India de Sud si Sri Lanka | Avion | Bucuresti | 16 zile
Datele de plecare
19.03 | 15.10
Orasele de plecare:
Bucuresti
Durata circuitului:
16 zile
1 990 €
+ 590 euro (taxe de aeroport)
Supliment single - 630 €.
Tariful INCLUDE:
transport intercontinental cu avionul pe rutele: Bucureşti – Frankfurt – Chennai şi Colombo – Istanbul – Bucureşti cu companiile Lufthansa și Turkish Airlines
transport continental cu avionul pe rutele: Cochin – Bangalore şi Bangalore – Colombo
transport intern pe toată durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiţionat, adaptat la nr. de turişti
5 nopţi de cazare în Sri Lanka, în hoteluri de 4*
4 nopţi de cazare în India de Sud în hoteluri de 5*, 3 nopţi de cazare în hoteluri de 4* şi 1 noapte de cazare în hotel de 3*
1 noapte de cazare pe un vas tradiţional “Kettuvallom”
mesele menţionate în program: 14 mic dejunuri, 1 dejun și 14 cine (conform program)
taxe de intrare la obiectivele menţionate în program
transferurile, tururile, croazierele şi excursiile menţionate în program
ghizi locali
conducător român de grup
asigurare în caz de insolvabilitate / faliment al agenţiei de turism
BONUS: PACHET TURIST PLUS PREMIUM GENERALI care include Asigurare medicală, pe întreaga durată a programului, care acoperă o sumă maximă de 30.000 euro / pers. (cheltuieli medicale de urgență și / sau repatriere, însă care nu este menită a acoperi complicațiile sau recidivele bolilor / afecțiunilor de care dumneavoastră suferiți anterior începerii călătoriei) și Asigurarea storno de călătorie, care acoperă pierderile financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate, a cărei valoare storno acoperă până la 2000 euro / persoană (cu franșiză de 10%); acest mijloc de protecție financiară acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei; se poate încheia turiștilor cu vârsta maximă de 74 ani împliniți
Tariful NU INCLUDE:
taxele de aeroport, combustibil, securitate şi serviciu pentru zborurile intercontinentale: aprox. 495 euro / pers. şi aprox. 95 euro / pers. pentru zborurile continentale, care se plătesc odată cu excursia (pot fi modificate de companiile aeriene, valoarea exactă fiind cunoscută la data emiterii biletelor de avion)
taxe vize: viza de India se obţine online (80 euro); viza de Sri Lanka se obţine online (40 euro)
taxe de ieşire de pe aeroporturi, numai dacă se aplică
alte servicii suplimentare decât cele menţionate, cheltuieli personale, băuturi etc.
bacşişuri: 60 usd / pers., pentru ghizi şi şoferi, mai puţin pt. bagajişti (se vor achita conducătorului de grup cel târziu la sosire); bacşişurile nu se referă şi la excursiile opţionale
excursiile opţionale care se pot realiza cu un număr minim de participanţi, precizat de partenerii locali, tarifele acestora fiind informative; în funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerii locali
Programul Turistic Detaliat
Ziua 1 / Bucureşti – Frankfurt
Întâlnire cu conducătorul de grup la aeroportul Henri Coandă, la ora 04:30 (în fața ghişeului de îmbarcare al companiei Lufthansa). Plecare spre Frankfurt cu compania Lufthansa, zbor LH 1423 (06:25 / 08:05), de unde se va zbura spre Chennai, cu zborul LH 758 (10:15 / 00:05).
Ziua 2 / Frankfurt – Chennai
Sosire în Chennai la ora 00:05, întâlnire cu ghidul local şi transfer pentru cazare la Hotel Raintree Annasalai 5* (sau similar). Mic dejun. Deasupra efervescenței şi aglomeraţiei tipice oraşelor indiene, Madrasul, aşa cum era cunoscut înainte Chennai-ul, ni se va descoperi ca una dintre delicatele piese ale mozaicului urban indian. Temple magnifice şi străvechi îşi poartă seculara existenţă alături de clădiri moderne din perioada colonială. Numele acestui oraş este legat, de asemenea, şi de numele celui de-al 12-lea apostol al lui Iisus Hristos, Toma, despre care se spune că aici şi-a suferit martiriul în dorinţa sa de a creştina aceste locuri. Ziua va continua cu turul oraşului, care va include Fortăreaţa St. George, amprentă a epocii coloniale britanice (oprire doar pentru fotografii), Catedrala Sf. Maria, cea mai veche biserică anglicană din India, Muzeul (Galeriile de Artă şi Galeriile de Bronz), Basilica Sf. Toma, despre care se spune că a fost construită peste mormântul apostolului Sf. Toma Didymus şi Templul Sri Parthasarathy. Cină şi cazare la Hotel Raintree Annasalai 5* (sau similar).
Ziua 3 / Chennai – Pondicherry – Kumbakonam (280 km)
Mic dejun. Plecare spre Pondicherry unde vom face un tur panoramic, care va include Sri Aurobindo Ashram, locul unde Sri Aurobindo (scriitorul, filozoful şi yoghinul indian de limbă engleză care a luptat pentru eliberarea Indiei de sub tutelă britanică) și-a trăit ultima parte a vieţii sale, Muzeul Pondicherry, unde se regăseşte una dintre cele mai rafinate colecţii de arhitectură şi sculptură şi cartierul Auroville (proiectat de arhitectul francez Roger Anger) fondat după moartea lui Sri Aurobindo de către Mirra Alfassa, cunoscută sub pseudonimul de „Mama”, colaboratorul spiritual al maestrului. În continuare ne vom îndrepta spre Kumbakonam pentru cină şi cazare la Hotel Indeco Swamimalai 3* (sau similar).
Ziua 4 / Kumbakonam – Tanjore – Trichy – Madurai (232 km)
Mic dejun. În această dimineaţă ne vom îndrepta spre Tanjore, unde vom vizita Palatul Tanjore, care găzduieşte o librărie, un muzeu şi o galerie de artă, după care vom vizita Templul Brihadeshwara, construit de Raja Raja. Plecare spre Trichy, oraş antic şi deopotrivă cosmopolit, construit în jurul unei fortăreţe, unde vom vizita Templul Srirangam şi Templul Fortăreţei. Vom pleca apoi spre Madurai, oraş străvechi cunoscut ca “Atena estului”, care datează din sec. al VI-lea, fosta capitală a puternicului imperiu Pandyan, unde a luat fiinţă acum 2.000 de ani una dintre cele mai vechi universităţi indiene. Cină şi cazare la Hotel Heritage Madurai 5* (sau similar).
Ziua 5 / Madurai
Mic dejun. Pentru că vom fi în cel de-al doilea mare oraş din Tamil Nadu, Madurai, scaunul puterii de Pandyas, situat pe malurile râului Vaigai care este împânzit de numeroase temple, fapt pentru care şi-a câştigat pe bună dreptate denumirea de “Oraşul templelor”, vom porni în explorarea oraşului, care va include vizitarea Palatului Nayak şi a Templului Meenakshi, cel mai important templu din India de Sud, care se întinde pe o suprafaţă de aproximativ 350 de hectare. Cină şi cazare la Hotel Heritage Madurai 5* (sau similar).
Ziua 6 / Madurai – Allepey (250 km)
Mic dejun la pachet. Deplasare spre Allepey, supranumit şi “Veneţia Estului”, pentru a ne îmbarca într-o croazieră pe un “Kettuvallom”, una dintre celebrele ambarcaţiuni tradiţionale folosite în antichitate pentru transportul mărfurilor scumpe şi al mirodeniilor. Vasul este dotat cu camere duble şi tot confortul necesar pentru a ne simţi ca nişte adevăraţi moguli. În această croazieră vom descoperi mai bine viaţa din satele tradiţionale indiene, tainica atracţie a templelor străvechi, precum şi frumuseţea debordantă a naturii înconjurătoare. Pensiune completă şi cazare o noapte la bordul micului vas de croazieră Lake and Lagoons House Boat (sau similar).
Ziua 7 / Allepey – Cochin (60 km)
Mic dejun. După debarcare, ne vom îndrepta către Cochin, “palmierul verde” sau “Regina Mării Arabiei”, denumit astfel datorită şarmului său unic. Frumuseţea şi poziţia favorabilă a acestui oraş au fermecat numeroşi comercianţi încă din timpuri străvechi. Chinezi, europeni, evrei, arabi şi indieni au găsit aici un plăcut mod de viaţă simbiotic, ale cărui mărturii stau în stilul arhitectonic al clădirilor din oraş. Vom face turul capitalei comerciale a Keralei, care va începe cu vizitarea Palatului Mattancherry, Biserica Sf. Francisc, care adăposteşte piatra funerară din anul 1524 a celebrului explorator portughez Vasco da Gama, Fortăreaţa, zona veche portuară, Basilica Santa Cruz (exterior), cartierul evreiesc şi Sinagoga construită în anul 1568. Seara vă invităm să vă bucuraţi de o reprezentaţie artistică a celebrilor dansatori tradiţionali Khatakali, emblematici pentru această parte a Indiei. Cină şi cazare la Hotel Le Maritime 4* (sau similar).
Ziua 8 / Cochin – Bangalore – Mysore (145 km)
Mic dejun la pachet. Transfer la aeroport pentru zborul spre Bangalore, de unde vom pleca la Mysore, unul dintre oraşele princiare ale Indiei de Sud. Pe traseu ne vom opri la Sri Rangapattanam pentru vizitarea mormântului lui Tipu Sultan. Cină şi cazare în Mysore la Hotel Quoram 4* (sau similar).
Ziua 9 / Mysore – Bangalore (145 km)
Mic dejun. Vom porni într-un tur panoramic al maiestuosului Mysore sau “oraşul palatelor”, care va include Palatul Amba Vilasa, cel mai important palat al oraşului, a cărui frumuseţe şi grandoare sunt puse în evidenţă în zilele festive şi seara în special, de aprox. 97.000 de becuri luminoase, Palatul Jaganmohan, construit cu mai bine de 150 de ani în urmă, un exemplu elocvent al stilului hindu, Biserica catolică Sf. Filomena, o copie a Domului din Koln, dealurile Chamundi şi Templul Taurului. Vom pleca apoi spre Bangalore sau „grădina Indiei”, cum mai este denumită capitala provinciei Karnataka, pentru cină şi cazare la Hotel The Pride 4* (sau similar).
Mic dejun. În această dimineaţă vom face un tur panoramic al oraşului Bangalore care va include Palatul Vidhana Soudha, sediul administraţiei provinciei Karnataka, Palatul lui Tipu Sultan şi Grădina Botanică. Transfer la aeroport pentru zborul spre Colombo. Sosire și transfer pentru cină şi cazare la Hotel Colombo Pegasus Reef 4* (sau similar).
Ziua 11 / Colombo – Pinnawala – Dambulla (187 km)
Mic dejun. Plecare spre “orfelinatul” de elefanţi de la Pinnawala, o experienţă unică care ne va impresiona cu siguranţă. Vom afla detalii despre aceste animale inteligente şi fascinante pe care le vom putea admira în habitatul lor natural. Ferma a început să funcţioneze ca orfanagiu în anul 1975 pentru 7 pui de elefanţi abandonaţi, iar între timp s-a transformat într-un centru de cercetare şi studii asupra elefanţilor, cu sprijinul cercetătorilor locali şi internaţionali. Traseul zilei va continua spre Dambulla, unde ne va fascina Templul Stâncii construit în sec. I î.Hr. de către legendarul rege Walagambahu, templu intrat în Patrimoniul Mondial UNESCO. Templul uimeşte prin întinderea sa, un sistem de 5 peşteri care ocupă un perimetru de aproximativ 2.000 m² pictaţi aproape în totalitate. Primele trei peşteri sunt mai bine păstrate, mai vechi şi mai mari decât celelalte. Pereţii şi tavanele celor cinci peşteri sunt acoperite cu motive budiste, iar în peşteri sunt peste 130 de statui ale lui Buddha, ale zeilor şi regilor, cea mai impozantă statuie care îl reprezintă pe Buddha măsurând 14 m. Cină şi cazare la Hotel Amaya Lake 4* (sau similar).
Ziua 12 / Dambulla – Polonnaruwa – Sigiriya – Dambulla (142 km)
Mic dejun. Astăzi ne vom deplasa spre Polonnaruwa, a doua capitală a Sri Lankăi între sec. al XI-lea şi al XII-lea, care în prezent face parte din Patrimoniul Mondial UNESCO. Drumul ne va purta pe lângă plantaţii de cocos şi plantaţii terasate de orez. În Polonnaruwa vom vizita câteva obiective spectaculoase, precum ruinele vechiului Palat Regal, complexul Gal Viharya, un sanctuar de piatră cu celebrele statui ale lui Buddha în cele 4 ipostaze diferite, sala de audienţe, Baia Lotusului, statuia regelui Parakramabahu, Templul Shiva, Lankathilake, Watadage şi Galpotha. Ne vom deplasa apoi spre Complexul de la Sigiriya, denumit şi “Fortăreaţa Cerului”, unde vom vizita Fortăreaţa, obiectiv înscris în Patrimoniul Mondial UNESCO şi celebrele fresce, “Chipurile Cereşti de la Sigiriya”. Fortăreaţa face parte dintr-un complex urban din antichitate, care se întindea pe o suprafaţă de aprox. 70 ha şi care cuprindea o mulţime de temple şi grădini. Acest complex a fost construit cu rol strategic şi de apărare de către regele Kashyapa între anii 477 – 495. Citadela se ridică maiestuos la o înălţime de peste 200 m, pe “Stânca Leului” (unde se ajunge după parcurgerea a aprox. 1000 de trepte), denumire datorată prezenţei unui impunător leu la intrarea în fortăreaţă. Pe vârful acesteia se află fundaţiile a ceea ce a fost odată un palat somptuos şi grădinile sale, completate de un bazin. Pe una dintre căile de acces s-a mai păstrat singura lucrare antică a picturilor seculare din Sinhaia, fresce de dimensiuni mari în culori originale pline de prospeţime şi delicateţe. Întoarcere pentru cină şi cazare la Hotel Amaya Lake 4* (sau similar).
Ziua 13 / Dambulla – Peradeniya – Matale – Kandy (82 km)
Mic dejun. Ziua va începe cu o vizită la Matale, unde vom vedea o grădină de condimente şi mirodenii, aceasta fiind printre cele mai vestite din Sri Lanka. Aici vom descoperi secretele cultivării şi prelucrării condimentelor şi mirodeniilor folosite în rafinata bucătărie indiană. Plecare spre Peradeniya, unde vom vizita Grădina Botanică înfiinţată de Regele Sinhala şi extinsă de britanici în timpul epocii coloniale. Aceasta se întinde pe o suprafaţă de 147 de acri şi prezintă o diversitate impresionantă de copaci, plante şi flori exotice. Călătoria va continua către Kandy sau “citadela de pe deal”, ultima capitală a regilor sinhalezi intrată în Patrimoniul Mondial UNESCO, în care anual are loc procesiunea Perahera. Vom face un tur de oraş în legendara cetate care va include bazarul, un centru de artizanat, muzeul pietrelor preţioase, un lapidariu, precum şi Templul Dintelui Sacru, unde s-ar putea să fim invitaţi să participăm la o ceremonie “Puja”. Templul a fost astfel denumit deoarece, în sec. al IV-lea, dintele lui Buddha a fost adus în Sri Lanka, ascuns în părul prinţesei Orissan (pentru a nu fi atins de mâinile profanilor) şi aşezat în acest templu. Relicva a devenit în timp foarte preţuită în Sri Lanka şi în lumea budistă, în prezent fiind considerată cea mai preţioasă relicvă a locului. Cină şi cazare în Kandy la Hotel Amaya Hills 4* (sau similar).
Ziua 14 / Kandy – Gadaladeniya – Colombo (120 km)
Mic dejun. Plecare spre Gadaladeniya unde vom vizita templul budist Gadaladeniya, un exemplu reprezentativ al stilului arhitectural sacru din sudul Indiei. Transfer la Colombo unde vom face un tur panoramic de oraş care va include una dintre cele câteva biserici creştine, Biserica Olandeză în Wolfendaal, Moscheea Davatagaha, un templu budist, un templu hindus, zona comercială a oraşului cu Pettah Bazar, Universitatea şi Piaţa Independenţei. Cină şi cazare în Colombo la Hotel Pegasus Reef 4* (sau similar).
Mic dejun. Timp liber la dispoziţie pentru activităţi individuale şi ultimele cumpărături. Transfer la aeroport pentru plecarea spre Istanbul cu zborul companiei Turkish Airlines, TK 731 (20:25 / 05:00).
Ziua 16 / Istanbul – Bucureşti
Sosire la Istanbul la ora 05:00, de unde se va pleca spre Bucureşti cu zborul TK 1043 (07:10 / 08:30).
AVANTAJE pentru turist:
O interesantă şi fascinantă pagină din manuscrisul culturii şi istoriei universale care trebuie parcursă şi trecută neapărat în palmaresul oricărui devorator de turism adevărat. Aceste ţări ale contrastelor, iniţierilor şi meditaţiei, unice prin rafinament şi tradiţie seculară, vă vor cuceri sufletul şi mintea deopotrivă. Sunt locuri unde poveştile despre moguli, prinţese şi zeităţi fantastice prind viaţă în umbra somptuoaselor palate şi a tainicelor temple fie hinduse, budiste sau jainiste.
TARIF: 1990 EURO / loc în cameră dublă; Supliment single: 630 EURO
(tarif valabil pentru un grup minim de 15 turişti; pt. 10-14 turişti, tariful se va recalcula)
IMPORTANT! de stiut:
ACTE NECESARE:
- paşaport valabil minim 6 luni de la data încheierii călătoriei
- aplicaţia pentru viza de India se face online de către agenţie
- aplicaţia pentru viza de Sri Lanka se face online de către agenţie
- 1 fotografie în format digital color, pe fundal alb, format JPEG
- copie electronică în format PDF după prima pagină a pașaportului cu detalii personale
CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
- înscrierile încep din momentul lansării programului, cu plata unui avans min. de 50% din tarif şi se încheie la epuizarea locurilor
- diferenţa de 50 % se achită cu min. 30 de zile înainte de data plecării
- turistul va încheia cu agenţia « Contractul de prestări servicii turistice », la care prezentul program este parte
- în momentul semnării « Contractului de prestări servicii turistice », turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neintrunirii grupului minim de turişti
OBSERVAŢII:
- conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice
- agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure
- agenţia nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu
- prezentarea la aeroport se va face cu două ore înaintea zborului; agenţia nu răspunde în cazul refuzului îmbarcării turiştilor ca urmare a întârzierii acestora
- conducătorul de grup se va asigura că programul se desfăşoară conform itinerarului prezentat, va oferi asistență în situaţii de urgenţă, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informaţii referitoare la excursiile opţionale şi la itinerar cu observaţia că nu are calificarea şi atestarea legală de ghid turistic
- cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări
- clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale
- distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie şi la cererea sa, va fi asistat de conducătorul de grup
- dacă hotelul este schimbat din motive care nu ţin de agenţie, va fi înlocuit cu un altul de aceeaşi categorie, aşa cum este precizat în program
- agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană
- agenţia poate aloca un număr de locuri cu reducere în cazul anunţurilor promoţiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioadă limitată de valabilitate; dacă acestea se epuizează înainte de expirarea perioadei anunţate, agenţia va opri promoţia fără un anunţ prealabil
- în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum întârzieri în traficul aerian, blocarea aeroporturilor din raţiuni de securitate, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite; totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- aşezarea turiştilor în autocar se va face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor
- agenţia nu-şi asumă responsabilitatea în cazul în care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta
- conform legilor internaţionale, doar ghizii locali au dreptul să ofere explicaţii în interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, conducătorii de grup vor oferi explicaţii turiştilor doar în afară obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajaţi contra cost doar cu acordul turiştilor interesaţi de ghidajul acestora
- excursiile opţionale se efectuează la faţa locului cu agenţiile locale; sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele şi pentru agenţie; tarifele excursiilor opţionale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor care pot fi achiziţionate de la recepţia hotelurilor, sau din altă parte, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziţie un mijloc de transport care îi va duce şi îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei şi după caz, un ghid local; în tariful excursiilor opţionale nu sunt incluse intrările la obiectivele turistice vizitate
- agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale, indiferent de cauză
- în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri
- agenţia nu va suporta costurile suplimentare datorate unor cauze naturale cum ar fi alunecări de teren, căderi masive de zăpadă şi evenimente politice neprevăzute, greve etc.
- copiii minori pot călători doar: a) însoţiţi de ambii părinţi; b) însoţiţi de unul dintre părinţi care să deţină acordul notarial al părintelui care nu călătoreşte (sau încredinţare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces); c) însoţiţi de un adult cu certificat de cazier judiciar în original şi acordul notarial al ambilor părinţi; d) însoțitorii minorului sunt obligați să aibă certificatul de naștere în original al copilului minor, adițional pașaportului și/sau cărții de identitate- copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual
- copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual
- asigurarea storno de călătorie, oferită BONUS de către agenție, poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate; valoarea storno maximă asigurată este de 8.500 lei/călătorie (cu franșiză de 10%); acest mijloc de protectie financiară acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei
- vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, CARTEA DE IDENTITATE sau PAŞAPORTUL, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă şi sunt valabile minim 6 luni de la data terminării călătoriei
Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.
Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.
Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare storno, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
Concedierea neasteptata de catre angajator.
Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro
► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);
► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;
► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;
Agentie de incredere
Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.
Oferte variate
Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.
Flexibilitate contractuala
Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.
Mereu deschisi
Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.