Creta - Istorie si gastronomie | Autocar si Avion | Bucuresti | 11 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AUTOCARUL

Creta - Istorie si gastronomie

Manastirea Rila - Meteora - Atena - Cap SounionCorint – Micene – Epidaurus - Agios Nikolaos – Palatul Knossos - Rethymno - Chania

Datele de plecare

27.05

Orasele de plecare:

Adjud | Bacau | Barlad | Braila | Brasov | Bucuresti | Buzau | Campina | Cernavoda | Cluj Napoca | Constanta | Craiova | Fetesti | Focsani | Galati | Iasi | Medgidia | Piatra Neamt | Pitesti | Ploiesti | Ramnicu Sarat | Ramnicu Valcea | Roman | Sibiu | Sinaia | Slatina | Targu Mures | Vaslui

Durata circuitului:

11 zile

375 €

+ 195 euro (bilet de avion, transfer si transport autocar local)

Supliment de single - 185 €.

Reducere a 3-a persoana in camera - 20 €.

Reducere copil 6 - 12 ani - 35 €, pentru cazare in camera dubla cu 2 adulti.

Supliment cabina dubla pe feribot 39 € / pers.

Tariful INCLUDE:

transport cu autocar / minibus clasificat

9 nopți de cazare la hotel de 3*

9 mic dejun;

5 cine la hotelurile din Creta;

1 noapte pe feribot în cabine interioare cu 4 paturi, fără fereastră, cu grup sanitar propriu;

Vizită Chania;

Gratuit – excursia Heraklion şi Palatul Knossos;

Gratuit - excursia Cetatea Gortys, Mănăstirea Kaliviani, Cetatea Festos, plaja Matala;

bilet de avion Chania– Bucureşti;

transfer hotel – aeroport.

Însoţitor din partea agenţiei pe traseu.

Tariful NU INCLUDE:

Intrarile la obiectivele turistice (inclusiv in excursiile optionale), serviciile de ghizi locali, taxe de oras * platibile la hotel, alte taxe si cheltuieli personale.

Excursiile optionale pentru grup minim 30 de persoane;

Programul Turistic Detaliat

 

Ziua 1. București – Mănăstirea Rila – Riviera Olimpului

Călătoria noastră începe din cea mai modernă autogară din România - Autogara Centrală - București, la ora 6.30 dimineața. Tranzitam Bulgaria. Pe drum, ne vom opri la Mânăstirea Rila, cea mai mare mănăstire ortodoxă din Bulgaria, construită în anul 927. Încadrată spectaculos de păduri seculare, zidurile mănăstirii se dezvăluie ca după un voal verde-străveziu cu câteva clipe înainte de a ne opri. Viața monahală are asupra noastră un efect hipnotic. Liniștea este elementul dominant. În muzeul mânăstirii putem vedea Crucea lui Rafail, o cruce sculptată în lemn cu niște detalii splendide

Ne continuăm drumul şi ne îndreptăm spre hotelul nostru situat pe Riviera Olimpului. Cazare la hotel.

 

Ziua 2. Riviera Olimpului – MeteoraAtena

Kalimera! (Bună dimineața!). Noua zi promite tot ce e mai bun din două lumi atât de diferite și totuși atât de similare: Meteora și Atena, un lăcaș sfânt și o capitală a zeilor.

Prima oprire va fi la Meteora, al doilea centru monastic ortodox al Greciei, după Sfântul Munte Athos, și monument ocrotit de UNESCO. Aici ne vom delecta câteva ore cu peisajul magnific, cu zidurile mănăstirilor așezate chiar pe crestele stâncilor înalte ca niște fortărețe redutabile. Aflat într-o pădure de stânci, deasupra Mării Egee, complexul Meteora mai găzduiește 6 mânăstiri, din 24 câte au fost inițial, ruine și peșteri ale sihaștrilor. Dintre cele mai cunoscute din centrul monahal, amintim mânăstirile Marele Meteor, Varlaam și Sfânta Treime. Cea mai importantă mănăstire din complex este cea a Marelui Meteor, construită în secolul XIV. Regina Maria a României a fost prima femeie care a vizitat această mânăstire, în anul 1921.

 

Moment de răgaz (timp liber):

După ce ne-am încărcat sufleteşte, ne oprim la Atelierul de pictat icoane bizantine -  Zindros, situat la polelele Meteorelor.  Cu ajutorul ghidului avem ocazia de a descoperi  câteva dintre tehnicile folosite la pictarea acestor obiecte de cult. La  finalul turului puteţi achiziţiona şi dumneavoastră una dintre aceste icoane lucrate manual de către meşterii locali.

După vizitarea locurilor sfinte, continuăm drumul spre Atena, leagănul civilizației occidentale. Cazare în Atena.

 

Ziua 3. Atena  -  Acropole,  Piata Omonia  -  Cap Sounion

Pornim motoarele, dimineața devreme, după micul dejun. La fiecare pas ne lovim de mitologie, facem salturi în timp, de la titani până la zeii din Olimp, ajungând la unele dintre cele mai cunoscute monumente din Atena. Însoţiţi de către ghidul local vom vizita situl Acropolis, în care vom descoperi Partenonul, Teatrul lui Dionis, Templul lui Nike, Templul Erechtheion și Sanctuarul Asclepius. Vom explora Templul lui Zeus, Antica Agora, Templul lui Hefaistos și vechiul cimitir Keramikos. Vom afla miturile grecilor despre zeii și eroii lor și adevărurile din spatele lor, totodată bucurându-ne de priveliști minunate.

Ne continuăm vizita în Atena cu un tur panoramic  de oraş:  Palatul Parlamentului, Piaţa Sintagma, Academia, Universitatea, Piaţa Omonia, Stadionul Olimpic.

O campanie recentă care promovează capitala Greciei sună astfel: “Vorbește ateniana! Fii atenian!”. Un îndemn simplu căruia nu ne putem împotrivi. Iar cel mai bun mod de a învăța limba atenienilor este prin a repeta specialitățile grecești, citind meniul la o taverna din cartierul Plaka.

 

Moment de răgaz ( timp liber) :

  O cină într-o tavernă din cartierul Plaka din Atena trebuie savurată precum o avalanșă de senzații. Iar experiența culinară este ca o călătorie prin toată Grecia - cu insule, mări, munți și grădini verzi, roditoare. Savurează fiecare înghițitură din tradiționalele souvlaki, tzatziki, sau dolmadakia (versiunea grecească a sarmalelor), dar și peștele și fructele de mare proaspete. Stropește-le din plin cu un pahar de vin autohton, ouzo sau tsipouro. Iar desertul din iaurt bogat, biscuiți crocanți, migdale și nuci peste care se varsă câțiva stropi de miere de culoarea chihlimbarului te vor face să vorbești grecește.

După turul istoric, avem program liber in  Atena sau, opțional, cei care simt că vor să mai descopere Grecia, locurile ei pitorești și zeii săi măreți, sunt invitați să viziteze Cap Sounion, situat  în sudul Peninsulei Attica,  renumit atât pentru rolul de sanctuar de la malul mării, cât și pentru ruinele Templelor Atenei și ale lui Poseidon. Dacă vă doriți să urmăriți un apus de soare grecesc, deasupra mării, însoțiți de zeul apelor, atunci haideți în excursia la Cap Sounion si nu veti regreta.

Ne întoarcem în capitala Greciei şi ne cazăm la acelaşi hotel.

 

Ziua 4.  Atena  - Micene -  Nafplio – Epidaurus - Corint  -  Piraeus  

Mic dejun. A doua zi ne rezervă și mai mult timp pentru a explora Capitala, în caz că vrem să căutăm suveniruri sau să vizităm complexul muzeal Benaki, cu o colecție impresionantă de obiecte și artefacte din perioada creștin-bizantină, islamică, dar și porțelan sau jucării antice provenind din China antică. Cei pasionați de sportul rege ar putea face un ocol scurt pană la  stadionul celei mai iubite echipe de fotbal din Grecia, FC Panathinaicos, înconjurat de parcuri intinse.   

Pentru cei care doresc să descopere şi alte locuri frumoase ale vechii Grecii vă  propunem excursia opţională în Peloponez considerată pe drept #inima Eladei, locul în care Hercule a învins leul din Nemeea, și unde a fugit Paris al Troiei cu frumoasa Elena. Potrivit legendei, Peloponezul este locul de unde au pornit Argonauţii în căutarea lânii de aur.  Prima noastră oprire va fi la  Canalul Corint, un canal artificial care leagă Golful Corint din Marea Ionică de Golful Saronic din Marea Egee. Canalul a fost construit între anii  1881 – 1893  şi are o  lungime de 6,3 km .

 

Moment de răgaz (timp liber):

Ia-ți camera foto și inima în dinți și păşeşte pe pasarela care leagă Grecia Continentală de Peninsula Peloponez,  situată la circa  100 m înălţime faţă de nivelul mării.  De aici poți cuprinde cu pivirea cele două mari: Ionică şi Egee.

 

Ne continuăm excursia noastră prin Peloponez cu oprire la Micene, unde descoperim Mormântul lui Agamemnon dar şi ruinele fostei cetăţi, înconjurată de  “ziduri ciclopice”, construite conform legendei de către fiinţe mitologice. Situl arheologic de aici a fost inclus în Patrimoniul Cultural Mondial UNESCO încă din 1999 iar în cadrul  Muzeului de Arheoologie vei descoperi o impresionantă colecţie de obiecte şi artefacte ce atestă tradiţiile şi istoria civilizaţiei miceniene, cel mai faimos exponat fiind masca de aur a regelui Agamemnon. Urmează Nafplio, unde privirile ne sunt furate de  fortificaţiile Castelului Palamidi, strategic ridicate pe faleza înaltă şi stâncoasă pentru a face faţă atacurilor ce ameninţau odinioara ţinuturile Peloponeze. Excursia noastră se încheie cu Epidaurus, locul naşterii lui Asclepios, zeul Medicinei. Teatrul Antic de aici este considerat ca având cea mai bună acustică din lume.

Întoarcere la Atena pentru îmbarcare pe feribotul spre insula Creta. Noapte la bord în cabine de 4 locuri.

 

Ziua 5. Heraklion - Palatul Knossos - Hersonissos 

         Sosire dimineaţă în Heraklion, capitala insulei. Luăm pulsul insulei şi ne îndreptăm spre o tavernă din port unde putem servi micul dejun.

 

Moment de răgaz (timp liber)  :

Încercaţi  cu încredere produsele de patiserie şi neapărat savuraţi un Caffé Frappé , o băutură rece, facută din cafea instant. Originar din Grecia, Frappe-ul  a devenit popular după cel de-al II-lea razboi mondial, atunci când ideea de a ieţi în oraş să bei o cafea a început să prindă contur. Cafeaua este amestecată cu zahăr şi este agitată cu ajutorul unui shaker sau al unui mixer manual. Procesul durează un minut, conţinutul este apoi turnat în pahar peste care se adaugă gheaţă, apă rece şi lapte.

Ne pornim la drum şi pătrundem încet ... încet în atmofera celei mai  mari insule din Marea Mediterană, iar prima noastră oprire va fi  -  Palatul Knossos, unde vom afla mai multe despre civilizația minoică. Knossos este cel mai mare sit arheologic din Creta, cu ruine ce datează din epoca bronzului. A fost centru politic și religios al culturii minoice. Palatul a fost reconstruit cu materialele originale excavate, cu fresce și coloane din vremurile regelui Minos. De admirat în palat sunt Camera Tronului, cu paznicii grifoni, și Camera Reginei, cu baia proprie, având cadă din teracotă şi cu ceea ce se spune a fi prima toaletă cu rezervă de apă.

În cursul după amiezii ne îndreptăm spre hotelul nostru din Hersonissos pentru cazare. Cina la hotel.

 

Ziua 6.  Agios Nikolaos –Plaja Vai – Hersonissos   

Mic dejun. Program liber. În ultima noastră zi pe insulă vă propunem o excursie opţionaăa în partea estică a Cretei.  Pornim la drum şi ne oprim în Agios Nikolaos, numita după „Sfântul Nicolae”, patronul marinarilor, una dintre cele mai cunoscute stațiuni din Golful Mirabello. Orașul aflat pe un teren deluros are un mic port de yachturi și bărci, arhitectură modernă și zeci de magazine cu tot felul de suveniruri. După-amiază ajungem la plaja Vai, faimoasă datorită celei mai mari păduri naturale de palmieri din Europa. Ne vom relaxa şi  vom petrece o frumoasă zi la plajă sau dacă alegeţi să rămâneţi la umbră..... tavernele ascunse sub frunzele de palmier vă fac şederea mai placută.

În cursul după-amiezii întoarcere la acelaşi hotel. Cazare şi cină.

 

Ziua 7.  Acvariul – Platoul Lassithi – Manastirea Kera – Pestera lui Zeus

Mic dejun. Program liber.  Vă propunem o excursie opţională pe platoul Lassithi şi culminând cu Peştera lui Zeus.  Începem ziua într-o manieră relaxantă, cu o vizită la Acvariul din Hersonissos (Aquaworld Aquarium), unde vom vedea o mare diversitate de specii de pești, reptile și moluște și unde vom fi încurajați să interacționăm cu multe dintre vietăți.

Continuăm excursia spre Platoul Lassithi, situat la o altitudine de 900 de metri, de unde se înalță munți cu vârfuri ce depășesc 2.000 de metri. Ne întâmpină un peisaj de o frumusețe rară, în care siluetele celor 10.000 de mori de vânt seamănă cu o armată de uriași, gata să apere Hellas-ul de entuziaștii călători. Observăm că multe dintre mori încă mai funcționează. Continuăm explorarea insulei căutând nimfele și Peștera lui Zeus, asociată cu legenda antică Dikteo Antro, care spune povestea Zeiţei Rheea. Pentru a scăpa de soţul ei Cronos, care îşi înghiţea rînd pe rând copiii de îndată ce se năşteau, Rheea se adăposteşte în această peştera unde îl naşte pe Zeus. Aici a trăit şi a crescut Zeus până când a venit momentul să-l poată răsturna pe Cronos, devenind astfel tatăl tururor zeilor .

 

Moment de răgaz (timp liber):

Vă propunem un program inedit şi ne îndreptăm spre Eco Zoo Park în Lasinthos, o fermă tradiţională de familie. În cadrul parcului zoo vedem ponei, măgăruşi, cai, oiţe dar şi celebra capriţă cretană Kri – Kri, specie de capră sălbatică aclimatizată doar în această insulă. Pe lângă parcul de animale trecem în revistă atelierul de ţesut covoare, de olărit, de făcut lumanari, de uscat plante medicinale dar şi mica bisericuţă care ne umple de o linişte interioară deosebită. Ne vom delecta cu preparate culinare cretane şi la final după ce degustăm dulceaţa de măsline şi gemul de roşcove putem cumpăra şi pentru cei de acasă.

 

Tot pe Platoul Lassithi vom găsi și Mănăstirea Kera Kardiotissa, faimoasă pentru găzduirea unei icoane făcătoare de minuni, pictată de Sfântul Lazăr. După un moment de reculegere, pornim înapoi spre Hersonissos. Cazare şi cină la acelaşi hotel.

 

Ziua 8. Cetatea Gortyn – Manastirea Kaliviani –Palatul Festos – Matala

După micul dejun ne pregătim să vizităm partea de sud a Cretei, oprindu-ne mai intai la situl arheologic Gortys, fostă capitală  a Cretei în Epoca romană. Conform unei vechi legende, Gortys a fost numit după fondatorul său Gortys, fiul lui Radamanthys, rege al Phaistos și fratele lui Minos. Aici se află ruinele bisericii Sf Titus, printre primele construite pe insulă, un teatru în aer liber din perioada imperiului roman şi primele table de legi din Europa , sculptate de grecii antici în piatră şi care stau la baza codului juridic de astîzi.  Ne odihnim puţin şi avem timp să facem o fotografie în care să surprindem măslinii vechi de 1 000 de ani, smochinii cu fructele date în pârg dar şi  Platanul lui Zeus. Legenda spune că sub acest platan a adus-o Zeus pe frumoasa Europa.

Ne îndreptăm apoi spre Mânăstirea Kaliviani, unde vom vizita capela construită în secolul al XIV-lea. Continuăm excursia cu vizita palatului minonic din Creta, Festos (Phaistos).Ultima oprire va fi pe plaja din stațiunea Matala, celebră pentru nisipul său auriu. Aici romanii săpau morminte chiar în pereții de gresie ai malului mării. Grotele au fost apoi folosite drept adăpost de către primii creștini.

În cursul după-amiezii ne îndreptăm către hotelul nostru din zona Chania. Cazare şi cină.

 

Ziua 9. Rethymno

Mic dejun. Azi vă propunem să descoperiţi  frumuseţea portului veneţian Rethymno (program optional). Intrând în Rethymno, facem un salt în timp, în perioada când negustorii venețieni au avut inspirata idee de a ridica un port ce urma să servească bogata flotă a Republicii Venețiene în tranzitul lor spre Asia Mică. De la venețieni, orașul a primit o moștenire spectaculoasă. În Palia Poli, orașul vechi, ne plimbăm pe străduțele înguste flancate de casele viu colorate, lipite una de alta. Rethymno face parte din patrimoniul UNESCO datorită faptului  că este cel mai bine conservat oraș medieval din Grecia. Faima Fântânii Rimondi ne obligă să ne îndreptăm pașii spre acest edificiu superb. Mai întâi trecem pe sub bolta Porții Guora, facem inventarul magazinelor de suveniruri și cafenelelor cochete, apoi ajungem la fântâna construită de venețieni. Urmăm sfatul ghidului nostru și ne îndreptăm spre Logia Venețiana, palatul guvernatorilor venetieni. Drămuim minutele ca să ajungem la Muzeul de Arheologie și la Muzeul Vieţii Marine. Ne mai atrage atenția, o clădire stranie cu o cupolă hemisferică încadrată într-un cub, Moscheea Sultan Ibrahim. Ne întoarcem spre faleza vechiului port, ocupată aproape complet de şirul de taverne, unde luăm o scurtă pauză pentru a face poze. Este scena perfectă pentru a suprinde spiritul acestui oraș. Încheiem pelerinajul nostru în Rethymno la vechea fortăreața venețiana, Fortezza, gata să țină piept și astăzi raidurilor de pirați. Seara cazare laa acelaşi hotel din zona Chania.

 

Ziua 10. Chania – port venetian

Întruât este ultima zi în această frumoasă insulă ne propunem să vă arătăm câteva dintre frumuseţile oraşului  Chania, care se prezintă cu crânguri de măslini și portocali, vechi clădiri construite în stiluri venețiene și turcești, așezate de-a lungul străduțelor înguste, mici mânăstiri și priveliști de poveste. Promenada de la malul mării este ca o pictură impresionistă care a prins viață, zidurile clădirilor colorate se întrepătrund, creând iluzia unei pânze cu acuarele. Aici ne oprim la una dintre zecile de taverne care ne fac poftă cu meniul de la intrare scris pe tăblițele verzi. Priveliștea este încântătoare, orizontul  fiind dominat de Farul Genovez din capătul digului.  Mergem și noi s-o vizităm și să prindem cadrele perfecte de luat acasă. Secretul este să faci pozele mai spre sfârșitul zilei, când lumina e mai blândă și poți imortaliza apusul în mare.

 

Experiență: ritm și gusturi tradiționale

Încheiem ultima seară în Creta cu o cină tradiționala cretană (optional). Îmbrăcați în port popular, localnicii ne vor întâmpina cu ritmuri de Zorba dansat pe pahare de vin, cântece la liră și arome de miere, ulei de măsline și ierburi cretane. Vom gusta raki și brânzeturi de capră, vom dansa până în zori și vom sta la povești cu cretanii.

Ne întoarcem la hotel cu amintiri frumoase despre insula Creta. Cazare la acelaşi hotel din zona Chania.

 

Ziua 11. Chania -  Bucuresti

Mic dejun. Antio, ta leme sindoma!...! (La revedere, ne revedem curând...!) Lasăm în urmă frumoasele locuri pe care le-am vizitat si ne indreprtam spre aeroportul din Chania pentru zborul spre casa.

AVANTAJE pentru turist:

 

Bonusuri

transferuri din țară conform programului

NOU! Pachet full included PELLERIN: 10 %  Discount  la achitarea din ţară a  excursiilor opţionale 2+3+4  (de mai jos) pentru posesorii de Pellerin Club Card 

5 %  Discount  la achitarea din ţară a  excursiilor opţionale 2+3+4 (de mai jos)

 

OPȚIONAL

1.Excursie Cap Sounion – 25 €/pers.

2.Excursie in Peloponez - 35 €/pers.

3. Excursie  Acvariul din Hersonissos, Platoul Lassithi, Manastirea Kera, Pestera lui Zeus 20 €/pers.;

4.Excursie Ag. Nikolaos si Vai-30 €/pers.

5.Excursie Rethymno- 35 €/pers.

6.Seara cretana – 35 €/pers

 

Trebuie sa vezi

Acropole (cu ghid local)

Insotiti de catre ghidul local vom vizita situl Acropolis, în care vom descoperi Partenonul, Teatrul lui Dionis, Templul lui Nike, Templul Erechtheion și Sanctuarul Asclepius. Vom explora Templul lui Zeus, Antica Agora, Templul lui Hefaistos și vechiul cimitir Keramikos. Vom afla miturile grecilor despre zeii și eroii lor și adevărurile din spatele lor, totodată bucurându-ne de priveliști minunate.

 

Palatul din Knossos (Creta) 

Knossos este cel mai mare sit arheologic din Creta unde  se află ruinele unei importante așezări și ale unui palat minoic, descoperite și restaurate între 1900-1931 de către arheologul englez Sir Arthur Evans. Lucrările de reconstrucție s-au bazat pe vechi imagini ale palatului găsite pe frescele minoice locale.

 

Seara Cretana (opțional)

Se îmbină mese tradiționale cu muzica și dansul, oaspetii având astfel ocazia să descopere și să experimenteze cultura locală. Vom gusta raki și brânzeturi de capră, vom dansa până în zori și vom sta la povești cu cretanii.

 

Transferuri din tara conform programului.

Detalii transferuri

Dacă turiştii se îmbarcă dintr-o altă localitate decât Bucureşti, aceştia trebuie să informeze cu minim 15 zile înainte de data plecării agenţia la care s-au înscris. Inscrierile cu mai puţin de 15 zile înainte se vor face numai în funcţie de capacitatea mijlocului de transport utilizat. Transferurile se reconfirma cu 2- 3 zile înainte de plecare.

Numerele de telefon ale ghizilor sau şoferilor se vor comunica cu 2- 3 zile înaintea plecării, urmând a a ţine legătura cu aceştia pentru a vă informa privind situaţia concretă din ziua plecării (ora exactă a sosirii în oraşul dumneavoastră).

Pentru transferurile din tara turiştii sunt rugaţi să se prezinte la locul de intilnire cu cca 15- 30 min. înainte de ora comunicată.

 

CLUB CARD PELLERIN

Știi că te numești Pellerin atunci când toate semnele sunt de partea ta: iți place să călătorești în jurul lumii, să aduni amintiri de neuitat, astepți cu nerăbdare să vizitezi locuri inedite și te hrănești cu aventura specifică fiecărui loc nou pe care îl descoperi. Iar dacă am aflat ca ești un călător veritabil, atunci înseamnă că meriți cu desăvârșire să faci parte din clubul Pellerin, concept creat special pentru tine.

Întotdeauna Pellerin-ul se va întoarce din călătoriile sale mai bogat.

 

Cum poți deveni membru? Regulamentul și toate detaliile de care ai nevoie sunt disponibile la adresa pellerin.ro.

Pellerin Club Card este un card nominal care se achiziționează contra cost (25 euro) și vine în întâmpinarea ta cu o multitudine de avantaje, încă de la început: reduceri pentru asigurări  (medicală / STORNO sau bagaje), la  facilitati acordate pentru circuitele cumparate, dar și beneficii oferite de partenerii noștri, în țară.

 

Detinatorii de Club Card PELLERIN se bucura unnatoarele avantaJe:

BENEFICll CHRISTIAN TOUR

» REDUCERI asigurare medicala / STORNO / Bagaje

» Discount de pana la 50% la excursiile optionale in functie de Circuit

» Consilier personal de vacante

» Set cataloage gratuite anual - acestea vor fi disponibile in oricare dintre sediile Christian Tour si ale partenerilor sau la cerere se pot livra prin posta

» 15% Discount la produsele personalizate Christian Tour

 

BENEFICll PE AUTOCAR

» Gratuit excedent de bagaj

» Free Internet in autocar - pe teritoriu Romaniei si al Bulgariei

» 10% Discount la achizitionarea de produse in Autogara Christian Tour si din autocar, pe traseu

 

BENEFICll OFERITE DE PARTENERll CHRISTIAN TOUR

» Gloria Jean's Coffee - 10% discount - se ofera doar la bauturile reci si calde marca Gloria Jean's pe baza cardului de fidelitate Christian Tour

» Optinova - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» AquaTeam - de la 20% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» Optiplaza - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» Clinicile Hipocrat 2000 - 15% discount

» Gatuit o zi la salina Hipocrat 2000 - pe baza carduluiChristian Tour

» Donna Medical Center - 10% discount  - pe baza carduluiChristian Tour

» Didenta - discount incepand de la 10% pana la 25% infunctie de tratamentuldorit

» City Grill si afiliati - 10% discount (Caru' cu Sere, Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare,Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu Trattoria Buongiorno Victoriei,Trattoria Buongiomo Baneasa,Trattoria Buongiorno Gentrul lstoric Trattoria Buongiomo Primaverii,Trattoria Buongiomo & City Cafe Terminal Schengen,Trattoria Buongirno Lido ).exceptie facand produsele din tutun si cele supuse unor alte promotii( meniuri,oferte pe baza de voucher,evenimente cu pret negociat,Revelion,Craciun,etc.)

» World Class - 2 x DayPass la orice sala,exceptie Down Town si Charles de Gaulle

» Sky Parking - 15% discount la parcarea de la  Otopeni + Voucher - o spalare masina GRATIS + Gratis transport  parcare / aeroport si aeroport / parcare

» Alexandreea Club Fitness&Spa - 30% discount / zila SPA (piscina,sauna,jacuzzi), Fitness, Aerobic, Cycling

» FasTracKids  - GRATUIT o lectie de Engleza + 20% discount pentru prima luna de abonament

» English Kids Academy (EKA) - 10% discount la Cursurile Vara/Toamna

» Carturesti - 10% discount la toate produsele ofertate pe online

» Learn With Music - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale prin programele Learn with Music + o Lectie Demonstrativa GRATUIT

» Miko Kids -  15% discount la abonamentele lunare / trimestriale la Miko Kids + o Lectie Demonstrativa GRATUIT + 15% discount la petrecerile pentru copiiin cadrulParty Club Miko Kids

» Plafar - 7% discount in toata reteaua Plafar si pe plafar.net

» Zambarici- 10% pe zambarici.ro

» Debenhams - 15% - discountulse aplica doar la un cos de cumparaturi de minim 300 Lei,la toate articolele din gama moda si casa ce nu sunt incluse in alte promotii.

 

BENEFICll IN DESTINATll

GRECIA

» RODOS - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri

» LEFKADA - 10% la excursiile optionale;  10% la restaurante, cafenele si baruri

» KOS - 10% la excursiile optionale; pana la 20% discount la restaurante, cafenele si baruri - peste 40 de parteneri in insula

» CORFU - 5% la excursiile optionale; pana la 20% discount la cafenele, baruri, restaurant

» PARGA - pana la 20% discount la excursiile optionale (Meteora; Albania; Myths & River); 10% discount la Cafe Bar Bacoli Fresh

» CRETA-CHANIA - 10% la excursiile optionale (EXCEPTIE SANTORINI); 10% la restaurante, cafenele si baruri

» ZAKYNTHOS - 10% la excursiile optionale

»THASSOS - 10% la restaurante, cafenele si baruri; pana la 50% discount la magazine de piele Kelgiorgis Leather Boutique - Kavala Town

 

BULGARIA

» 7% discount la excursiile optionale oferite de Turoperatorul ORTHANNA

» SUNNY BEACH - 10% discount la restaurante, cafenele si baruri

» VARNA - pana la 20% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GRAND MALL VARNA

» NESSEBAR - 10% discount la restaurantul Antiqua Mare

» BURGAS - pana la 25% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GALLERIA MALL BURGAS

 

TURCIA

» ANTALYA - 5% discount la Excursiile Optionale oferite de Memento Turcia

» KUSADASI - 5% discount la Excursiile Optionale

» BODRUM - 5% discount la Excursiile Optionale

» MARMARIS - 5% discount la Excursiile Optionale

 

EGIPT

» 10% doar la achizitionarea a 3 excursii, pentru achizitionarea unei singure excursii discountul este de 5%

 

Informatii parte din contract:

Derulare program:

Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate.

Hotelurile folosite in programele de circuite culturale Christian Tour sunt hoteluri standard. In fiecare program sunt nominalizate unitatile de cazare utilizate in sezonul precedent. Lista cu hotelurile confirmate pentru o anumita data de plecare din sezonul curent, va fi nominalizata cu 14 zile inainte de plecare. Orice modificare aparuta ulterior va fi notificata in timp util.

 

Hoteluri utilizate ȋn sezonul precedent:

Olympic Riviera - Hotel Regina Mare 3*

Atena - Acharnis Kavallari Hotel Suites 3*

Zona Hersonissos – Hotel Memory 3*

Zona Chania - Hotel Mari Beach   3*

 

*Ȋn sezonul actual, se va opta pentru aceleaşi hoteluri sau unele similare.

 

Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.

Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar / frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.

Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.

Preturile afisate in program sunt informative.

 

Modificari şi anulări:

Preţul este calculat pentru un grup minim de persoane.

Pentru grupurile care depasesc grupul minim de persoane se vor folosi autocare clasificate.

Pentru grupuri mai mici decat grupul minim de persoane se vor folosi minibusuri adapatate ȋn funcţie de numărul final de participanţi.

Pentru neȋntrunirea numărului minim de participanţi, agenţia oferă celor ȋnscrişi, ȋn caz de anulare, variante pentru mutarea pe o altă dată de plecare a aceluiaşi program sau pe un alt program disponibil ȋn portofoliul său, cu o dată de plecare apropiată. Această informare referitoare la ȋntrunirea / neȋntrunirea grupulu, va fi comunică cu cel putin 21 de zile inainte de data călătoriei efective.

Ȋn cazul reprogramării pe un alt program sau altă dată de plecare, agenţia garantează rezervările pe noua variantă pentru un interval de 72 de ore. După acest termen, locurile vor fi eliberate automat de către sistem. Recomandăm confirmarea ȋn scris pentru această modificare, ȋn termenul menţionat.

Ȋn caz de reprogramare, alocarea numerelor de ordine ȋn autovehicul se va face ȋn funcţie de disponibilitatea pe noul program / data de plecare.

 

Ghizi şi programe optionale:

Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.

Obiectivele din tururile panoramice cu autocarul se vizitează doar pe exterior. 

Agenţia recomandă achitarea excursiilor opţionale din ţară pentru a beneficia de Discount. Ȋn cazul disponibilităţii, unele excursii opţionale se pot achita şi ȋn timpul derulării programului, ghidul fiind obligat să elibereze chitanţa.

Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor  biletele de intrare la obiective / bilete de vaporas / feribot, clientul  va primi tichetele locale.

Câștigă o vacanță pentru 2 în Grecia

Toate numerele de chitanţă / factură pentru excursiile opţionale vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋntr-o vacanţă ȋn Grecia pentru 2 persoane.

Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile

 

Documente de calatorie:

Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.

Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).

Pentru călătorie sunt necesare paşaportul / cartea de identitate valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară.

Sperăm că aţi petrecut  o vacanță frumoasă alături de Christian Tour şi vă mulţumim pentru orice impresii şi recomandări comunicate pe următoarele adrese  de corespondenţă:

E-mail:  relatii.clienti @ christiantour

E-mail:  manager.programeculturale @ christiantour

sau pe formularul de feedback disponibil aici:

Site: christiantour.ro/formular_evaluare_circuit 

 

Călătorești și câștigi un voucher in valoare de 1000 €

Toate impresiile şi recomandările transmise de către călătorii Christian Tour de pe programele de circuite, vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋn 3 vouchere de vacanţă ȋn valoare de 1000 € fiecare!

Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile

 

Grup minim 35 persoane

IMPORTANT! de stiut:

 

Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.

DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE

1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.

2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.

3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.

4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.

5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.

CONDITII VAMALE

6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.

7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.

8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).

9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.

POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE

10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.

11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.

12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.

 

ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI

13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.

14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.

15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.

16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.

17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.

18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).

19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.

20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.

 

PROGRAMUL TURISTIC

21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.

22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)

SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE

23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de

pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.

24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.

25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.

26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.

27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).

28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.

29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:

a) cu 3 paturi de acelasi tip;

b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;

c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.

Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.

30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.

SERVICII DE TRANSPORT

31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de

numarul final de participanti.

32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.

33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).

34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.

35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.

36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.

37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.

TRANSFERURI

38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).

39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.

40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).

CARDURI & BONUSURI

41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.

42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.

EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE

43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.

44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).

45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.

46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.

47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.

48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.

GENERALE

49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii STORNO pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.

50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.

51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.

52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor

se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.

53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.

54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.

55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii

serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.

56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.

57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:

- relatii.clienti @ christiantour

- manager.programeculturale @ christiantour

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

Creta - Istorie si gastronomie