Pe urmele faraonilor din Egiptul Antic | Avion | Bucuresti | 8 zile
Datele de plecare
02.03 | 16.03 | 30.03 | 06.04 | 03.05 | 17.05 | 21.05 | 31.05 | 04.06 | 14.06 | 18.06 | 06.09 | 10.09 | 20.09 | 24.09 | 04.10 | 08.10 | 18.10
Orasele de plecare:
Bucuresti
Durata circuitului:
8 zile
Tariful INCLUDE:
Bilet de avion Bucureşti - Hurghada şi retur;
transport cu autocar / minibus clasificat;
transfer aeroport – hotel - aeroport în Hurghada;
transfer la gara din Aswan;
7 nopți cazare: 2 nopţi în Hurghada la hotel de 4* ; 3 nopţi pe vas de croazieră de 5*; 1 noapte la vagon de dormit Aswan – Cairo; 1 noapte în Cairo la hotel 4*;
Regim all inclusive în Hurghada;
Regim pensiune completa pe vas de croazieră ( se intră cu prânzul în prima zi şi se iese cu micul dejun în ultima zi)
Cina în tren pe ruta Aswan - Cairo
Regim mic dejun în Cairo;
Prânz în Cairo la restaurant;
vizitele şi excursiile prevăzute în program: Templul Karnak, Valea Regilor, Templul lui Hatsheput, Coloşii lui Memnon, Templul lui Horus din Edful; Templul lui Sobek de la Kom Ombo; platoul Giza, Muzeul de Egitpologie, tur panoramic de oraş by night în Cairo ; Vechiul Cairo cu Citadela
ghid local;
Tariful NU INCLUDE:
Excursiile opţionale;
Alte taxe şi cheltuieli personale;
Alte mese decât cele menţionate în program;
Băuturile la mese (excepţie Hurghada – all inclusive);
Asigurarea medicală şi asigurarea STORNO;
Alte obiective turistice decât cele menţionate;
Intrarea în incinta piramidei.
Intrarea în camera Mumiilor la Muzeul Egiptean din Cairo;
Taxa de viză 25 € / persoană (se achită în aeroport).
Bacşişurile pentru şoferi şi ghizi locali aprox. 30 € / persoană (se achită ghidului însoţitor).
Programul Turistic Detaliat
Ziua 1. București – Hurghada
Călătoria noastră începe din aeroportul Otopeni de unde ne imbarcam pentru zborul spre Hurgada. Dupa aterizare, imbarcare in microbuzul de transfer la hotelul nostru din Hurghada. Cazare si program liber. Seara cina la hotel.
Ziua 2. Hurghada – Luxor - Templul Karnak – Valea Regilor
După micul dejun, mergem spre Luxor, pentru o călătorie în timp, până în antichitate. Orașul este considerat unul dintre cele mai mărețe muzee în aer liber din lume și ne convingem și noi de asta. Ne oprim mai intai la Karnak, pentru a vizita “Ipet-Isut” – “Locul Cel Mai Desavarsit” asa cum au numit egiptenii din Antichitatate acest templu. Deşi este o ruină, a rămas spectaculos. Este posibil să fie cel mai mare complex al unui templu construit vreodată. A fost clădit în mai multe etape, de-a lungul a 1.500 de ani, la care au contribuit generaţii succesive de faraoni, creând o colecţie de sanctuare, chioşcuri, piloni şi obeliscuri, care constituie o vastp arhivă în aer liber a istoriei scrise în piatră. În epoca de glorie din vremea Regatului Nou, între 1550 şi 1609 ȋ.Hr, Teba era capitala atotputernică a Egiptului, iar Karnak – inima ţării. Fiind mai mult decat un lăcaş de rugăciune, era sălaşul faronilor, centru administrativ şi adevărată comoară, motorul economiei, care stăpânea terenuri mari de pământ, folosind mii şi mii de muncitori. Oamenilor de rând nu li se dădea voie să intre în incinta lui, aici puteau păşii doar preoţii şi feţele regale.
Păstrând aceeaşi atmosfera, traversăm Nilul şi poposim pe malul vestic, iar prima noastră oprire este la Templul lui Hatsheput. Se află într-un spaţiu superb: templul se înalţă dintre terase ample, care sus se unesc cu un golf mare, din stânci de calcar. Aura mistică ce învăluie templul i se datorează în mare parte chiar personalitîţii lui Hatsheput, singura femeie –faraon din Egiptul Antic. A rămas în istorie ca regenta invidioasă care a uzurpat tronul ce-i revenea fiului său vitreg, Tuthmosis al III-lea, care, după moartea acesteia, a poruncit să fie distruse imaginile ce-o arătau pe Hatsheput ca faraon.
Ne continuăm incursiunea pe malul vestic la Nilului şi poposim în Valea Regilor, o vale aridă, situată între dealuri stâncoase, fiind unul dintre cele mai bogate situri arheologice din lume. În timpul celei mai înfloritoare epoci din istoria Egiptului Antic, toţi faraonii erau îngropaţi aici, în morminte adânci, de o extraordinară frumuseţe, ornamentate cu imagini închipuind Viaţa de Apoi. Aceste încăperi adăposteau comori neasemuite. Deşi aproape toate au fost jefuite în Antichitate, nu poţi să nu crezi că nu mai există o ascunzătoare minunată care aşteaptă să fie descoperită. Valea Regilor adăposteşte atât de multe morminte, încât egiptologii au de lucru încontinuu de aproape două secole!
Până acum în această regiune s-au descoperit 63 de morminte, nu toate de faraoni. Cele mai cunoscute sunt cele ale lui Ramses al VI-lea şi cel al lui Tutankhamon. În cursul serii ne reîntoarcem în Luxor unde ne îmbarcăm pe o navă de croazieră pentru a descoperi magia Nilului și a văii sale pline de viață. Cazare la bordul navei. Cina.
Nilul este autostrada Egiptului Antic. Faraonii îşi traversau ţinutul pe calea apei, drumul folosit şi de negustori şi de invadatori. Iar egiptenii din vechime îşi luau barcile şi în Lumea Cealaltă. Dimineaţa, după servirea micului dejun pe vas, debarcăm şi pornim într-o nouă aventură. Azi vom vizita Tempul lui Horus de la Edfu, de departe cel mai
spectaculos monument de pe malul Nilului. Deşi clădit de greco-romani la mult timp după ce epoca faraonilor s-a încheiat, templul se supune cu stricteţe principiilor arhitecturii din Egiptul Antic. Poarta de la intrare este flancată de două statui ale lui Horus înfăţşat ca şoim. Potrivit mitologiei egiptene, Horus era fiul lui Isis şi al lui Osiris, zeul fertilităţii, ucis de fratele lui Seth, zeul haosului. Egiptenii din Antichitate credeau că Horus s-a luptat cu Seth şi l-a ucis pentru a răzbuna moartea tatălui său la Edfu. Numeroase reliefuri de pe pereţii interiori reprezinta o luptă cumplită, Seth fiind întruchipat într-un mic hipopotam.
Ne întoarcem pe vas, servim prânzul şi ne pregătim de următoarea vizită. Kom Ombo se situează în zona care adăpostea în Antichitate străvechiul oraş Pa-Sebek, Domeniul Sebek, centru al cultului închinat zeului-crocodil ce poartă acest nume. Urmele cetăţii s-au pierdut demult, crocodilii fiind o rasă dispăruta din cauza ca a fost vânată în exces, dar ruinele templului de lângă fluviu merită vizitate. Asemenea templului din Edfu, şi la Kom Ombo construcţia a fost ridicată după încheierea epocii faraonilor. Templul slăveşte doi zei, Sobek şi Horus cel Mare, zeul cerurilor, cel cu cap de şoim. Construit simetric, în jurul axei principale, templul este alcătuit din elemente-pereche, astfel încât, fiecare jumătate îl cinsteşte pe unul dintre cei doi zei.
Revenim pe vas, unde cinăm și înnoptăm.
Ziua 4. Relaxare pe Malul Nilului
Continuăm croaziera pe minunatul Nil și ajungem în Aswan. Astăzi avem program liber pe vas pentru odihnă şi relaxare. Prânz şi cină la bordul vasului.
Părăsim vasul de croazieră şi ne îndreptăm spre barajul spectaculos de la Aswan construit în anii 1960, care i-a protejat pe egipteni de inundații și le-a oferit ajutor ca să se dezvolte. Egiptul are o traditie în construirea de baraje. Se crede că cel mai vechi a fost unul ridicat pe Nil, unde s-ar fi clădit o structură de 15 m, în jurul anului 2500 ȋ. Hr., care să alimenteze cu apă orasul Memphis, pe atunci capitala. Pentru realizarea Marelui Baraj (Sadd-al-Ali), proiect ce rivalizează cu oricare edificiu construit în vremea faraonilor, a fost nevoie de o cantitate de materiale de 20 de ori mai mare decât cea folosită pentru clădirea Marii Piramide. La începutul anilor 1950 a fost limpede că Barajul din Aswan nu era suficient de mare pentru a face faţă revărsării anuale a Nilului şi nici nu mai putea acoperi nevoia de energie electrică a Egiptului. Răspunsul găsit.... un baraj mai mare şi mai scump. Aşadar, s-a construit pe o structură de 3.830 m în vârf, având la bază o lăţime de 980 m, iar punctul cel mai înalt măsurând 111 m. Peste 35.000 de oameni au ajutat la ridicarea barajului. Nu este cel mai mare baraj din lume, dar este impresionant şi aduce beneficii imense.
Pornim apoi spre Obeliscul neterminat, cel mai vechi obelisc din lumea antică descoperit până în prezent. Monumentul a fost construit din granit acum 3.500 de ani, însă nu a fost finalizat din cauza unor probleme de construcție. Acest obelisc de mari dimensiuni are trei laturi perfecte şi o a patra ancorată de o stâncă de când s-a descoperit o fisură în piatră. Având o lungime de 42 m, dacă ar fi fost terminat, acest edificiu ar fi fost cel mai mare şi cel mai greu obelisc din toate timpurile. Arheologii speculează că a fost conceput pentru Karnak, ca să îi ţină companie obeliscului lui Tuthmosis al III-lea, acum aflat în Piata San Giovanni din Roma. Spre seară, avem transfer la gara din Aswan, unde ne îmbarcăm în trenul către Cairo (vagon de dormit). Se serveşte o cină uşoară în vagonul restaurant al trenului.
Ziua 6. Cairo – Misterul Piramidelor
Ajungem dimineața la Cairo şi avem toată ziua la dispoziție să ne bucurăm de magnificul oraș pierdut în timp, dar atins subtil și de modernitate. Mai întâi facem o excursie unică în viață pentru a admira Piramidele de pe platoul Giza - una dintre cele șapte minuni ale lumii antice. Sunt singurele care au supravieţuit trecerii timpului iar pentru turiştii moderni, ele continuă să fie mai minunate şi mai misterioase decât erau pentru antici. Piramidele au două caracteristici: sunt mari şi vechi, aşa cum spune şi un străvechi proverb în limba araba care exprima cel mai bine idea “ Omul se teme de timp, iar timpul se teme de piramide”. Cât de mari şi cât de vechi sunt, este greu de calculat. Abia în secolul al XX-lea s-a afirmat ca Marea Piramidă a lui Kheops, construită cu 4.400 de ani în urmă, a fost cea mai înaltă construcţie din lume. Napoleon care a cucerit Egiptul în 1798, a calculat că piatra folosită la ridicarea acestei piramide ajunge pentru a clădi un zid de un metru înălţime în jurul întregii Franţe. Faimoase prin arhitectură, istorie și prin modul de construcție piramidele sunt admirate şi fotografiate de către turiştii din toată lumea.
Nu putem pleca mai departe fără a vedea Sfinxul, sculptat dintr-o singură bucată de piatră de var şi considerat a fi cel mai vechi monument de sculptură monumentală din Egiptul Antic. Sfinxul este o creatură enigmatică cu trup de leu şi chip de om, cunoscut primilor arabi sub numele de Abdu al –Hol, adica Tatăl Groazei. Majoritatea arheologilor sunt de acord că Sfinxul este o creaţie din timpul lui Khafre (sau Khephren cum mai este cunoscut). Se crede că îl reprezintă pe rege, leul fiind un arhetip al regalităţii, iar capul, etalând coafura faraonilor, simbolizează puterea.
Revenim în Cairo, unde ne oprim la un restaurant să ne răcorim puţin şi să servim prânzul. După-amiază ne continuăm vizita noastra prin Cairo şi vizităm Muzeul Egiptean. Deşi multe muzee din Occident adăpostesc colecţii impresionante de obiecte străvechi din Egiptul Antic, nici una nu poate rivaliza cu bogaţiile expuse în acest muzeu. Dedicat în întregime moştenirii faraonilor, muzeul are peste 120.000 de exponate la dispoziţia vizitatorilor, de la podoabe delicat meşteşugite, la coloşi de granit, ca nişte turnuri, înfăţişând regi. După lăsarea serii, facem un tur al orașului pentru a-i surprinde strălucirea în noapte. Cazare în Cairo.
Ziua 7. Cairo - Hurgada
După micul dejun, mergem într-o vizită prin Vechiul Cairo sau Masr el Qadīma, în arabă, o zonă a orașului foarte veche, unde au locuit predominant creștini ortodocși. Urcăm până la Citadela, situată pe un platou stâncos, deasupra oraşului pentru a surprinde silueta oraşului. Construcţia a fost începută în 1176 de celebrul general musulman Saladin, care a dorit ca zidurile rezistente şi turnurile să fie clădite din piatra adusă de la piramidele din Giza. Fortăreaţa a fost sediul puterii în următorii 700 de ani, reconfigurându-se în funcţie de imaginea fiecărei dinastii ce urca la tron.
Ne îmbarcăm în autocar şi pornim la drum către Hurghada. Cazare Hurghada. Cină.
Ziua 8. Hurgada - Bucureşti
Luăm avionul din Hurghada cu destinația București, cuceriți iremediabil de frumusetile Egiptului.
AVANTAJE pentru turist:
Acte necesare pentru obtinerea vizei:
Viza pentru Egipt costă 25€ şi se obţine pe aeroport la sosirea în Egipt, în baza paşaportului simplu electronic (emis pe o perioadă de 5 ani), care trebuie să fie valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în ţară.
Trebuie să vezi:
Templul din Karnak
Pentru egiptenii din Antichitate, Karnak era “Ipet-Isut” – “Locul Cel Mai Desavarsit” si se vede de ce. Desi este o ruina, a ramas spectaculos. Este posibil sa fie cel mai mare complex al unui templu construit vreodata. A fost cladit in mai multe etape, de-a lungul a 1.500 de ani, la care au contribuit generatii succesive de faraoni, creand o colectie de sanctuare,chioscuri, piloni si obeliscuri, care constituie o vasta arhiva in aer liber a istoriei scrise in piatra. In epoca de glorie din vremea Regatului Nou, intre 1550 si 1609 ȋ.Hr, Teba era capitala atotputernica a Egiptului, iar Karnak – inima tarii.
Muzeul Egiptean – Sala Mumiilor
Dedicat in intregime mostenirii faraonilor, muzeul are peste 120.000 de exponate la dispozitia vizitatorilor, de la podoabe delicat mestesugite, la colosi de granit, ca niste turnuri, infatisand regi. Cand vine vorba despre ce trebuie vazut, majoritatea vizitatorilor sustin ca cele mai importante sunt comorile lui Tutankhamon. Poate ca masca lui funerara din aur si raclele sunt cele mai uluitoare exponate din toate muzeele lumii. Lasa-le la sfarsit, pentru ca stralucirea lor sa nu umbreasca tot ceea ce vei vedea dupa ce le-ai admirat. Celelalte puncte de atractie sunt salile mumiilor, care te pun fata in fata cu mai multi faraoni, printre care Seti I si fiul lui, Ramses al II-lea, dar si Tutmosis al II-lea si regina Meret Amun.
Marea Piramida a lui Khufu (Kheops)
Daca tot ai ajuns aici trebuie neaparat sa vizitezi la interior Marea Piramida a lui Kheops, cea mai veche si cea mai mare din acest trio. Se estimeaza ca are contine 2,3 milioane de blocuri de calcar, fiecare cantarind in medie 2,3 tone, desi unele pietre din temelie pot avea si 15 tone. Avand initial o inaltime de 147 m , edificiul a fost considerat mult timp ca fiin cea mai inalta constructie din lume.
CLUB CARD PELLERIN
Știi că te numești Pellerin atunci când toate semnele sunt de partea ta: iți place să călătorești în jurul lumii, să aduni amintiri de neuitat, astepți cu nerăbdare să vizitezi locuri inedite și te hrănești cu aventura specifică fiecărui loc nou pe care îl descoperi. Iar dacă am aflat ca ești un călător veritabil, atunci înseamnă că meriți cu desăvârșire să faci parte din clubul Pellerin, concept creat special pentru tine.
Întotdeauna Pellerin-ul se va întoarce din călătoriile sale mai bogat.
Cum poți deveni membru? Regulamentul și toate detaliile de care ai nevoie sunt disponibile la adresa pellerin.ro.
Pellerin Club Card este un card nominal care se achiziționează contra cost (25 euro) și vine în întâmpinarea ta cu o multitudine de avantaje, încă de la început: reduceri pentru asigurări (medicală / STORNO sau bagaje), la facilitati acordate pentru circuitele cumparate, dar și beneficii oferite de partenerii noștri, în țară.
Detinatorii de Club Card PELLERIN se bucura unnatoarele avantaJe:
BENEFICll CHRISTIAN TOUR
» REDUCERI asigurare medicala / STORNO / Bagaje
» Discount de pana la 50% la excursiile optionale in functie de Circuit
» Consilier personal de vacante
» Set cataloage gratuite anual - acestea vor fi disponibile in oricare dintre sediile Christian Tour si ale partenerilor sau la cerere se pot livra prin posta
» 15% Discount la produsele personalizate Christian Tour
BENEFICll PE AUTOCAR
» Gratuit excedent de bagaj
» Free Internet in autocar - pe teritoriu Romaniei si al Bulgariei
» 10% Discount la achizitionarea de produse in Autogara Christian Tour si din autocar, pe traseu
BENEFICll OFERITE DE PARTENERll CHRISTIAN TOUR
» Gloria Jean's Coffee - 10% discount - se ofera doar la bauturile reci si calde marca Gloria Jean's pe baza cardului de fidelitate Christian Tour
» Optinova - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» AquaTeam - de la 20% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» Optiplaza - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate
» Clinicile Hipocrat 2000 - 15% discount
» Gatuit o zi la salina Hipocrat 2000 - pe baza carduluiChristian Tour
» Donna Medical Center - 10% discount - pe baza carduluiChristian Tour
» Didenta - discount incepand de la 10% pana la 25% infunctie de tratamentuldorit
» City Grill si afiliati - 10% discount (Caru' cu Sere, Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare,Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu Trattoria Buongiorno Victoriei,Trattoria Buongiomo Baneasa,Trattoria Buongiorno Gentrul lstoric Trattoria Buongiomo Primaverii,Trattoria Buongiomo & City Cafe Terminal Schengen,Trattoria Buongirno Lido ).exceptie facand produsele din tutun si cele supuse unor alte promotii( meniuri,oferte pe baza de voucher,evenimente cu pret negociat,Revelion,Craciun,etc.)
» World Class - 2 x DayPass la orice sala,exceptie Down Town si Charles de Gaulle
» Sky Parking - 15% discount la parcarea de la Otopeni + Voucher - o spalare masina GRATIS + Gratis transport parcare / aeroport si aeroport / parcare
» Alexandreea Club Fitness&Spa - 30% discount / zila SPA (piscina,sauna,jacuzzi), Fitness, Aerobic, Cycling
» FasTracKids - GRATUIT o lectie de Engleza + 20% discount pentru prima luna de abonament
» English Kids Academy (EKA) - 10% discount la Cursurile Vara/Toamna
» Carturesti - 10% discount la toate produsele ofertate pe online
» Learn With Music - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale prin programele Learn with Music + o Lectie Demonstrativa GRATUIT
» Miko Kids - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale la Miko Kids + o Lectie Demonstrativa GRATUIT + 15% discount la petrecerile pentru copiiin cadrulParty Club Miko Kids
» Plafar - 7% discount in toata reteaua Plafar si pe plafar.net
» Zambarici- 10% pe zambarici.ro
» Debenhams - 15% - discountulse aplica doar la un cos de cumparaturi de minim 300 Lei,la toate articolele din gama moda si casa ce nu sunt incluse in alte promotii.
BENEFICll IN DESTINATll
GRECIA
» Rodos - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri
» LEFKADA - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri
» kos - 10% la excursiile optionale; pana la 20% discount la restaurante, cafenele si baruri - peste 40 de parteneri in insula
» CORFU - 5% la excursiile optionale; pana la 20% discount la cafenele, baruri, restaurant
» PARGA - pana la 20% discount la excursiile optionale (Meteora; Albania; Myths & River); 10% discount la Cafe Bar Bacoli Fresh
» Creta-CHANIA - 10% la excursiile optionale (EXCEPTIE Santorini); 10% la restaurante, cafenele si baruri
» Zakynthos - 10% la excursiile optionale
»THASSOS - 10% la restaurante, cafenele si baruri; pana la 50% discount la magazine de piele Kelgiorgis Leather Boutique - Kavala Town
BULGARIA
» 7% discount la excursiile optionale oferite de Turoperatorul ORTHANNA
» SUNNY BEACH - 10% discount la restaurante, cafenele si baruri
» VARNA - pana la 20% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GRAND MALL VARNA
» NESSEBAR - 10% discount la restaurantul Antiqua Mare
» BURGAS - pana la 25% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GALLERIA MALL BURGAS
TURCIA
» ANTALYA - 5% discount la Excursiile Optionale oferite de Memento Turcia
» KUSADASI - 5% discount la Excursiile Optionale
» BODRUM - 5% discount la Excursiile Optionale
» MARMARIS - 5% discount la Excursiile Optionale
EGIPT
» 10% doar la achizitionarea a 3 excursii, pentru achizitionarea unei singure excursii discountul este de 5%
Informatii parte din contract:
Derulare program:
Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate.
Hotelurile folosite in programele de circuite culturale Christian Tour sunt hoteluri standard. In fiecare program sunt nominalizate unitatile de cazare utilizate in sezonul precedent. Lista cu hotelurile confirmate pentru o anumita data de plecare din sezonul curent, va fi nominalizata cu 14 zile inainte de plecare. Orice modificare aparuta ulterior va fi notificata in timp util.
Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.
Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar / frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
Preturile afisate in program sunt informative.
Modificari şi anulări:
Preţul este calculat pentru un grup minim de persoane.
Pentru grupurile care depasesc grupul minim de persoane se vor folosi autocare clasificate.
Pentru grupuri mai mici decat grupul minim de persoane se vor folosi minibusuri adapatate ȋn funcţie de numărul final de participanţi.
Pentru neȋntrunirea numărului minim de participanţi, agenţia oferă celor ȋnscrişi, ȋn caz de anulare, variante pentru mutarea pe o altă dată de plecare a aceluiaşi program sau pe un alt program disponibil ȋn portofoliul său, cu o dată de plecare apropiată. Această informare referitoare la ȋntrunirea / neȋntrunirea grupulu, va fi comunică cu cel putin 21 de zile inainte de data călătoriei efective.
Ȋn cazul reprogramării pe un alt program sau altă dată de plecare, agenţia garantează rezervările pe noua variantă pentru un interval de 72 de ore. După acest termen, locurile vor fi eliberate automat de către sistem. Recomandăm confirmarea ȋn scris pentru această modificare, ȋn termenul menţionat.
Ȋn caz de reprogramare, alocarea numerelor de ordine ȋn autovehicul se va face ȋn funcţie de disponibilitatea pe noul program / data de plecare.
Ghizi şi programe optionale:
Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.
Obiectivele din tururile panoramice cu autocarul se vizitează doar pe exterior.
Agenţia recomandă achitarea excursiilor opţionale din ţară pentru a beneficia de Discount. Ȋn cazul disponibilităţii, unele excursii opţionale se pot achita şi ȋn timpul derulării programului, ghidul fiind obligat să elibereze chitanţa.
Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor biletele de intrare la obiective / bilete de vaporas / feribot, clientul va primi tichetele locale.
Câștigă o vacanță pentru 2 în Grecia
Toate numerele de chitanţă / factură pentru excursiile opţionale vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋntr-o vacanţă ȋn Grecia pentru 2 persoane.
Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile
Documente de calatorie:
Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
Pentru călătorie sunt necesare paşaportul / cartea de identitate valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară.
Sperăm că aţi petrecut o vacanță frumoasă alături de Christian Tour şi vă mulţumim pentru orice impresii şi recomandări comunicate pe următoarele adrese de corespondenţă:
E-mail: relatii.clienti @ christiantour
E-mail: manager.programeculturale @ christiantour
sau pe formularul de feedback disponibil aici:
Site: christiantour.ro/formular_evaluare_circuit
Călătorești și câștigi un voucher in valoare de 1000 €
Toate impresiile şi recomandările transmise de către călătorii Christian Tour de pe programele de circuite, vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋn 3 vouchere de vacanţă ȋn valoare de 1000 € fiecare!
Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile
Grup minim 35 persoane
IMPORTANT! de stiut:
Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.
DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE
1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.
2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.
3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.
4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.
5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.
CONDITII VAMALE
6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.
7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.
POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE
10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.
11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.
12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.
ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI
13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.
14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.
15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.
16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.
17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.
18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).
19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.
20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.
PROGRAMUL TURISTIC
21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.
22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)
SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE
23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de
pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.
24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.
25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.
27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).
28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.
29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:
a) cu 3 paturi de acelasi tip;
b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;
c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.
Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.
30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.
SERVICII DE TRANSPORT
31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de
numarul final de participanti.
32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.
33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).
34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.
35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.
36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.
37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.
TRANSFERURI
38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).
39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.
40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).
CARDURI & BONUSURI
41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.
42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.
EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE
43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.
44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).
45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.
46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.
47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.
GENERALE
49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii STORNO pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.
50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.
51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.
52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor
se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.
53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.
54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.
55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii
serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.
56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.
57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:
- relatii.clienti @ christiantour
- manager.programeculturale @ christiantour
Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.
Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.
Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
Concedierea neasteptata de catre angajator.
Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro
► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);
► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;
► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;
Agentie de incredere
Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.
Oferte variate
Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.
Flexibilitate contractuala
Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.
Mereu deschisi
Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.