Fermecatorul Oman | Avion | Bucuresti | 9 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AVIONUL

Fermecatorul Oman

Muscat - Wadi Tiwi - Sur - Wahiba Sands - Wadi Bani Khaled - Nizwa - Marele Canion Jebel Shams - Fortul Nakhal - Mussanah

Datele de plecare

05.03 | 29.10

Orasele de plecare:

Bucuresti

Durata circuitului:

9 zile

975 €

+ 695 euro (bilet de avion, transferuri si transport autocar)

Supliment de single - 355 €

Tariful INCLUDE:

Bilet de avion cu escala pe ruta Bucureşti – Muscat şi retur;

6 nopţi cazare la hoteluri de 4*

1 noapte cazare tabără în deşert în regim de demipensiune (mic dejun şi cină);

6 mic dejun şi 5 cine la hotelurile restaurantelor, băuturile nu sunt incluse;

1 cină la Restaurantul Kargeen din Muscat;

Transfer aerport - hotel – aeroport;

Croaziera de 2 ore în Golful Oman pentru a admira delfinii;

Tur ghidat de Muscat;

Autocar / minibus cu aer; condiţionat la dispoziţie pe durata de desfăşurare a programului

Transfer maşină de teren pentru accesul în tabără din deşert

Biletele de intrare la obiectivele menţionate în program

Ghid însoţitor din partea agenţiei pe traseu

Ghid local.

Tariful NU INCLUDE:

Excursiile opţionale;

Alte taxe şi cheltuieli personale;

Alte mese decat cele mentionate in program;

Bauturile la mese;

Asigurarea medicala si asigurarea storno;

Taxă de viză Oman care se achită la faţa locului: aprox. 15 usd / pers

Bacsisurile pentru soferi si ghizi locali (recomandata, aprox. 6 - 7 USD / persoana / zi).

Taxe de ieşire de pe aeroporturi, numai dacă se aplică.

Programul Turistic Detaliat

 

Ziua 1. București – Muscat

Călătoria noastră începe din aeroportul Otopeni de unde ne îmbarcăm pentru zborul spre Oman.

 

Ziua 2. Muscat

În cursul zile ajungem în Muscat, unde mergem la hotel pentru odihnă. Spre deosebire de alte țări din regiune, Omanul nu se laudă cu cele mai mari mall-uri sau cele mai scumpe hoteluri. În schimb, sultanatul se mândrește cu moștenirea sa culturală incredibilă, cu societatea sa inclusivă şi cu trecutul său de mare imperiu, atunci când Muscat reprezenta cel mai important port din Golful Persic.

 

Ziua 3. Muscat

După micul dejun vom porni în explorarea Muscatului. Mai întâi, mergem în Marina Bandar și ne îmbarcăm pe un vas de viteză, pentru o croazieră de neuitat. Peisajul cu întreaga coastă este irezistibil, iar șansele să vedem delfini sunt foarte mari, așa că țineți aparatele de fotografiat la îndemână! După-amiază vizităm Muzeul Național, care impresionează prin colecțiile sale, dar și prin modul de a scoate în evidență fiecare piesă cu ajutorul spațiului, al luminii și al tehnologiei. Ne oprim pentru fotografii la Palatul Sultanului Qaboos, flancat de două forturi portugheze, apoi vizităm Bazarul Muttrah, unul dintre cele mai vechi bazaruri din Oman. Aleile sale înguste ascund comori artizanale și te farmecă imediat cu aroma lemnului de santal, așa că nu putem pleca fără a cumpăra măcar câteva suveniruri pentru cei dragi.

 

Moment de ragaz (timp liber):

Iubitorii de cultură vor dori cu siguranță să viziteze Opera Regală din Muscat, un centru cultural important și un superb monument de arhitectură orientală. Casa Operei surprinde nu doar prin silueta sa elegantă din marmură albă, ci și prin decorațiunile și designul excepțional din interior. Complexul include săli de concerte și spectacole, un auditoriu, magazine și restaurante, dar și o frumoasă grădină.

 Pe seară, facem o incursiune gastronomică specială la unul dintre cele mai bune restaurante din Oman, Kargeen.

 

Ziua 4. Muscat - Wadi Tiwi - Sur - Wahiba Sands

Prima oprire de astăzi este Marea Moschee din Muscat, una dintre cele mai grandioase din lume. Aici se află un covor impresionant, care măsoară 70 de metri lungime și 60 lățime, împletit de 600 de femei vreme de patru ani.  Mergem apoi să vedem un loc superb, Bimmah, un crater de calcar cu apă turcoaz care pare desprins din altă lume. Continuăm prin valea Wadi Tiwi, plină de plantații de banane, papaya și alte fructe exotice delicioase, și ne oprim într-un sat foarte vechi înainte să plecăm spre Sur. După ce facem un scurt tur panoramic al orașului, vizităm șantierul unde se construiesc dhow, vase tradiționale și piața, care ne îmbie cu fel și fel de produse, de la alimente la bijuterii. Mergem apoi în „marea de nisipWahiba, care ne așteaptă cu dune fabuloase, portocalii, care pot atinge 100 de metri înălțime și par infinite. Ne deplasăm cu mașini de teren conduse de profesioniști desăvârșiți și facem o vizită unei familii de beduini. Ospitalieri, aceștia servesc musafirii cu cafea și curmale și adoră să le povestească despre viața lor în deșert. În această seară mai avem o surpriză. Vom cina și vom înnopta în tabăra din deșert Arabian Oryx, o experiență care pare desprinsă din „O mie și una de nopți”. Vom gusta bucate tradiționale, vom dansa pe acorduri orientale, vom privi cerul plin de stele și vom dormi într-un lux pe care nu ne-am fi așteptat niciodată să-l găsim aici, în mijlocul deșertului.

 

Ziua 5. Wahiba Sands - Wadi Bani Khaled - Nizwa

 După un micul dejun special, continuăm aventura în Oman. Mergem la oaza naturală Wad Bani Khaled, aflată chiar în mijlocul deșertului, unde puteți înota în piscinele naturale cu apa de cristal. Ne oprim apoi la Birkat al Mouz, unde se află plantații de curmali și unde ghidul ne va povesti despre procesul de cultivare și despre vechiul sistem de irigații din Oman, numit falaj. Plecăm la Jabreen, unde se află cel mai frumos castel omanez, ridicat în secolul al XVII-lea. Facem fotografii cu frumoasele decorațiuni islamice și urcăm până în vârful castelului, de unde priveliștea este fermecătoare de-a dreptul. Pe seară, ajungem în Nizwa și mergem la hotel pentru cină și odihnă.

 

Ziua 6. Nizwa - Marele Canion Jebel Shams

De dimineață, vizităm piața din Nizwa, una dintre cele mai vechi piețe din Oman. Varietatea produselor comercializate aici este remarcabilă, de la legume și mirodenii până la vase artizanale și animale. În plus, regiunea Nizwa este renumită pentru măiestria cu care se fac khanjars, pumnalele tradiționale curbate.

 

Moment de ragaz (timp liber):

Nizwa este unul dintre cele mai vechi orașe din Oman, așa că nu e de mirare că aici găsim un souq (bazar) fermecător, situat în zona veche fortificată a orașului. Bazarul Nizwa este pe cât de compact, pe atât de bine organizat și de plăcut vizual, cu zidurile sale albe, cu palmierii eleganți și cu miile de produse tradiționale expuse pentru vânzare. Locul în sine este o experiență minunată, unde poți decoperi elemente fascinante din cultura omaneză, unde poți face fotografii excelente și de unde poți cumpăra cadouri și suveniruri speciale pentru cei dragi.

 Vizităm fortul din Nizwa, care domină zona cu turnul său măreț din secolul al XVII-lea, și ne oprim pentru fotografii la Fortul Bahla, parte a patrimoniului UNESCO, restaurat impecabil și redeschis publicului în 2012. Mergem apoi la Muzeul Bait al Safa, care dezvăluie detalii despre stilul de viață tradițional omanez. Ne urcăm în mașini de teren și pornim spre Jebel Shams, „Muntele Soarelui”. Cel mai mare canion din Oman și al treilea ca înălțime din lume ne răsfață cu peisaje selenare, prilej pentru fotografii senzaționale. După această vizită, mergem la hotel pentru cină și somn.

 

Ziua 7.   Jebel Shams - Fortul Nakhal - Mussanah

Mergem cu mașinile de teren spre Al Hamra, unde ne urcăm în autocar și ne deplasăm spre Fortul Nakhal și izvoarele de lângă. Restaurat recent și mobilat cu piese tradiționale, Nakhal găzduiește și un târg de capre odată pe săptămână, respectând o tradiție îndelungată. Nu uitați să fotografiați sculpturile deosebite care decorează camerele și să admirați colecția de arme din muzeul fortului. Ne oprim apoi la izvoarele termale Al Thowarah, unde reîntâlnim sistemul de irigații autentic falaj și ne îndreptăm către Mussanah pentru cină și somn.

 

Ziua 8. Mussanah

După micul dejun, aveți întreaga zi la dispoziție pentru plajă, înot și relaxare la malul mării. Resortul vă oferă numeroase activități, de la sporturi nautice la tiroliană și minigolf. În plus, personalul este mai mult decât prietenos, atu care a făcut din Mussanah o destinație de vacanță din ce în ce mai populară. Pe seară, ne răsfățăm la o seară tradițională omaneză. Savurăm preparate autentice, fumăm narghilea și bem ceai aromat, în timp ce ascultăm fermecătoarele ritmuri orientale autentice și magia se petrece, transportându-ne în lumea celor o mie și una de nopți.

 

Ziua 9. Mussanah - Muscat - București

După micul dejun, ne luăm la revedere de la minunatul Oman și plecăm spre aeroportul din Muscat. Ajungem la București, cel mai probabil deja nostalgici după farmecul oriental întâlnit.

AVANTAJE pentru turist:

 

CLUB CARD PELLERIN

Știi că te numești Pellerin atunci când toate semnele sunt de partea ta: iți place să călătorești în jurul lumii, să aduni amintiri de neuitat, astepți cu nerăbdare să vizitezi locuri inedite și te hrănești cu aventura specifică fiecărui loc nou pe care îl descoperi. Iar dacă am aflat ca ești un călător veritabil, atunci înseamnă că meriți cu desăvârșire să faci parte din clubul Pellerin, concept creat special pentru tine.

Întotdeauna Pellerin-ul se va întoarce din călătoriile sale mai bogat.

 

Cum poți deveni membru? Regulamentul și toate detaliile de care ai nevoie sunt disponibile la adresa pellerin.ro.

Pellerin Club Card este un card nominal care se achiziționează contra cost (25 euro) și vine în întâmpinarea ta cu o multitudine de avantaje, încă de la început: reduceri pentru asigurări  (medicală / storno sau bagaje), la  facilitati acordate pentru circuitele cumparate, dar și beneficii oferite de partenerii noștri, în țară.

 

Detinatorii de Club Card PELLERIN se bucura unnatoarele avantaJe:

BENEFICll CHRISTIAN TOUR

» REDUCERI asigurare medicala / storno / Bagaje

» Discount de pana la 50% la excursiile optionale in functie de Circuit

» Consilier personal de vacante

» Set cataloage gratuite anual - acestea vor fi disponibile in oricare dintre sediile Christian Tour si ale partenerilor sau la cerere se pot livra prin posta

» 15% Discount la produsele personalizate Christian Tour

 

BENEFICll PE AUTOCAR

» Gratuit excedent de bagaj

» Free Internet in autocar - pe teritoriu Romaniei si al Bulgariei

» 10% Discount la achizitionarea de produse in Autogara Christian Tour si din autocar, pe traseu

 

BENEFICll OFERITE DE PARTENERll CHRISTIAN TOUR

» Gloria Jean's Coffee - 10% discount - se ofera doar la bauturile reci si calde marca Gloria Jean's pe baza cardului de fidelitate Christian Tour

» Optinova - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» AquaTeam - de la 20% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» Optiplaza - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» Clinicile Hipocrat 2000 - 15% discount

» Gatuit o zi la salina Hipocrat 2000 - pe baza carduluiChristian Tour

» Donna Medical Center - 10% discount  - pe baza carduluiChristian Tour

» Didenta - discount incepand de la 10% pana la 25% infunctie de tratamentuldorit

» City Grill si afiliati - 10% discount (Caru' cu Sere, Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare,Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu Trattoria Buongiorno Victoriei,Trattoria Buongiomo Baneasa,Trattoria Buongiorno Gentrul lstoric Trattoria Buongiomo Primaverii,Trattoria Buongiomo & City Cafe Terminal Schengen,Trattoria Buongirno Lido ).exceptie facand produsele din tutun si cele supuse unor alte promotii( meniuri,oferte pe baza de voucher,evenimente cu pret negociat,Revelion,Craciun,etc.)

» World Class - 2 x DayPass la orice sala,exceptie Down Town si Charles de Gaulle

» Sky Parking - 15% discount la parcarea de la  Otopeni + Voucher - o spalare masina GRATIS + Gratis transport  parcare / aeroport si aeroport / parcare

» Alexandreea Club Fitness&Spa - 30% discount / zila SPA (piscina,sauna,jacuzzi), Fitness, Aerobic, Cycling

» FasTracKids  - GRATUIT o lectie de Engleza + 20% discount pentru prima luna de abonament

» English Kids Academy (EKA) - 10% discount la Cursurile Vara/Toamna

» Carturesti - 10% discount la toate produsele ofertate pe online

» Learn With Music - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale prin programele Learn with Music + o Lectie Demonstrativa GRATUIT

» Miko Kids -  15% discount la abonamentele lunare / trimestriale la Miko Kids + o Lectie Demonstrativa GRATUIT + 15% discount la petrecerile pentru copiiin cadrulParty Club Miko Kids

» Plafar - 7% discount in toata reteaua Plafar si pe plafar.net

» Zambarici- 10% pe zambarici.ro

» Debenhams - 15% - discountulse aplica doar la un cos de cumparaturi de minim 300 Lei,la toate articolele din gama moda si casa ce nu sunt incluse in alte promotii.

 

BENEFICll IN DESTINATll

GRECIA

» Rodos - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri

» LEFKADA - 10% la excursiile optionale;  10% la restaurante, cafenele si baruri

» kos - 10% la excursiile optionale; pana la 20% discount la restaurante, cafenele si baruri - peste 40 de parteneri in insula

» CORFU - 5% la excursiile optionale; pana la 20% discount la cafenele, baruri, restaurant

» PARGA - pana la 20% discount la excursiile optionale (Meteora; Albania; Myths & River); 10% discount la Cafe Bar Bacoli Fresh

» Creta-CHANIA - 10% la excursiile optionale (EXCEPTIE Santorini); 10% la restaurante, cafenele si baruri

» ZAKYNTHOS - 10% la excursiile optionale

»THASSOS - 10% la restaurante, cafenele si baruri; pana la 50% discount la magazine de piele Kelgiorgis Leather Boutique - Kavala Town

 

BULGARIA

» 7% discount la excursiile optionale oferite de Turoperatorul ORTHANNA

» SUNNY BEACH - 10% discount la restaurante, cafenele si baruri

» VARNA - pana la 20% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GRAND MALL VARNA

» NESSEBAR - 10% discount la restaurantul Antiqua Mare

» BURGAS - pana la 25% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GALLERIA MALL BURGAS

 

TURCIA

» ANTALYA - 5% discount la Excursiile Optionale oferite de Memento Turcia

» KUSADASI - 5% discount la Excursiile Optionale

» BODRUM - 5% discount la Excursiile Optionale

» MARMARIS - 5% discount la Excursiile Optionale

 

EGIPT

» 10% doar la achizitionarea a 3 excursii, pentru achizitionarea unei singure excursii discountul este de 5%

 

Informatii parte din contract:

Derulare program:

Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate.

Hotelurile folosite in programele de circuite culturale Christian Tour sunt hoteluri standard. In fiecare program sunt nominalizate unitatile de cazare utilizate in sezonul precedent. Lista cu hotelurile confirmate pentru o anumita data de plecare din sezonul curent, va fi nominalizata cu 14 zile inainte de plecare. Orice modificare aparuta ulterior va fi notificata in timp util.

 

Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.

Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar / frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.

Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.

Preturile afisate in program sunt informative.

 

Modificari şi anulări:

Preţul este calculat pentru un grup minim de persoane.

Pentru grupurile care depasesc grupul minim de persoane se vor folosi autocare clasificate.

Pentru grupuri mai mici decat grupul minim de persoane se vor folosi minibusuri adapatate ȋn funcţie de numărul final de participanţi.

Pentru neȋntrunirea numărului minim de participanţi, agenţia oferă celor ȋnscrişi, ȋn caz de anulare, variante pentru mutarea pe o altă dată de plecare a aceluiaşi program sau pe un alt program disponibil ȋn portofoliul său, cu o dată de plecare apropiată. Această informare referitoare la ȋntrunirea / neȋntrunirea grupulu, va fi comunică cu cel putin 21 de zile inainte de data călătoriei efective.

Ȋn cazul reprogramării pe un alt program sau altă dată de plecare, agenţia garantează rezervările pe noua variantă pentru un interval de 72 de ore. După acest termen, locurile vor fi eliberate automat de către sistem. Recomandăm confirmarea ȋn scris pentru această modificare, ȋn termenul menţionat.

Ȋn caz de reprogramare, alocarea numerelor de ordine ȋn autovehicul se va face ȋn funcţie de disponibilitatea pe noul program / data de plecare.

 

Ghizi şi programe optionale:

Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.

Obiectivele din tururile panoramice cu autocarul se vizitează doar pe exterior. 

Agenţia recomandă achitarea excursiilor opţionale din ţară pentru a beneficia de Discount. Ȋn cazul disponibilităţii, unele excursii opţionale se pot achita şi ȋn timpul derulării programului, ghidul fiind obligat să elibereze chitanţa.

Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor  biletele de intrare la obiective / bilete de vaporas / feribot, clientul  va primi tichetele locale.

Câștigă o vacanță pentru 2 în Grecia

Toate numerele de chitanţă / factură pentru excursiile opţionale vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋntr-o vacanţă ȋn Grecia pentru 2 persoane.

Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile

 

Documente de calatorie:

Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.

Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).

Pentru călătorie sunt necesare paşaportul / cartea de identitate valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară.

Sperăm că aţi petrecut  o vacanță frumoasă alături de Christian Tour şi vă mulţumim pentru orice impresii şi recomandări comunicate pe următoarele adrese  de corespondenţă:

E-mail:  relatii.clienti @ christiantour

E-mail:  manager.programeculturale @ christiantour

sau pe formularul de feedback disponibil aici:

Site: christiantour.ro/formular_evaluare_circuit 

 

Călătorești și câștigi un voucher in valoare de 1000 €

Toate impresiile şi recomandările transmise de către călătorii Christian Tour de pe programele de circuite, vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋn 3 vouchere de vacanţă ȋn valoare de 1000 € fiecare!

Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile

 

Grup minim 35 persoane

IMPORTANT! de stiut:

 

Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.

DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE
1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.
2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.
3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.
4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.
5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.

CONDITII VAMALE
6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.
7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.

POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE
10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.
11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.
12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.

ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI
13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.
14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.
15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.
16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.
17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.
18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).
19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.
20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.

PROGRAMUL TURISTIC
21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.
22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)

SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE
23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de
pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.
24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.
25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.
27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).
28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.
29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:
a) cu 3 paturi de acelasi tip;
b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;
c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.
Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.
30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.

SERVICII DE TRANSPORT
31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de
numarul final de participanti.
32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.
33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).
34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.
35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.
36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.
37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.

TRANSFERURI
38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).
39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.
40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).

CARDURI & BONUSURI
41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.
42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.

EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE
43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.
44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).
45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.
46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.
47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.

GENERALE
49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii storno pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.
50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.
51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.
52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor
se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.
53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.
54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.
55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii
serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.
56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.
57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:
- relatii.clienti @ christiantour
- manager.programeculturale @ christiantour

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare storno, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

Fermecatorul Oman