Malta - Istorie si Carnaval | Avion | Bucuresti | 5 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AVIONUL

Malta - Istorie si Carnaval

MostaMdina – Croaziera Grand Harbour – Valletta si festivitatile Carnavalului VittoriosaSengleaCospicua si festivitatile Carnavalului

Datele de plecare

20.02

Orasele de plecare:

Adjud | Bacau | Brasov | Bucuresti | Buzau | Campina | Cernavoda | Constanta | Fetesti | Focsani | Iasi | Medgidia | Onesti | Pitesti | Ploiesti | Predeal | Ramnicu Valcea | Roman | Sibiu | Sinaia | Slobozia | Targu Frumos | Urziceni

Durata circuitului:

5 zile

450 €

+ 180 euro (taxe de aeroport)

Adult in camera single - de la 520 €.

Al 3-lea adult in camera dubla cu pat suplimentar - de la 399 €.

Copil 2 - 11.99 ani cu 2 adulti in camera - de la 350 €.

Tariful INCLUDE:

Zboruri Bucuresti – Malta – Bucuresti via Munchen / Frankfurt, Compania Lufthansa

Inclus 1 bagaj de cala de 23 kg si 1 bagaj de mana

Cazare 4 nopti cu mic dejun in St. Julian’s la hotel Be.Hotel 4* sau similar

Transferuri aeroport – hotel – aeroport cu autocar local

PACHET EXCURSII INCLUSE:

Excursie de 1 zi Mosta, Mdina cu autocar si ghid local si Croaziera in Grand Harbour

Excursie la Valletta si participare la festivitatile Carnavalului

Excursie la cele Trei Orase si participare la festivitatile Carnavalului

Insotitor de grup

Tariful NU INCLUDE:

Taxele de aeroport & combustibil: aprox. 180 Euro / persoana (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 7 - 9 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)

Asigurarea medicala, asigurarea STORNO (se emite in aceeasi zi cu contractul)

Taxa de oras: aprox. 0.5 euro / pers / noapte

Bacsis pentru soferi si ghizi locali

Programul Turistic Detaliat

Ziua 1 | BUCURESTI – MALTA

Intalnire cu reprezentantul agentiei la ora 04:00 la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) pentru imbarcare pe zborul Companiei Lufthansa cu destinatia Malta via Munchen. Decolare la ora 06:00 cu zborul LH1657 si aterizare la Munchen la ora locala 07:10. Decolare spre Malta cu zborul LH1976 la 10:40. Sosire in Malta la ora 12:55. Transfer la hotel. Dupa-amiaza, timp liber la dispozitie in St Julian’s – cea mai animata statiune din Malta, situata la doar 8 km nord de Valletta. Cazare in St. Julian’s la hotel Be.Hotel 4* sau similar. Detalii pe behotelmalta.com/en/

Ziua 2 | MOSTA – MDINA – CROAZIERA GRAND HARBOUR

Mic dejun. Astazi vom continua sa descoperim aceasta insula mica, dar plina de istorie, calatorind spre centrul ei. Vom incepe prin a vizita Domul din Mosta – al treilea dom din Europa ca marime nesustinut de coloane.  Urmatoarea oprire va fi in Rabat, la Catacombele St. Catald – datand din sec. IV, situate sub mica Biserica dedicata sfantului irlandez Catald – urmata de Mdina – vechea capitala a Maltei, “orasul tacut” cum mai este cunoscut. In acest mic orasel cu strazi inguste, in totalitate pietonal, ne vom plimba pe langa bastioanele impozante de unde vom avea o vedere panoramica asupra intregii insule; aici s-a turnat mare parte din celebrul film “Contele de Monte Cristo” si tot aici se afla si principala catedrala a Maltei – Catedrala Sf. Pavel. Apoi ne vom opri pentru un foto stop spectaculos la Dingli Cliffs – cel mai inalt punct al insulei situat la o altitudine de doar 273 m. Dupa-amiaza ne va gasi la bordul unei Croaziere in Marele Port & Portul Marsamxett – unul dintre cele mai spectaculoase porturi naturale din lume, un adevarat paradis pentru fotografi, o alta incursiune in istoria atat de bogata a acestei tari atat de mici, un loc atat de preferat de regizori. Transfer la hotel. Cazare in St. Julian’s la hotel Be.Hotel 4* sau similar.

Ziua 3 | VALLETTA SI FESTIVITATILE CARNAVALULUI

Mic dejun. Incepem aceasta zi cu capitala arhipelagului maltez - Valletta. Construit pe peninsula ce separa Marele Port (Grand Harbour) la sud de Portul Marsamxett la nord, orasul este unul foarte mic... de la un capat la altul nu are mai mult de 2 km si poate fi usor strabatut la pas. Prima oprire va fi la Gradinile Upper Barracca de unde avem o priveliste uluitoare asupra celor Trei Orase si a Marelui Port; continuam la pas pe strazile orasului pana la urmatoarea oprire – Co-Catedrala Sf. Ioan – o capodopera a arhitecturii care abunda in sculpturi, morminte in marmura si picturi faimoase (printre care si „Decapitarea Sfantului Ioan Botezatorul” a celebrului Caravaggio). Vom vizita apoi Palatul Marilor Maestri (apartamentele de stat). Nu putem incheia ziua fara sa intram si in atmosfera de carnaval de pe Strada Republicii cu care alegorice satirice si masti individuale grotesti. Transfer la hotel. Cazare in St. Julian’s la hotel Be.Hotel 4* sau similar.

Ziua 4 | VITTORIOSA – SENGLEA – COSPICUA | FESTIVITATILE CARNAVALULUI

Mic dejun. Vom incepe aceasta zi cu o vizita in cele Trei Orase (Senglea, Cospicua si Vittoriosa); prima oprire va fi in Vittoriosa – prima casa a Cavalerilor Ordinului Ioanit (inainte de constructia orasului Valletta) si locul unde a avut loc Marele Asediu din 1565. Vom continua apoi la pas pe aleile si strazile celor Trei Orase admirand cladirile istorice. Dupa ce vizitam cele 3 Orase ne indreptam catre Valletta pentru a lua parte la Parada Carelor Alegorice – un spectacol public grandios ce va avea loc in Place de Castille. Transfer la hotel. Cazare in St. Julian’s la hotel Be.Hotel 4* sau similar.

Ziua 5 | MALTA - BUCURESTI

Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie pentru ultimele cumparaturi si vizite individuale. Transfer la aeroportul din Luqa pentru imbarcare pe zborul Companiei Lufthansa LH1277 cu destinatia Frankfurt. Decolare la ora 13:55 si aterizare in Frankfurt la ora 16:40. La ora 20:30 decolare cu zborul LH1422 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora 23:50. Sfarsitul pachetului de servicii.

Hotelul dumneavoastra

Hotel Be.Hotel 4* behotelmalta.com/en/ 

Hotelul este localizat in centrul prestigioasei statiuni St. Julian’s, la o distanta cateva minute de mers pe jos de mica plaja. Situat in cadrul complexului turistic Baystreet, hotelul ofera o piscina panoramica mare, pe terasa sa de pe acoperis, de la etajul 7. Amplasate in 2 aripi, camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV HD interactiv si baie privata cu articole de toaleta gratuite si uscator de par. Camerele ofera acces gratuit la conexiunea WiFi. In cadrul complexului exista un numar foarte mare de magazine, un centru de divertisment pentru familii, o pista de bowling si o mare varietate de restaurante.

AVANTAJE pentru turist:

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Constanta, Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Slobozia

Iasi, Targu Frumos, Roman, Bacau, Onesti, Adjud, Focsani, Buzau, Urziceni

Brasov, Predeal, Sinaia, Campina, Ploiesti

Sibiu, Rm. Valcea, Pitesti

Tarife calculate pentru un grup de 30 platitori

450 Euro adult loc in camera dubla

350 Euro copil 2-11,99 ani in camera cu 2 adulti

399 Euro adult a-3-a persoana in camera dubla cu pat suplimentar

520 Euro adult loc in camera single

IMPORTANT! de stiut:

Grup minim 30 persoane

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL GRATUIT DIN PROVINCIE

Transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic!

Ulterior acesta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.

 TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de INTERRA cu titlu GRATUIT. Prin urmare, acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri, intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.

Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.

Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER GRATUIT au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau Tour Operatorului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Tour Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.

Transferurile gratuite sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto din flota proprie (autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Tour Operatorul recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este asigurata integral de catre Tour Operator, iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator.

Daca Tour Operatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.

Tour Operatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.

Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.

Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.

DOCUMENTE DE CALATORIE

Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.

Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic European, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe mae.ro/travel-conditions.

Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru (30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia).

Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe mae.ro/travel-conditions.

Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul cu pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporar, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.

In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.

Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.

Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

FOARTE IMPORTANT !!!!  DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI

• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte  exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces. Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.

• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.

• Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.

ATENTIE!

Daca nu va incadrati in niciuna dintre prevederile de mai sus, va rugam sa consultati site-ul politiei de frontiera: politiadefrontiera.ro si sa va asigurati ca intruniti conditiile prevazute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificarile ulterioare, apeland politia de frontiera la nr. de telefon 021.9590. 

CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI

Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.

Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.

Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:

Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.

Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.

Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.

Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

PROMOTII EARLY BOOKING SI OFERTE SPECIALE:

In cazul unor promotii early booking sau oferte speciale cu o perioada fixa de valabilitate, Interra aloca un numar limitat de locuri la reducere. Daca acestea se epuizeaza inainte de data limita a promotiei, Interra poate decide sa opreasca campania de promotii inainte de data limita setata initial, fara un anunt in prealabil.

Rezervarile facute cu promotii de tip early booking nu pot fi anulate fara penalizari. In caz de anulare a unor rezervari din categoria promotiilor early booking, penalizarile sunt de 100%.

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

Malta - Istorie si Carnaval