zona Nakuru - Lake Nakuru Lodge. Mese incluse: Mic dejun, prânz și cină.

 Ziua 4: Parcul Național Lacul Nakuru

 O prima zi petrecută în Parcul Național de lângă Lacul Nakuru. Acest lac este cel mai important din Kenya dintre cele situate de-a lungul Grabenului. Lacul este celebru nu numai pentru spectacolul dat de colonia de păsări flamingo (1,5 milioane exemplare), ci și pentru celelalte peste 450 de specii de păsări, care pot fi admirate în parc. Ornitologii au descris acest parc că fiind cel mai mare spectacol de păsări din lume. Aici întâlnim și hipopotami, rinoceri negri, girafe, mai multe specii de antilope, lei și leoparzi. Plimbări cu mașina prin parc, în cursul dimineții și după-amiază. Pranzul si cina se iau la cabana. Mese incluse: Mic dejun, prânz și cina.

 Ziua 5: Parcul Național Lacul Nakuru

Dimineața, plimbare prin parc. După-amiază liberă, pentru odihnă sau plimbare prin parc. Vizita în acest parc ne oferă o experiență unică, ce merită trăită cel puțin o data în viață. Prânz și cină la cabană. Mese incluse: Mic dejun, pâanz și cina.

 

 Ziua 6: Parcul Național Lacul Nakuru - Parcul Național Masai Mara (208 Km) (2 nopți)

Plecare din dreptul Lacului Nakuru spre sudul statului Kenya, unde se afla Parcul Național Masai Mara. Sosire în parc și cazare la cabană. După prânz, se pornește într-o plimbare cu mașină prin Parcul Național Masai Mara, care se întinde pe o suprafață de 1600 kmp și se continuă în Tanzania cu Parcul Național Serengeti. Platourile parcului oferă turiștilor posibilitatea să admire numeroase turme de girafe, gazele, zebre și antilope Topi. Pădurile parcului abundă de maimuțe și multe specii de păsări, iar în zona mlăștinoasă a parcului se găsesc elefanți și bivoli.

Rezervația Mara este supranumită și Regatul Leilor datorită numărului mare de lei care trăiesc aici. Alături de lei întâlnim gheparzi, hiene și șacali. În râurile Mara și Talek se afla crocodili și hipopotami. Această rezervație este o impresionantă minune naturală, un loc unde războinicii locali Maasai împart platourile cu leii, un loc al numeroaselor turme de animale, al marilor migrații către Serengeti și al veșnicului ciclu al vieții, morții și regenerării. Cazare la Mara Șopa Lodge, C14, Keekorok, Olooloimutio valley (Masai Mara Reserve) / Oloolaimutia Gate, Maasai Mara Național. Mese incluse: Mic dejun și prânz.

 

 Ziua 7: Parcul Național Masai Mara

Puteți participa la o excursie opțională, un safari într-un imens balon. Dimineața, devreme, veți vedea cum este umflat balonul cu aer cald și înainte de răsăritul soarelui veți urca în văzduh, pentru aventura vieții. Balonul se înalță la mică distanță de pământ și astfel veți survola cele mai greu accesibile părți din rezervația naturală, având posibilitatea de a admira viața sălbatică din întreaga rezervație. La sfârșit, veți primi că suvenir un certificat care atesta călătoria cu balonul și veți traversa cu mașina rezervația spre cabană. După-amiază, plimbare cu mașina prin rezervație. Mese incluse: Mic dejun și prânz.

 

 Ziua 8: Parcul Național Masai Mara - Nairobi (242 Km) (2 nopți)

Plecare din rezervație spre Nairobi. Sosire în capitala Kenyei și, opțional, prânz la Restaurantul Carnivore, unul dintre cele mai populare locuri din Nairobi. Votat printre cele mai bune 50 de restaurante din lume, Carnivore este localul unde turiștii pot trăi o experiență inedită, având prilejul de a servi masa în stil african. După-amiază liberă în oraș. Cazare Nairobi, la Hotel Jacaranda 4*. Mese incluse: Mic dejun și cină.

 

 Ziua 9: Nairobi

Timp liber în Nairobi, pentru ultimele cumpărături sau excursie opțională la Muzeul Karen Blixen, locul unde a trăit cunoscuta scriitoare care și-a petrecut o mare parte a vieții în Africa. Se traversează zona din jurul dealului Ngong, cu oprire la Centrul Girafelor din cadrul Parcului  Nairobi, unde veți avea posibiliatea  hrăniți puii de girafă. Retur, după-amiaza, în Nairobi.  Mese incluse: Mic dejun.

 

 Ziua 10: Nairobi - București SAU OPȚIONAL Zanzibar (5 nopți)

 Pentru persoanele care nu vor opta pentru sejur prelungit în Zanzibar, transfer la aeroportul din Nairobi pentru zborul către București.  Mese incluse: Mic dejun.

 

 Ziua 11: Zanzibar - Stone Town

Astăzi, vizităm Stone Town, capitala Zanzibarului, ce face  parte din Patrimoniul Mondial UNESCO, centrul cultural al Zanzibarului, construit de negustorii arabi și indieni din piatră  de coral, în sec. XIX. Stone Town a fost pentru o scurtă perioada (1840-1856) capitala Imperiului Otoman. Orașul se mândrește cu o colecție de peste 500 de uși sculptate din lemn (unele vechi de  300 de ani), un Fort Arab construit în  anul 1700-astăzi deschis publicului, Palatul Sultanului, din sec. XIX,  alte obiective construite   în perioada arabă. Beit-EI-Ajaib  sau Casa Minunilor a fost  construită de Sultan Seyyid Barghash pentru ceremonii. Arhitectura sa, Swahili, încorporează elemente din stilurile arab, persan, indian, european și african. Stone Town este un oraș cu o mare importanță simbolică în suprimarea sclaviei, fiind unul dintre principalele porturi de tranzacționare a sclavilor în Africa de Est și în același timp baza de unde oponenții, precum marele explorator David Livingstone, au desfășurat o campanie pentru abolirea sclaviei. Mese incluse: Mic dejun și cină.

 

 Ziua 12: Zanzibar - Peșterile Mangapwani (44 Km)

 Excursie opțională la Peșterile Mangapwani. După desființarea sclavagismului în 1897, comerțul cu sclavi a căzut practic în subteran. Mangapwani certifica acest lucru: o peșteră naturală folosită pentru încarcerarea sclavilor, ținuți aici până când erau transportați în secret pe vasele care îi duceau mai apoi în piețele din Europa și India. Prima este o peșteră naturală care avea un bazin cu apă proaspătă, iar a doua este făcută de oameni ca o celulă rece și întunecoasă, unde erau forțați să intre sclavii.  Mic dejun si cină.

Ziua 13: Zanzibar - Spice Tour

 Excursie opțională - Turul condimentelor. Zanzibar este “Insula Mirodeniilor”, arhipelag unde una dintre principalele surse de venit este cultivarea și exportul de condimente (cuișoare, nucșoară, piper, vanilie, scorțișoară sau ghimbir). Miresmele de vanilie, cuișoare sau nucșoară cuprind întreaga insulă. O plimbare pe aleile întortocheate, cu casele cu uși din lemn gravate și balcoane ornate, cu mirosul de mirodenii plutind în aer, va va duce înapoi în timp, în epoca de prosperitate a sclavagismului și a comerțului cu mirodenii. Plantațiile produc astăzi peste 50 de soiuri de condimente și fructe. Mese incluse: Mic dejun și cină.

 

 Ziua 14: Zanzibar - Dar Es Salaam (240 Km)

 Excursie opțională la Dar Es Salaam, primul oraș al Tanzaniei. Leagănul păcii, capitala Tanzaniei a fost inițial un sat pescăresc, pe care la mijlocul secolului al XIX-lea, sultanul Zanzibarului l-a transformat în port și centru comercial. Astăzi, este o metropolă de 1,5 milioane de locuitori, unde bărci tradiționale arabe se amestecă printre imense vase trans-oceanice. Ca majoritatea orașelor africane, Dar Es Salaam este plin de contraste, cu străzi aglomerate în zone pitorești, piețe Kariakoo, dar și bulevarde modern, în cartierul guvernamental. Domină arhitectura swahili, care încorporează elemente din stilurile arab, persan, indian, european și african.  Mic dejun si cina

 

 Ziua 15: ZanzibarNairobi - București

 Transfer la aeroport pentru zborul de retur către București.

AVANTAJE pentru turist:

Vizitează Kenya și Zanzibar

În perioadele Iunie - septembrie si decembrie – martie

Clima: tropicală, cu două anotimpuri ploioase:

aprilie – mai si octombrie - noiembrie

Moneda: shilling

De luat în bagaj: haine și încălțări comode, cremă cu protecție solară, haine impermeabile, spray de insecte

De cumpărat: Obiecte facute de mestesugarii locali, sculpture makonde, esarfe, kiondos (genti si cosuri din sisal) si bijuterii din par de elefant

Mancare și băutură: pilau – un fel de orez picant si biriani – o mancare picantă cu carne, ca, lapte de cocos.

Recomandări: malaria, holera și febra galbena sunt foarte răspândite. Beți doar apă îmbuteliată, nu mâncați salate sau legume negătite. Recomandăm vaccinurile împotriva meningitei, poliomielitei, tetanosului, difteriei și rabiei.

Tarifele sunt calculate pentru un grup minim de 30 de plătitori. Pentru un grup mai mic de 30 de plătitori, tarifele se recalculează.

Excursiile opționale*

Muzeul Karen Blixen  de la 95 euro / persoană

Zbor cu balonul cu aer cald 385 euro / persoană

Insula Mangapwani  90 euro / persoană

Safari in Tanzania 95 euro / persoană

Dar Es Salaam 70 euro / persoană

Spice Tour 67 euro / persoană

Stone Town si Prison Island  80 euro / persoană

* Tarifele excursiilor sunt calculate pentru un grup de minimum 20 persoane. Transferul la punctul de plecare în excursiile opționale este inclus în preț, dacă grupul este de 20 + de persoane. Pentru un grup mai mic, tarifele excursiilor se recalculează

IMPORTANT! de stiut:

Programele turistice se adreseaza turistior de toate varstele, sexele si categoriile sociale, indiferent de nationalitate si cetatenie. Programele si circuitele propuse sunt culturale adresandu-se unui public care doreste sa cunoasca noi destinatii sau sa le revada; sunt programe echilibrate pentru destindere si relaxare. In cazul excursiilor la cerere, incheierea contractelor se face conform conditiilor concrete specifice cererii. Orice alte servicii neinscrise in materialele de prezentare sau in confirmarea de servicii nu fac obiectul contractului si nu atrag raspunderea agentiei organizatoare. Prima si ultima zi a excursiei sunt stabilite in oferte. Termenul de “excursii optionale” sau “optional” defineste serviciile turistice care nu sunt incluse in pretul de baza al programului turistic la care participarea nu este obligatorie si care se achita suplimentar. Pentru a avea loc o excursie aceasta trebuie să întrunească numarul minim al persoanelor participante la excursie, care trebuie sa fie minim 15 persoane. Nota: Cu toate acestea, daca agenţia poate la libera sa alegere să aprecieze că poate totuşi organiza excursia chiar şi în cazul neconstituiri grupului minim, pretul excursiei se recalculează (majorare cuprinsa intre 5% si maxim 10% din valoarea excursiei/pers) şi agenţia îşi rezervă dreptul de a schimba compania aeriană, şi implicit orarul de zbor sau hotelurile, cu păstrarea standardelor şi cu informarea turiştilor înscrişi. În cazul în care agenţia nu va lua aceasta decizie se anuleaza excursia. La fiecare înscriere turistul trebuie să se asigure că programul sau preţul pachetului turistic nu a suferit modificări. Excursiile optionale sunt organizate de partenerul extern si se supun conditiilor partenerului extern pentru care se vor primi

programe si conditii separate, agentia organizatoare neavâd răspundere de organizarea acestora. In oferta agentiei se regasesc ofertate doar noptiile de cazare oferite si nu numarul de zile ce urmeaza a fi petrecute in cadrul programului turistic. Serviciile platite de client sunt numai cele prevazute in sintagma “pretul include”.

Agentia organizatoare are obligatia de a asigura, in totalitate, serviciile contractate cu clientul, conform pretului incasat si specificatiilor de la capitolul “pretul include”. De asemenea, agenţia organizatoare este obligata sa informeze clientii despre excursiile optionale, respectiv: program, costuri, numar minim de participanti etc. Agentia organizatoare este exonerata de orice fel de obligatii in cazul in care turistul contracteaza excursii optionale care nu i-au fost recomandate de agentie sau care nu au fost verificate de agentie. In cazul in care agentia organizatoare este nevoita sa modifice una din prevederile esentiale ale contractului, aceasta este obligată sa informeze turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data plecării. Înştiinţarea turistului se va putea face şi proba prin orice mijloc de comunicare precum: personal la sediul agenţiei, prin telefon, email (neînsotit de semnătură electronică), scrisoare simplă sau recomandată, anunt publicat pe site-ul agenţiei organizatoare, fax, afişare la sediul agenţiei, etc. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către agenţia organizatoare a sumelor plătite. Turistul este obligat să comunice agenţiei organizatoare, în termen de 5 zile calendaristice de la data luării la cunoştinţă a înştiinţării privind majorarea preţului cu peste 10%, hotărârea sa de a opta pentru:

1. rezilierea contractului fără plata penalităţilor; sau

2. acceptarea noilor condiţii ale contractului.

În cazul în care turistul reziliază contractul sau agenţia organizatoare anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

1. Să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de agenţia organizatoare;

2. Să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de agenţia organizatoare, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ;

3. Să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

Pentru excursiile optionale agentia recomanda achitarea acestora, la agentia unde s-a facut inscrierea.

Hotelurile au categoriile de clasificare mentionate, categorii de clasificare in conformitate cu legislatia turistica din fiecare tara. Mesele sunt servite la restaurantul hotelului sau la restaurant de categorie similara. Programul turistic se desfăşoară în baza contractelor externe încheiate. Agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a modifica sau anula programul turistic, cu respectarea în totalitate a serviciilor, in imprejurari datorate cazurilor de forta majora, calamitati naturale, greve, razboaie, schimbari politice, intarzieri in traficul aerian sau anulari ale anumitor curse aeriene, inchiderea temporara a traficului rutier, feroviar, ori aerian sau în anumite situaţii speciale determinate de factori independeţi de voinţa agenţiei. In cazul transportului aerian pot interveni schimbari privitoare la compania aeriana, tipul de avion sau orarul de zbor, întârzieri - turistul şi le asumă în mod expres iar agenţia organizatoare nu va fi facută responsabilă în nicio astfel de situaţie. Agentia organizatoare nu raspunde de anumite intarzieri aparute independent de activitatea sa. Intarzierile sau modificarea orarului de zbor nu pot reprezenta motive de anulare a contractului din partea turistului.

În cazul în care hotelul confirmat la plecare este vândut peste capacitate – situatie ce poate aparea independent de vointa agentiei organizatoare, aceasta asigura o redirectionare la un hotel de aceeasi categorie cu hotelul confirmat initial si in aceeasi zona ( numai daca turistul nu solicita alte conditii). Modificarea hotelului nu reprezinta o clauza de anulare sau reziliere a contractului din partea turistului. Alte pretentii fata de agentia organizatoare se exclud. Camerele la hotel sunt repartizate de catre receptiile acestora, iar orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre ghid sau turist direct la receptia hotelului. Camerele se elibereaza în ziua plecarii din hotel la ora stabilita de fiecare hotel (in intervalul 10 - 12 am). Prelungirea sederii cu ½ zi, pana la ora plecarii la aeroport se poate cere, în functie de disponibilitatile hotelului, si se plateste direct la receptie. Agentia de turism organizatoare nu este implicata în aceasta optiune a turistilor.

In caz de vreme nefavorabila, greve, alte cauze de forta majora agentia organizatoare nu isi asuma responsabilitatea unor cheltuieli suplimentare. Agenţia nu este răspunzătoare de bunurile personale şi bagajele turiştilor. In caz de pierdere sau deteriorarea bagajelor în timpul dinaintea zborului, pe durata zborului sau după încheierea acestuia, responsabilitatea revine in exclusivitate companiilor aeriene care opereaza zborul, acestea fiind singurele răspunzătoare faţă de pasageri conform Regulamentului (CE) nr. 2027/97 şi Regulamentului (CE) nr. 889/02. Reclamatiile trebuie depuse la biroul acestor companii. Agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru situatiile expuse mai sus, in consecinta, nu se va rambursa pretul excursiei in cazul in care aceasta a avut totusi loc.

Agentia organizatoare isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa acesteia. Programul turistic se desfasoara in baza contractelor externe incheiate.

Fiecare turist raspunde, personal, pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare etc. ale tarii in care calatoreste. Cetatenii straini trebuie sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care vor sa calatoreasca. În cazul în care copilul / copiii minori calatoresc însotiti de 1 parinte acesta este obligat sa prezinte: o împuternicire legalizata la un notariat de stat, care sa cuprinda acordul celuilalt parinte în favoarea parintelui care insoteste copilul, exceptand cazul in care parintele face dovada incredintarii legale a copilului in favoarea sa. În cazul în care copilul / copiii minori calatoresc neinsotit/i de parinti, însotitorul copilului / copiilor este obligat sa prezinte: Certificatul de cazier judiciar, in original o împuternicire legalizata la un notariat public, care sa cuprinda acordul parintilor referitor la efectuarea calatoriei. Copiii minori, fara acte de identitate sau pasaport, trebuie înscrisi pe pasaportul unuia din parinti sau pe al ambilor parinti sau sa detina pasaport individual. Informatii suplimentare referitoare la conditiile de calatorie in strainatate pentru minori, cetateni romani se pot gasi pe adresa: politiadefrontiera.ro. In cazul in care turistul calatoreste singur si agentia organizatoare nu gaseste partaj in camera dubla, turistul este obligat sa achite suplimentul de camera singla. Turistii sunt obligati sa verifice, cu atentie, biletele de avion eliberate, voucherele (precum si orice alt act eliberat). Obligatia turistului este sa achite suma convenita a excursiei conform conditiilor specificate in programul serviciului turistic achizitionat si sa retina informatiile referitoare la programul turistic respectiv. Excursiile optionale se achita obligatoriu in agentie. Agentia nu raspunde de calitatea excursiilor achizitionate pe parcursul circuitului. Orice reclamatie trebuie facuta de catre turist, in scris, imediat dupa constatarea deficientei serviciului turistic achizitionat, pe loc, pentru a putea fi remediata in timpul consumarii serviciului turistic. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

Turistul este obligat sa respecte locul, data si ora plecarii, orele de intalnire cu ghizii insotitori si locali pe tot parcursul desfasurarii excursiei, ora, locul si data de intalnire pentru inapoiere. In cazul in care turistul nu poate participa la excursie, poate transfera contractul unei persoane care satisface conditiile aplicabile excursiei in cauza. Transferul poate fi facut numai cu anuntarea agentiei organizatoare in timp util (cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare). Turistul care transfera contractul, precum si cesionarul sunt responsabili, in mod solidar, de plata pretului excursiei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestor modificari. Pentru calatoriile cu avionul, transferul poate fi facut numai daca exista posibilitatea transferarii locului la zbor. Turistul, conform legii nu are dreptul sa ceara despagubiri in cazul in care anularea excursiei s-a facut datorita neconstituirii grupului minim sau din cauza fortei majore (evenimente imprevizibile, insurmontabile). In cazul clientilor de alta nationalitate care nu vorbesc limba romana, acestia trebuie sa anunte la inscriere pentru ca prezentarea sa le fie facuta intr-o limba de circulatie (de preferinta engleza), in functie de posibilitati. La achitarea excursiilor optionale pe teritoriul extern turistul va solicita documente de incasare de la furnizorul extern. Conform legislatiei romane este responsabilitatea turistului sa furnizeze agentiei datele personale (adresa domiciliu, telefon, email, serie CI / pasaport). Lipsa datelor conduce la imposibilitatea informarii scrise la timp referitor la posibile schimbari ce tin de excursie. In cazul furnizarii de date eronate responsabilitatea revine in totalitate titularului de contract.

Turistul are obligatia sa verifice toate documentele de calatorie in momentul in care le primeste de la agentie, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Avand in vedere ca se opereaza cu bilete de avion electronice la check in la aeroport turistul va prezenta documentul de identitate pentru calatorie Carte Identitate sau Pasaport. Alocarea locurilor in avion se face de catre agentul de handling la check in in aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Distribuirea camerelor la hotel se va face de angajaţii acestuia, în momentul cazării. Orice problemă legată de amplasarea sau aspectul camerei va fi soluţionată de către turist cu personalul abilitat al hotelului şi asistenţa reprezentantului agenţiei locale, turistul având obligaţia de a sesiza promt, în scris, agenţia organizatoare cu privire la aspectele semnalate. Categoria din care fac parte hotelurile şi mijloacele de transport este stabilită de Autoritatea Naţională pentru Turism din ţara unde se efectuează călătoria. Unele hoteluri nu detin camera tripla si se poate confirma la cerere camera dubla cu pat suplimentar pliant, canapea extensibila etc. Pentru anumite facilitatati din camera sau hotel, hotelierul poate cere taxe suplimentare. Recomandam turistilor sa ceara receptionerului, la sosire, sa primeasca toate explicatiile necesare. Fiecare hotel are regulamentul de ordine intern propriu si aceasta trebuie respectat de turist.

Insotitorul de grup poate opera modificari in program fara a afecta structura serviciilor. Agentia organizatoare nu are nici o responsabilitate vis a vis de turistii carora li se respinge dreptul de a intra intr-o tara sau de a parasi o tara. In aceste cazuri

turistului nu i se restituie contravaloarea excursiei. O mentiune speciala pentru turistii care calatoresc cu minori este ca trebuie sa se incadreze in prevederile legii 248/2005. Turistul are indatorirea de a comunica si completa in contract toate datele

personale si de contact, necompletarea lor atrage dupa sine nulitatea contractului.

Preturile excursiilor organizate de agentie sunt contractuale. Turistul are obligaţia de a achita preţul stipulat în condiţiile şi la termenele stabilite în contractul încheiat cu agentia organizatoare. Locurile confirmate suplimentar faţă de grupul rezervat iniţial vor putea fi tarifate la un preţ mai mare, în funcţie de disponibilităţile de cazare şi transport, şi se supun unor reguli diferite de decomandare. Ofertele Speciale, Early Booking, Last Minute au conditii speciale de plata si sunt specificate in oferta. Turistul are obligaţia de a achita taxele suplimentare ce i-au fost aduse la cunoştinţă înainte de începerea programului turistic în cazul în care acestea vor apărea ca urmare a diferenţelor de schimb valutar, a majorării de către compania aeriană a taxelor de aeroport, a creşterii costurilor de transport cauzată inclusiv de modificarea orarului de zbor ori de preţul carburantului sau din orice alte motive independente de voinţa agenţiei, neavând dreptul de a se retrage dacă preţul excursiei se majorează cu până la 10% din valoare acesteia. Penalitati de intarziere la plata a serviciilor turistice datorate, sunt de 0.1% / zi de intarziere din valoarea debitului datorat. Anularile facute pentru rezervarile tip Early Booking nu sunt acceptate iar sumele achitate in avans nu sunt rambursabile.

Turistul trebuie să depună cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice în termenul legal, cu număr de înregistrare la agenţia organizatoare. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare. Neplata in termen genereaza în sarcina turistului obligaţia de plată a penalitatilor de întârziere, dacă agenţia nu a apreciat serviciile anulate cu pierderea avansului de către turist. Renunţarea la pachetul turistic nu absolvă turistul de obligaţia de plată a pachetului conform clauzelor contractuale privind penalizările. Penalizarile percepute (din pretul total al excursiei) in cazul renuntarii la excursie sunt:

- 50% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice inainte de data plecarii;

- 75% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face in 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii;

- 100% din pretul total al pachetului de servicii, daca rezervarea se face cu Early Booking. Nu permite modificare / anulare.

- 100% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face in interval mai mic de sub 30 zile calendaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentare la program;

- daca renuntarea se face sub 30 zile inainte de data plecarii:

1. renunta la excursie in ziua plecarii;

2. nu apare la plecare sau intarzie;

3. nu este lasat sa treca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate, exclusiv, de persoana sa (de ex. interdictie de intrare intr-una din tari, chiar si in posesia vizei) sau din motive care nu pot fi imputate agentiei;

4. nu respecta conditiile generale de vanzare ale agentiei;

5. prezinta acte incomplete sau false;

6. nu are pasaport sau alt document de calatorie valabil;

7. nu achita integral costul excursiei in termenele stabilite.

Retragerea sumelor din casieria agentiei sau prin alte modalitati (mandat postal, transfer bancar) se face in termen de 30 de zile calendaristice, numai in cazul cererilor aprobate.

Toate zborurile oferite de agentia organizatoare sunt realizate de companii aeriene autorizate. Modificarile referitoare la transportul aerian vor fi in conformitate cu reglementarile internationale in vigoare ale transportului aerian si orarul de zbor al companiilor aeriene. Costurile de transport pot fi majorate in functie de variatia pretului petrolului pe piata internationala. Taxele de aeroport si securitate pot fi majorate in functie de compania aeriana. Compania aeriana raspunde de bagajele turistilor pe toata durata zborului si a eventualelor escale. Reglementarile transportului aerian sunt guvernate de Regulamentul CE nr 261/204 al Parlamentului European. In cazul modificarii rutelor (aeriene, rutiere, feroviare, navale) din motive independente de vointa agentiei de turism, turistul nu poate pretinde despagubiri. Agentia va comunica in scris turistului, inainte de data plecarii urmatoarele informatii: orarele, locurile escalelor si legaturile, mijlocul / mijloacele de transport utilizat / utilizate, caracteristicile si categoriile de clasificare a acestuia / acestora, datele, orele si locurile de plecare / sosire de la ducere si intoarcere.

Transportul rutier este asigurat cu autocare cu aer conditionat, scaune rabatabile, clasificate incepand de la o stea, conform reglementarilor Ministerului Transportului. Pentru excursiile cu autocarul locul ocupat in mijlocul de transport, se face in functie de data inscrierii. Agentia nu raspunde de bunurile personale ale pasagerilor. Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii se vor preciza in bonul de comanda aferent contractului cu turistul.

Se recomanda se se faca asigurare medicala, asigurare de bagaje, asigurare STORNO si orice alt tip de asigurare existent pe piata care pot asigura buna desfasurare a calatoriei si deplasarii turistului.

Orice reclamatie trebuie facuta de catre turist in scris imediat dupa constatarea deficientei serviciului turistic achizitionat, pe loc, pentru a putea fi remediata in timpul consumarii serviciului turistic. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare. In cazul in care agentia considera reclamatia clientului ca fiind neintemeiata isi rezerva dreptul de a nu raspunde la reclamatie.

Daca clientul solicita o categorie superioara a hotelurilor prin achitarea unui supliment, hotelul / hotelurile vor fi confirmate / reconfirmate in 48 h de la inscriere. Autocar / microbuz clasa turist: reprezinta categoria (2*/3*) transportului ce este atribuita de Autoritatea Nationala de Turism din tara / tarile respective, conform standardelor proprii.

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

Safari in Kenya - Sejur in Zanzibar