Sarbatori pascale in Delta Dunarii | Autocar | Bacau | 4 zile
CIRCUIT TURISTIC cu AUTOCARUL
Sărbători pascale in Delta Dunării
Bacau - Adjud - Tecuci - Galati (transfer bac) - Tulcea - Murighiol - transfer pe apa la Uzlina - Manastirea Celic Dere
Datele de plecare
17.04
Orasele de plecare:
Bacau
Durata circuitului:
4 zile
283 €
Supliment camera single - 63 €.
Tariful INCLUDE:
Transfer dus-intors cu barca parcare Murighiol - Uzlina - Complex Cormoran
3 nopti cazare cu mic dejun in Complex Cormoran 3*
1 pranz inclus in aer liber
1 pranz traditional de PASTE
2 cine incluse la restaurantul hotelului
1 cina campeneasca la foc de tabara in duminica Pastelui
1 excursie cu barca in Delta Dunarii
Insotitor din partea agentiei
Tariful NU INCLUDE:
Taxe de intrare la obiectivele turistice
Alte mese decat cele incluse
Programul Turistic Detaliat
Ziua 1 | Bacau - Adjud - Tecuci - Galati (transfer bac) - Tulcea - Murighiol - transfer pe apa la Uzlina
Obiective turistice propuse: Acvariu Tulcea. Cina si cazare in Complex Cormoran 3* din Uzlina. Seara - program discoteca.
Ziua 2 | Excursie cu barca in Delta Dunarii, participare la slujba de Inviere
Dupa servicea micului dejun, plecam intr-o excursie de 2 ore pe lacurile Uzlina si Pojarnia, ne intoarcem la hotel pentru servirea pranzului (in aer liber, daca vremea ne va permite), dupa amiaza timp liber (tenis de camp, tenis de masa, volei, baschet, biliard etc.). Cina in restaurantul complexului.
Ora 22:00 - transfer cu ambarcatiunile la Murighiol pentru slujba de Inviere la biserica din comuna Murighiol. Deplasare de la parcarea Cormoran la biserica cu auto proprii. Ora 01:30 - transfer inapoi la Cormoran Resort - primire cu oua rosii, cozonac, cas proaspat si 1 pahar de vin rosu/alb. Cazare Complex Cormoran 3*.
Ziua 3 | Sarbatorim Invierea Domnului
Dupa micul dejun vor fi activitati in aer liber: concurs Gaseste ouale ascunse de iepuras, concurs de ping-pong, inchiriere undite pentru pescuit. Optional excursii cu ambarcatiuni (contra cost).
Dejun traditional de Paste cu oua rosii, drob de miel, ciorba, friptura si stufat de miel, pasca si cozonac, preparate din peste. Cina campeneasca la foc de tabara. Cazare Complex Cormoran 3*.
Ziua 4 | Uzlina - Murighiol - Tulcea - Manastirea Celic Dere - Tecuci - Marasesti - Bacau
Mic dejun, ne intoarcem spre casa.
Obiective turistice propuse:
- Manastirea Celic Dere
- Mausoleul Eroilor de la Marasesti
AVANTAJE pentru turist:
CONDITII FINANCIARE
TERMENE DE PLATA - OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic in 2 zile de la inscriere sau emitere factura;
- 30% din pretul pachetului turistic cu minim 30 zile inaintea plecarii;
- 40% din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii.
TERMENE DE PLATA - EARLY BOOKING:
- 30% din pretul pachetului turistic in 2 zile de la inscriere sau emitere factura;
- 70% din pretul pachetului turistic la expirarea termenului de valabilitate a ofertei.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 15 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea cu aplicarea penalitatilor din contract.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
- 30% din pretul pachetului de servicii, renuntare cu pana la 30 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii, renuntare in intervalul de 29-16 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii, renuntare intr-un interval mai mic sau egal cu 16 zile inaintea plecarii.
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
IMPORTANT! de stiut:
1. Pentru calatorie sunt necesare cartea de identitate sau pasaportul valabile 6 luni de la data intoarcerii in tara.
2. Este responsabilitatea turistului sa se asigure ca detine toate documentele de calatorie necesare intrarii, tranzitarii sau stationarii pe teritoriul unei tari straine cum ar fi pasaport / carte de identitate, vize, adeverinta medicala.
3. Turistii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate, referitoare la documentele de intrare / iesire, prevederile vamale, financiar administrative, referitoare la persoana sau la bagajele sale. Agentia de turism organizatoare nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care un turist nu respecta prevederile mai sus mentionate.
4. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră. In declaratia notariala se specifica si perioada excursiei. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea in frontiera romana a copiilor, caz in care agentia de turism nu raspunde de consecinte. Detalii pe politiadefrontiera.ro.
5. Agentia de turism nu este raspunzatoare in cazurile de forta majora sau in unele imprejurari pe care nici agentia de turism, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita. De asemenea, situatiile cum ar fi grevele, blocarea traficului (auto, feroviar, aviatic, naval), cutremurele, fenomenele meteo deosebite, etc., nu obliga agentia de turism la despagubiri sau compensatii pentru serviciile nerealizate.
6. Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale, ce nu depund de agentie
7. Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regula seara, putand aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic datorita conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a vamilor sau a indisciplinei anumitor turisti (intarzieri, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghizi, conducatorii auto etc.).
8. Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
9. Copiii beneficiază de reducere pt. cazare în cameră cu doi adulţi. Nu se acorda reduceri pentru al treilea adult in camera.
10. Tariful pentru excursiile opţionale este orientativ, acesta fiind valabil la data publicării programului. In pretul excursiei nu sunt incluse intrarile la obiectivele turistice vizitate, daca nu este precizat altfel.
11. Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar / frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
12. Aşezarea în autocar se face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, conform diagrama de imbarcare;
13. Grup minim 30 de persoane platitoare. Anularea excursiei datorita nerealizarii grupului minim implica informarea turistului cu cel putin 15 zile calendaristice inaintea plecarii.
14. Se recomanda ca la inscrierea in excursie sa se incheie asigurare medicala pentru calatorii in strainatate si/sau asigurarea facultativa STORNO, care presupune rambursarea de catre asigurator a sumelor avansate in cazul retragerii din anumite motive specificate in polita de asigurare.
15. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere servicii in interiorul muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, ghidajul cu ghizi autorizati locali, acolo unde nu sunt prevazuti in program, putand fi posibil doar daca grupul de turisti consimte la angajarea acestora. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot sa-si modifice orarul de vizitare fara instiintare prealabila.
Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.
Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.
Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
Concedierea neasteptata de catre angajator.
Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro
► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);
► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;
► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;
Agentie de incredere
Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.
Oferte variate
Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.
Flexibilitate contractuala
Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.
Mereu deschisi
Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.