Praga - Viena | Autocar | Bucuresti | 6 zile
CIRCUIT TURISTIC cu AUTOCARUL
Budapesta - Viena – Praga – Dresda – Karlovy Vary – Bratislava
Datele de plecare
17.04 | 26.04 | 04.05 | 20.05 | 04.06 | 07.07 | 10.08 | 18.08 | 27.08 | 04.09 | 15.09 | 24.09 | 05.10
Orasele de plecare:
Adjud | Arad | Bacau | Barlad | Braila | Brasov | Bucuresti | Buzau | Campina | Cernavoda | Cluj Napoca | Constanta | Deva | Fetesti | Focsani | Galati | Iasi | Medgidia | Piatra Neamt | Pitesti | Ploiesti | Ramnicu Sarat | Ramnicu Valcea | Roman | Sebes | Sibiu | Sinaia | Timisoara | Vaslui
Durata circuitului:
6 zile
135 €
+ 115 euro (transport autocar)
Supliment de single - 105 €.
Reducere copil 6 - 12 ani - 20 €, pentru cazare in camera dubla cu 2 adulti.
Reducere al treilea adult in camera - 10 €.
Tariful INCLUDE:
transport cu autocar / minibus clasificat
5 cazări la hotel de 2 - 3*
5 mic dejun;
însoţitor din partea agenţiei pe traseu.
Tariful NU INCLUDE:
Intrările la obiectivele turistice (inclusiv în excursiile opţionale), serviciile de ghizi locali, taxe de oras* plătibile la hotel, alte taxe şi cheltuieli personale.
Excursiile opționale pentru grup minim 30 de persoane;
Programul Turistic Detaliat
Ziua 1. București – Budapesta
Călătoria noastră începe din cea mai modernă autogară din România - Autogara Centrală - București, la ora 6.30 dimineața. Verifică lista cu oraşele prin care tranzităm ţara. Ajungem în cursul serii la Budapesta. Cazare în Budapesta.
Astăzi este despre Viena! Capitala Austriei este un important centru cultural al Europei vizitat anual de milioane de turiști din toate continentele. Este pentru muzică ceea ce Roma și Florența au însemnat pentru pictură, sculptură și arhitectură. De numele orașului sunt legate clasicismul vienez: Haydn, Beethoven, Mozart; imperiul dinastiei Strauss; Wienerlied – liedul vienez, unic în felul său; operetele; sunt vestite școala de medicină, congresele vieneze, dictatul de la Viena; tratatul de la Viena. Și chiar dacă prin absurd, nu ai auzit nimic din tot ce este legat de numele Vienei, concertul anual de Anul Nou, transmis de aici în peste 180 de tari, te face să visezi că vei poposi vreodată în fosta capitală a gloriosului Imperiu al Habsburgilor - cea mai mare dinastie europeană, care,
din Evul Mediu până la începutul sec. XX și-a pus pecetea asupra istoriei continentului.
Admirând palatele (nici o altă capitală a lumii nu are atâtea), monumentele, vizitând cele mai importante muzee, colindând străduțele romantice din centrul orașului, ascultând muzica ce se revarsă pretutindeni, vei reuși să uiți de stresul cotidian, să te întorci în timp și mai ales, să te identifici cu ceea ce a avut mai frumos lumea de altădată: acea atmosferă idilică, specific vieneză, care încă s-a mai păstrat.
Luăm un prim contact cu aceste locuri vizitând Palatul Schonbrunn și grădinile sale. Inițial a fost castel de vânătoare, construit în 1569 de împăratul Maximilian II, iar doi ani mai târziu împăratul Mathias descoperă un izvor, pe care îl numește “Schonen Brunnen”- fântână frumoasă. La sfârșitul sec. XVII, din ordinul lui Leopold se concepe un nou castel inspirat după Versailles, modelul fiind lăsat în urmă prin bogăția și luxul exorbitant propuse.
Continuăm incursiunea admirănd clădirile și monumentele istorice îmbăiate în lumini ambientale într-un scurt tur panoramic din autocar amintind: Roata Mare din Prater, Sediul ONU, Turnul Dunarii, Ringstrasse, Opera, Palatul Hofburg, Piata Maria Tereza, Parlamentul, Burgtheater, Primaria, Universitatea. Dar pentru a cunoaște această Vienă, nu ai nevoie de mașină. Inima orașului pulsează pe locurile fostei cetați Vindobona, în jurul catedralei Sf . Ștefan, în împrejurimile Operei și Hofburgului, în centrul înconjurat de bulevardul circular – Ringul. Viena este un oraș pentru pietoni, pentru romantici, pentru visători.
Moment de răgaz:
Viena este faimoasă pentru restaurantele și cafenelele a căror finețe o întâlnim rar în alte locuri. Prima cafenea s-a deschis aici încă din 1685, la început ca loc de degustare a faimoasei băuturi turcești, care se comanda după culoare. Chelnerul prezenta o tăblie vopsită în 20 de dungi numerotate, fiecare corespunzând unui anume tip de cafea. Nu ezitați să treceți pragul renumitei cafenele Schwarzenberg situată pe Kärntner Ring și să încercați specialități precum: “Kapuziner”- Cafea Mocca cu puțin lapte ; “Maria Theresia”- Cafea Mocca cu lichior de portocale sau “Wiener Eiskaffe”- înghețată de vanilie cu cafea Mocca și multă friscă.
Ne îndreptăm spre următoarea destinație a programului nostru – Praga. Cazare in Praga la hotelul solicitat, de 3* sau de 4*.
Ziua 3. Praga – Oraşul de Aur
Orașul turlelor, Praga egalează Parisul în frumusețe și eleganță, iar berea sa este considerată de către milioane de oameni ca fiind cea mai bună din lume. Mergem la Catedrala Sf. Vitus, un simbol al orașului a cărei construcție a durat 600 de ani, apoi ne continuam vizita la Castelul Praga, care pare desprins din cărțile cu povești.
Potrivit Guinness World Records, este cel mai mare castel medieval din lume, având 570 de metri lungime, aproximativ 128 lățime și o suprafață totală mai mare decât șapte terenuri de fotbal. Ne plimbăm pe lângă numeroasele statui de pe Podul Carol, probabil cel mai romantic loc din capitala cehă, punct de întâlnire pentru îndrăgostiți și promenada favorită a localnicilor. Facem un popas în Piața Orașului Vechi pentru a admira cladirea Primariei si faimosul Turn cu Ceas, situat pe zidul sudic al primăriei. Monumentul exercită o puternică atracție asupra turiștilor, acest lucru datorându-se faptului că de fiecare dată când sunt anunțate orele are loc un adevărat spectacol animat care atrage ca un magnet privirile tuturor celor care se afla în apropiere, aceștia neîncetând niciun moment să filmeze sau să fotografieze spectacolul oferit zilnic de bătrânul orologiu.
Moment de răgaz:
Chiar daca nu esti consumator de bere, trebuie sa gusti berea din Praga, Vytopna Railway Restaurant, situat in piata Wenceslas, este unul dintre locurile pe care trebuie sa le vizitezi, unde pe langa zecile de sortimente de bere ne putem delecta cu atractia localului, 900 m de cale ferata in miniatura. Spre incantarea clientilor, bautura este adusa la fiecare masa in vagonul trenului care circula pe aceste sine.
Dupa amiaza program liber in Praga pentru vizite individuale.
Opțional va propunem sa participati la o croazieră pe Vltava, o experiență de neuitat, în cadrul căreia vom admira peisajul citadin dintr-o altă perspectivă. Plutim agale pe sub Podul Carol, pe deasupra căruia ne-am plimbat în tihnă mai devreme, apoi vedem panoramic castelele de pe malurile apei care vor părea cu atât mai impozante privite de aici. La bordul vasului vom privi cum luminile orașului se aprind una câte una odată cu lăsarea serii. Fermecătoarea Praga nu se vede, se simte!
Seara ne intoarcem la hotelul nostru din Praga. Cazare.
Ziua 4. Praga – Dresda – Karlovy Vary
După ce am vizitat principalele atracții din Praga, ne-a mai rămas o zi întreagă în care să ne bucurăm în voie de o plimbare și să descoperim locuri noi și fascinante ce se ascund într-unul dintre cele mai fermecătoare orașe ale Europei. Praga ascunde locuri fascinante, mai puțin cunoscute de turiști. Pune pe lista ta de vizite Muzeul de Alchimie, locul în care istoria și mitul se întrepătrund, Muzeul Franz Kafka, plin de ciudățeniile existențialiste caracteristice autorului “Metamorfozei” și admiră opera de artă inspirată de John Lennon ce înfrumusețează un zid din Praga încă de la moartea lui în 1980. Restul zilei îl poți petrece cutreierând restaurantele și magazinele din oraș în căutarea suvenirului perfect.
Cei interesați pot face o excursie opțională la Dresda, inima culturală a Saxoniei, un oraș care a reușit să renască din ruine după devastatoarele bombardamente din 1945, în al II-lea Razboi Mondial. De altfel multe dintre clădirile emblematice ale Dresdei au fost reconstruite după schițe și picturi și redeschise abia în anii ’70-80. Mergem în Theaterplatz unde ne întâlnim cu unul din aceste monumente restaurate. Casa Operei Semper gazduiește astăzi una dintre cele mai renumite orchestre din lume, Orchestra de Stat din Dresda. În periplul nostru, încercăm să acoperim cât mai multe obiective. Complexul muzeal Zwinger în stil baroc, cu mai multe galerii și pavilioane de expoziție. Rezidenzschloss, palatul regal neorenascentist cu al său turn de 100 m, Hausmannsturm, superbele terase și grădini Bruhlsche Terasse, loc de promenada pentru localnici. Pentru a completa călătoria cu o experiență inedită, vizităm Karlovy Vary, una dintre cele mai celebre și fermecătoare stațiuni balneare ale Cehiei, ideală fie că vrem să ne răsfățăm cu o oră la SPA, fie că dorim să facem o plimbare într-un orășel frumos din vestul Boemiei, al cărui peisaj îmbină străduțele întortocheate, clădirile colorate în stilul caracteristic Boemiei și priveliștea dealurilor împădurite ce înconjoară frumosul oraș, ținându-l parcă ascuns. Ne vom plimba pe aleea colonadelor, catre luxosul hotel Pupp, fara a “neglija” numeroasele magazine de suveniruri intalnite in cale. Intoarcere la Praga pentru cazare la acelasi hotel.
Ziua 5. Praga – Bratislava – Budapesta
Părăsim Cehia pentru a ne putea continua calălătoria spre capitala Slovaciei, Bratislava, unul dintre cele mai frumoase oraşe de pe Dunăre, unde vom face un scurt tur al centrului istoric. Ne îndreptam spre destinatia finala a programului nostru - Budapesta. Parcurgem capitala de pe Dunăre într-un scurt tur panoramic de autocar: Parlamentul, Podul cu Lanturi, Bastionul Pescarilor, Biserica Matyas, Basilica Sf Stefan. Ne oprim pentru o scurta sedinta foto, în Piata Eroilor situată între partea de sus a Bulevardului Andrássy și intrarea în Parcul orașului (Városliget). Piața și Bulevardul Andrássy au fost înscrise de UNESCO în patrimoniul mondial. Piața este organizată în jurul esplanadei Monumentului Mileniului, construit pentru a celebra o mie de ani de la așezarea ungurilor în câmpia Panoniei.
Experiență: ritm și gusturi tradiționale
Dacă te întrebai cu ce ai mai putea umple timpul înainte de a te retrage la hotel, avem pentru tine un pont: cum sună pentru tine “Seară de Crama“? (optional).
Te invitam la Borkatakomba, restaurantul unguresc unde ne vom petrece ultima seară împreună. Crama oferă vinuri ungurești deosebite, care ne vor da chef de vorbă și de depănat amintirile proaspete din vacanță. Înainte de a încheia, trebuie musai amintit desertul care se găsește pe fiecare meniu al unui restaurant unguresc care se respectă: somlуi galuska, adică un pandişpan pufos, glazurat cu cremă de ciocolată şi frişcă bătută. În timp ce ne delectăm cu cina festivă, ne hrănim și inimile cu programul folcloric de dans și muzică tradițională. Destulă vorbă! Hai să ciocnim cupele, să schimbăm numere de telefon și să celebrăm prietenii noi. În definitiv, suntem camarazi de călătorie și nu-i exclus să mai fim și altădată!
Ne intoarcem la hotelul nostru din Budapesta. Cazare.
Ziua 6. Budapesta - Bucureşti
După micul dejun vom pleca spre tara, amintindu-ne cu drag despre toate locurile minunate pe care le-am văzut, nerabdatori sa pornim iar la drum.
AVANTAJE pentru turist:
Bonusuri
transferuri din țară conform programului
NOU! Pachet full included PELLERIN: 10 % Discount la achitarea din ţară a excursiilor opţionale 1+3+4 (de mai jos) pentru posesorii de Pellerin Club Card
5 % Discount la achitarea din ţară a excursiilor opţionale 1+3+4 (de mai jos)
OPȚIONALE
Croaziera Vltava (fără masă) 15€/pers.
Croaziera Vltava (cu masă) - 30€/pers.
Dresda- Karlovy Vary 40 €/pers.
Crama Borkatakomba 30 €/pers
Transferuri din tara conform programului.
Detalii transferuri
Dacă turiştii se îmbarcă dintr-o altă localitate decât Bucureşti, aceştia trebuie să informeze cu minim 15 zile înainte de data plecării agenţia la care s-au înscris. Inscrierile cu mai puţin de 15 zile înainte se vor face numai în funcţie de capacitatea mijlocului de transport utilizat. Transferurile se reconfirma cu 2- 3 zile înainte de plecare.
Numerele de telefon ale ghizilor sau şoferilor se vor comunica cu 2- 3 zile înaintea plecării, urmând a a ţine legătura cu aceştia pentru a vă informa privind situaţia concretă din ziua plecării (ora exactă a sosirii în oraşul dumneavoastră).
Pentru transferurile din tara turiştii sunt rugaţi să se prezinte la locul de intilnire cu cca 15- 30 min. înainte de ora comunicată.
Punctele de imbarcare gratuita / (autocar sau microbus)::
BUCUREŞTI Autogara Centrală - București 06.30
PITEŞTI Petrom ieşire Piteşti Est 07.30
RM.VÂLCEA Petrom ieşire Pasarela Nord 09.00
SIBIU Petrom Obor Calea Şurii Mari 12.00
SEBEŞ Rompetrol ieşire Lancrăm 12.30
DEVA McDonald’s GARĂ 14.30
TIMIŞOARA Benzinaria Gazprom Dumbrăvița 16.30
ARAD Benzinaria OMV Calea Timișorii 17.30
Punctele de imbarcare / TRANSFER CONTRA COST / (autocar sau microbus):
PLOIEŞTI 7 € / sens/ pers. Petrom METRO 07.30
CÂMPINA 10 € / sens/ pers. Casa Bucur-Popas Km 92 08.00
SINAIA 10 € / sens/ pers. GARA C.F.R SINAIA 08.30
BRAŞOV 15 € / sens/ pers. McDonald's Cal. Bucureşti 09.30
CLUJ 15 € / sens/ pers. Parcare Sigma Zorilor 10.00
*CONSTANŢA 15€ / sens/ pers. Gara Centrală 00.45
*MEDGIDIA 15 € / sens/ pers. Restaurant Balada 01:15
*CERNAVODA 15 € / sens/ pers. Gara CFR Cernavoda 01:30
*FETEȘTI 15 € / sens/ pers. Peco (intrare oras) 01:45
*BUZĂU 12 € / sens/ pers. McDonald`s 03.00
*BRĂILA 15€ / sens/ pers. Billa - Calea Buzaului 01.30
*GALAŢI 15 € / sens/ pers. McDonald's 01.00
*FOCŞANI 15 € / sens/ pers. Benzinăria LUKOIL, centru 02.00
*RÂMNICU SARAT 15 € / sens/ pers. la Turist 02.30
* IAȘI 20 € / sens/ pers. Lidl (vis-a-vis Iulius Mall) 22.30
*PIATRA NEAMȚ 20 € / sens/ pers. McDonalds - 1 Mai 00.00
*ROMAN 20 € / sens/ pers. Hotel Roman 00.30
*BACĂU 20 € / sens/ pers. Parcare stadion 01.30
* ADJUD 20 € / sens/ pers. Parcare restaurant Atlantic 02.00
* BÂRLAD 20 € / sens/ pers. Gelaprod 01.00
* VASLUI 20 € / sens/ pers. LIDL 00.00
CLUB CARD PELLERIN
Știi că te numești Pellerin atunci când toate semnele sunt de partea ta: iți place să călătorești în jurul lumii, să aduni amintiri de neuitat, astepți cu nerăbdare să vizitezi locuri inedite și te hrănești cu aventura specifică fiecărui loc nou pe care îl descoperi. Iar dacă am aflat ca ești un călător veritabil, atunci înseamnă că meriți cu desăvârșire să faci parte din clubul Pellerin, concept creat special pentru tine.
Întotdeauna Pellerin-ul se va întoarce din călătoriile sale mai bogat.
Cum poți deveni membru? Regulamentul și toate detaliile de care ai nevoie sunt disponibile la adresa pellerin.ro.
Pellerin Club Card este un card nominal care se achiziționează contra cost (25 euro) și vine în întâmpinarea ta cu o multitudine de avantaje, încă de la început: reduceri pentru asigurări (medicală / STORNO sau bagaje), la facilitati acordate pentru circuitele cumparate, dar și beneficii oferite de partenerii noștri, în țară.
Detinatorii de Club Card PELLERIN se bucura unnatoarele avantaJe:
BENEFICll CHRISTIAN TOUR
» REDUCERI asigurare medicala / STORNO / Bagaje
» Discount de pana la 50% la excursiile optionale in functie de Circuit
» Consilier personal de vacante
» Set cataloage gratuite anual - acestea vor fi disponibile in oricare dintre sediile Christian Tour si ale partenerilor sau la cerere se pot livra prin posta
» 15% Discount la produsele personalizate Christian Tour
BENEFICll PE AUTOCAR
» Gratuit excedent de bagaj
» Free Internet in autocar - pe teritoriu Romaniei si al Bulgariei
» 10% Discount la achizitionarea de produse in Autogara Christian Tour si din autocar, pe traseu
BENEFICll OFERITE DE PARTENERll CHRISTIAN TOUR
» Gloria Jean's Coffee - 10% discount - se ofera doar la bauturile reci si calde marca Gloria Jean's pe baza cardului de fidelitate Christian Tour
» Optinova - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» AquaTeam - de la 20% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» Optiplaza - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» Clinicile Hipocrat 2000 - 15% discount
» Gatuit o zi la salina Hipocrat 2000 - pe baza carduluiChristian Tour
» Donna Medical Center - 10% discount - pe baza carduluiChristian Tour
» Didenta - discount incepand de la 10% pana la 25% infunctie de tratamentuldorit
» City Grill si afiliati - 10% discount (Caru' cu Sere, Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare,Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu Trattoria Buongiorno Victoriei,Trattoria Buongiomo Baneasa,Trattoria Buongiorno Gentrul lstoric Trattoria Buongiomo Primaverii,Trattoria Buongiomo & City Cafe Terminal Schengen,Trattoria Buongirno Lido ).exceptie facand produsele din tutun si cele supuse unor alte promotii( meniuri,oferte pe baza de voucher,evenimente cu pret negociat,Revelion,Craciun,etc.)
» World Class - 2 x DayPass la orice sala,exceptie Down Town si Charles de Gaulle
» Sky Parking - 15% discount la parcarea de la Otopeni + Voucher - o spalare masina GRATIS + Gratis transport parcare / aeroport si aeroport / parcare
» Alexandreea Club Fitness&Spa - 30% discount / zila SPA (piscina,sauna,jacuzzi), Fitness, Aerobic, Cycling
» FasTracKids - GRATUIT o lectie de Engleza + 20% discount pentru prima luna de abonament
» English Kids Academy (EKA) - 10% discount la Cursurile Vara/Toamna
» Carturesti - 10% discount la toate produsele ofertate pe online
» Learn With Music - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale prin programele Learn with Music + o Lectie Demonstrativa GRATUIT
» Miko Kids - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale la Miko Kids + o Lectie Demonstrativa GRATUIT + 15% discount la petrecerile pentru copiiin cadrulParty Club Miko Kids
» Plafar - 7% discount in toata reteaua Plafar si pe plafar.net
» Zambarici- 10% pe zambarici.ro
» Debenhams - 15% - discountulse aplica doar la un cos de cumparaturi de minim 300 Lei,la toate articolele din gama moda si casa ce nu sunt incluse in alte promotii.
BENEFICll IN DESTINATll
GRECIA
» Rodos - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri
» LEFKADA - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri
» kos - 10% la excursiile optionale; pana la 20% discount la restaurante, cafenele si baruri - peste 40 de parteneri in insula
» CORFU - 5% la excursiile optionale; pana la 20% discount la cafenele, baruri, restaurant
» PARGA - pana la 20% discount la excursiile optionale (Meteora; Albania; Myths & River); 10% discount la Cafe Bar Bacoli Fresh
» Creta-CHANIA - 10% la excursiile optionale (EXCEPTIE Santorini); 10% la restaurante, cafenele si baruri
» Zakynthos - 10% la excursiile optionale
»THASSOS - 10% la restaurante, cafenele si baruri; pana la 50% discount la magazine de piele Kelgiorgis Leather Boutique - Kavala Town
BULGARIA
» 7% discount la excursiile optionale oferite de Turoperatorul ORTHANNA
» SUNNY BEACH - 10% discount la restaurante, cafenele si baruri
» VARNA - pana la 20% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GRAND MALL VARNA
» NESSEBAR - 10% discount la restaurantul Antiqua Mare
» BURGAS - pana la 25% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GALLERIA MALL BURGAS
TURCIA
» ANTALYA - 5% discount la Excursiile Optionale oferite de Memento Turcia
» KUSADASI - 5% discount la Excursiile Optionale
» BODRUM - 5% discount la Excursiile Optionale
» MARMARIS - 5% discount la Excursiile Optionale
EGIPT
» 10% doar la achizitionarea a 3 excursii, pentru achizitionarea unei singure excursii discountul este de 5%
Informatii parte din contract:
Derulare program:
Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate.
Hotelurile folosite in programele de circuite culturale Christian Tour sunt hoteluri standard. In fiecare program sunt nominalizate unitatile de cazare utilizate in sezonul precedent. Lista cu hotelurile confirmate pentru o anumita data de plecare din sezonul curent, va fi nominalizata cu 14 zile inainte de plecare. Orice modificare aparuta ulterior va fi notificata in timp util.
Hoteluri utilizate ȋn sezonul precedent:
Budapesta - Hotel Bara 3*
Praga – Hotel Olympik Tristar 3* / Olympik Congress 4*
*Ȋn sezonul actual, se va opta pentru aceleaşi hoteluri sau unele similare.
Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.
Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar / frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
Preturile afisate in program sunt informative.
Modificari şi anulări:
Preţul este calculat pentru un grup minim de persoane.
Pentru grupurile care depasesc grupul minim de persoane se vor folosi autocare clasificate.
Pentru grupuri mai mici decat grupul minim de persoane se vor folosi minibusuri adapatate ȋn funcţie de numărul final de participanţi.
Pentru neȋntrunirea numărului minim de participanţi, agenţia oferă celor ȋnscrişi, ȋn caz de anulare, variante pentru mutarea pe o altă dată de plecare a aceluiaşi program sau pe un alt program disponibil ȋn portofoliul său, cu o dată de plecare apropiată. Această informare referitoare la ȋntrunirea / neȋntrunirea grupulu, va fi comunică cu cel putin 21 de zile inainte de data călătoriei efective.
Ȋn cazul reprogramării pe un alt program sau altă dată de plecare, agenţia garantează rezervările pe noua variantă pentru un interval de 72 de ore. După acest termen, locurile vor fi eliberate automat de către sistem. Recomandăm confirmarea ȋn scris pentru această modificare, ȋn termenul menţionat.
Ȋn caz de reprogramare, alocarea numerelor de ordine ȋn autovehicul se va face ȋn funcţie de disponibilitatea pe noul program / data de plecare.
Ghizi şi programe optionale:
Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.
Obiectivele din tururile panoramice cu autocarul se vizitează doar pe exterior.
Agenţia recomandă achitarea excursiilor opţionale din ţară pentru a beneficia de Discount. Ȋn cazul disponibilităţii, unele excursii opţionale se pot achita şi ȋn timpul derulării programului, ghidul fiind obligat să elibereze chitanţa.
Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor biletele de intrare la obiective / bilete de vaporas / feribot, clientul va primi tichetele locale.
Câștigă o vacanță pentru 2 în Grecia
Toate numerele de chitanţă / factură pentru excursiile opţionale vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋntr-o vacanţă ȋn Grecia pentru 2 persoane.
Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile
Documente de calatorie:
Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
Pentru călătorie sunt necesare paşaportul / cartea de identitate valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară.
Sperăm că aţi petrecut o vacanță frumoasă alături de Christian Tour şi vă mulţumim pentru orice impresii şi recomandări comunicate pe următoarele adrese de corespondenţă:
E-mail: relatii.clienti @ christiantour
E-mail: manager.programeculturale @ christiantour
sau pe formularul de feedback disponibil aici:
Site: christiantour.ro/formular_evaluare_circuit
Călătorești și câștigi un voucher in valoare de 1000 €
Toate impresiile şi recomandările transmise de către călătorii Christian Tour de pe programele de circuite, vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋn 3 vouchere de vacanţă ȋn valoare de 1000 € fiecare!
Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile
Grup minim 35 persoane
IMPORTANT! de stiut:
Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.
DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE
1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.
2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.
3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.
4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.
5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.
CONDITII VAMALE
6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.
7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.
POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE
10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.
11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.
12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.
ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI
13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.
14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.
15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.
16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.
17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.
18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).
19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.
20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.
PROGRAMUL TURISTIC
21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.
22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)
SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE
23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de
pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.
24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.
25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.
27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).
28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.
29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:
a) cu 3 paturi de acelasi tip;
b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;
c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.
Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.
30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.
SERVICII DE TRANSPORT
31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de
numarul final de participanti.
32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.
33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).
34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.
35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.
36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.
37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.
TRANSFERURI
38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).
39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.
40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).
CARDURI & BONUSURI
41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.
42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.
EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE
43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.
44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).
45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.
46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.
47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.
GENERALE
49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii STORNO pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.
50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.
51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.
52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor
se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.
53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.
54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.
55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii
serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.
56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.
57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:
- relatii.clienti @ christiantour
- manager.programeculturale @ christiantour
Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.
Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.
Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
Concedierea neasteptata de catre angajator.
Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro
► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);
► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;
► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;
Agentie de incredere
Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.
Oferte variate
Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.
Flexibilitate contractuala
Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.
Mereu deschisi
Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.