Costa Rica - Panama - Honduras | Avion 2019 | Bucuresti | 12 zile

       CIRCUIT   TURISTIC  cu  AVIONUL - 2019   

Costa Rica - Panama - Honduras

San Jose - Doka Cafe - Poas - La Paz - Arenal - Guanacaste - Panama City - Chagres - Farallon Beach - Tegucigalpa - Panama

     Datele de plecare:     

30.03 | 16.04 | 05.08 | 06.09 | 06.10 | 12.11 | 26.12

     Orasele de plecare:     

Bucuresti

     Durata circuitului:     

12 zile

de la    2 349

Supliment camera single - 599 €.

A treia persoana in camera dubla - 2 349 €.

Copil 2-12 ani in camera cu parintii - 2 319 €.

     Tariful  INCLUDE:    

Bilet de avion Bucuresti – San Jose/Tegucigalpa – Bucuresti

Zboruri interne San Jose – Panama – Tegucigalpa

11 nopti cazare cu mic dejun conform cu itinerariul programului la hoteluri 3* si 4*

Transport cu autocar/microbuz clasa Turist, conform cu itinerariul excursiei

Tur panoramic San Jose, Panama City, Tegucigalpa

Mesele specificate in program

Asistenta turistica locala in limba romana

     Tariful NU INCLUDE:     

Taxele de aeroport si securitate - 490 Euro/persoana

Taxe de aeroport zboruri interne - 299 Euro/persoana

Excursiile optionale propuse Intrarile la obiectivele turistice

Supliment plecare Revelion – 279 Euro/persoana

Cina festiva de Revelion - 89 Euro/persoana

Asigurarea medicala

Asigurarea storno

     Programul Turistic Detaliat     

 

Ziua 1: Bucuresti - San Jose (3 nopti)

Plecam catre San Jose din aeroportul Otopeni. Sosire in Costa Rica si transfer la hotel. Cazare in San Jose la hotel Cocoon 3*, Avenida 9 Calle Central, 10104 San José.

 

Ziua 2: San Jose

San José este capitala tarii Costa Rica, fiind de asemenea si capitala Provinciei San José si este situată în centrul tării, pe un platou muntos, la o altitudine de 1170 m. Tur panoramic de o jumatate de zi in San Jose, in care veti putea admira Catedrala, Teatrul National (cea mai impresionanta cladire din San Jose), Muzeul Aurului Precolumbian, Muzeul Jadului care gazduieste cea mai mare colectie de jad din lume, Muzeul National, Parcul Morazan, Piata Centrala, Piata Democratiei. Vizita optionala la Gradina Zoologica Simon Bolivar unde veti vedea multe animale pe care, cu putin noroc, le puteti intalni si in mediul lor natural. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 3: San Jose - Doka Cafe - Vulcanul Poas - Cascadele La Paz

Plecare catre plantatiile de cafea, unde veti afla mai multe despre cultivarea si procesarea cafelei. Vom ajunge la Vulcanul Poas, unul dintre cei 4 vulcani activi ai tarii. Traseul continua cu Gradinile La Paz unde veti vizita observatorul fluturilor, gradina pasarilor colibri si renumitele cascade. Seara intoarcere la hotel. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 4: San Jose - Arenal (1 noapte)

Plecam spre Arenal, la Vulcanul Arenal - o adevarata atractie pentru turisti datorita rocilor incandescente care, prabusindu-se pe marginea muntelui, creeaza un adevarat spectacol. Se viziteaza complexul de izvoare termale Ecotermales (compus din 4 bazine). Optional, va recomandam un tur la Podurile Suspendate Arenal pentru a observa jungla de la inaltime sau puteti alege un tur cu ATV pentru a vizita plantatiile din zona. Cazare in Arenal la hotel Arenal Montechiari 3*, 400 mts. Norte del Banco Nacional, Barrio Sinaí, Alajuela Province, 21007 Fortuna. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 5: Arenal - Guanacaste (1 noapte)

Vom pleca  spre  coasta  de vest  a  tarii,  la  Oceanul Pacific, catre  spectaculosul  tinut Guanacaste. In Guanacaste activitatile de plaja pot fi combinate cu tururi de vizitare a imprejurimilor. Vizite optionale: Parcul National Santa Rosa, Vulcanii Orosi, Rincon de la Vieja, Miravalles si Nuevo Arenal. Provincia Guanacaste este o destinatie ideala pentru plaja, cu zile insorite si un climat tropical care mentine apa oceanului calda tot timpul anului. Cazare in Guanacaste, Hotel Domus Kahuna 3*, 50309 Tamarindo. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 6: Guanacaste - San Jose – Panama City (2 nopti)

Plecare in cursul diminetii spre aeroportul din San Jose pentru zbor catre Panama City. Ne indreptam catre hotel iar dupa-amiaza, tur panoramic al orasului Panama City. Vom admira principalele atractii precum Catedrala Metropolitana, Muzeul Canalului Panama, Bolívar Plaza, Palatul Prezidential, Summit Biological Garden sau Soberanía National Par. Vizitarea Canalului Panama este o experienta unica care va pune fata in fata cu o adevarata megastructura, una dintre cele mai impresionante constructii ale lumii, care juxtapune spectaculozitatea naturii si maestria ingineresca, intr-o realizare deosebita – canalul este element de legatura a doua oceane ce separa totodata continentele. Cazare in Panama City la hotel Terranova 3*, Calle República de Uruguay & Calle 49 Este, Panamá. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 7:  Panama City - Chagres

Vizita optionala Parcul Chagres unde veti descoperi paradisul in forma sa pura. La bordul unei barci locale numite piragua, puteti strabate de-a lungul raului Chagres traseul facut zilnic de indienii Chocoe-Embera. Continuam cu vizitarea parcului si a numeroaselor sale atractii naturale. Parcul este renumit si pentru comunitatile indienilor Chocoe-Embera, ce isi pastreaza vii traditiile ancestrale; aici puteti asculta uimitoarele povesti de viata relatate de reprezentantii comunitatii, povesti care evoca scene din istoria si traditiile locale. Pictarea trupurilor cu vopsea vegetala este o adevarata arta aici asa ca nu ratati sansa unui bodypainting. Dupa-amiaza ne intoarcem in Panama City. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 8: Panama City - Farallon Beach (1 noapte)

Se pleaca catre Farallon Beach, cunoscuta si ca Playa Blanca, care era pana in 2001 o asezare linistita cu sate pescaresti al carui tarm era marginit de o plaja superba. Zona a devenit cunoscuta odata cu dezvoltarea unor lanturi hoteliere exclusiviste. Timp liber la dispozitie pentru a va bucura de soare si de plajele cu nisip alb fin. Cazare in Playa Blanca Resort 4*, Farallón, Rio Hato, Provincia Coclé, Playa Blanca. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 9: Farallon - Tegucigalpa (3 nopti)

Transfer la aeroport pentru zborul catre Honduras. Sosire si transfer la hotel. Tegucigalpa este cel mai mare oras si capitala tarii. Este un oras aglomerat si galagios, adapostit intr-o vale, la o altitudine de aproape 1000 m. Are o clima placuta si este inconjurat de munti acoperiti cu pini. Va recomandan urmatoarele vizite optionale: Gradina Zoologica Nationala care se afla pe acelasi deal cu statuia Picacho si gazduieste animale tropicale precum maimute si papagali viu colorati; Parcul La Leona – un vechi cartier cu stradute serpuitoare, veti fi incantati de atmosfera relaxata precum si de privelistile minunate; Parcul El Picacho, ce are vedere spre oras si este numit dupa uriasa statuie a lui Iisus numita si „Cristo el Picacho” si care este vizibila din aproape orice loc al orasului. Cazare in Tegucigalpa la Hotel Y Casino Excelsior 4*, Avenida Cervantes 1515, Barrio San Rafael, Tegucigalpa. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 10: Tegucigalpa - Copan

Vizita la ruinele maya de la Copan - fosta capitala mayasa intre anii 400 si 800 d.Hr., unul dintre cele mai mari si mai impresionante dintre centrele mayase descoperite pana acum. Aici veti gasi mai multe sculpturi decat in orice alt oras pre-columbian. Vom lua pranzul in Parcul Pasarilor, intr-o atmosfera tropicala, dupa care vom face un tur al acestui parc dedicat ocrotirii pasarilor tropicale. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 11: Tegucigalpa - Trujillo

Vizita la fosta capitala Comayagua, o bijuterie coloniala plina de istorie, cu stradute pietruite, piatete mici si case varuite. Continuam drumul spre Trujillo, fost port infloritor si capitala coloniala a Hondurasului. Astazi adaposteste multe cladiri spaniole, o istorie fascinanta a piratilor si plaje tropicale superbe. Timp liber pentru plaja. Seara ne intoarcem in Tegucigalpa. Mese incluse: mic dejun.

 

Ziua 12: Tegucigalpa - Panama - Bucuresti

Transfer la aeroport pentru zborul de intoarcere in tara. Se calatoreste in timpul noptii. Mese incluse: mic dejun.

     AVANTAJE pentru turist:     

 

Persoana in camera dubla

2349 euro

Supliment single

599 euro

                       A treia persoana in camera dubla

2349 euro

                              Copil 2-12 ani in camera cu parintii

2319 euro

Supliment hotel 4*

365 euro

Supliment plecare Revelion

279 euro

 

 

ORAR DE ZBOR INFORMATIV

PLECARI       SOSIRI
Otopeni  09:00 - Amsterdam 11:00
Amsterdam 12:55 -  Panama City  16:45
Panama City 19:16 -  San Jose 19:41  

Tegucigalpa 11:47 – Panama City  14:44
Panama City 19:01 - Amsterdam 12:25    

Amsterdam  13:35 -  Otopeni  17:20

 

Tarifele sunt calculate pentru un grup minim de 15 de platitori. Pentru un grup mai mic de 15 platitori, tarifele se recalculeaza.

 

INFO PRACTIC

Clima: tropicala

Perioada recomandata: tot timpul anului

Ce sa luati in bagaj: spray impotriva insectelor, lanterna, pantofi de drumetii, haine

impermeabile, binoclu.

Ce sa cumparati: cafea si obiecte artizanale, produse din piele si lemn pictat.

Mancarea si bautura: Printre cele mai apreciate preparate se numara sopa negra (facuta cu fasole neagra si ou), casado (cu orez, fasole, friptura de vita si varza) si tortas (tortilla cu legume si carne). Cafeaua este excelenta in aceasta zona.

Recomandari: Malaria si febra tropicala sunt des raspandite, este bine sa va vaccinati sau sa luati la dvs pastile impotriva acestor boli. Nu beti apa decat imbuteliata.

 

     IMPORTANT! de stiut:     

 

Programele turistice se adreseaza turistior de toate varstele, sexele si categoriile sociale, indiferent de nationalitate si cetatenie. Programele si circuitele propuse sunt culturale adresandu-se unui public care doreste sa cunoasca noi destinatii sau sa le revada; sunt programe echilibrate pentru destindere si relaxare. In cazul excursiilor la cerere, incheierea contractelor se face conform conditiilor concrete specifice cererii. Orice alte servicii neinscrise in materialele de prezentare sau in confirmarea de servicii nu fac obiectul contractului si nu atrag raspunderea agentiei organizatoare. Prima si ultima zi a excursiei sunt stabilite in oferte. Termenul de “excursii optionale” sau “optional” defineste serviciile turistice care nu sunt incluse in pretul de baza al programului turistic la care participarea nu este obligatorie si care se achita suplimentar. Pentru a avea loc o excursie aceasta trebuie să întrunească numarul minim al persoanelor participante la excursie, care trebuie sa fie minim 15 persoane. Nota: Cu toate acestea, daca agenţia poate la libera sa alegere să aprecieze că poate totuşi organiza excursia chiar şi în cazul neconstituiri grupului minim, pretul excursiei se recalculează (majorare cuprinsa intre 5% si maxim 10% din valoarea excursiei/pers) şi agenţia îşi rezervă dreptul de a schimba compania aeriană, şi implicit orarul de zbor sau hotelurile, cu păstrarea standardelor şi cu informarea turiştilor înscrişi. În cazul în care agenţia nu va lua aceasta decizie se anuleaza excursia. La fiecare înscriere turistul trebuie să se asigure că programul sau preţul pachetului turistic nu a suferit modificări. Excursiile optionale sunt organizate de partenerul extern si se supun conditiilor partenerului extern pentru care se vor primi
programe si conditii separate, agentia organizatoare neavâd răspundere de organizarea acestora. In oferta agentiei se regasesc ofertate doar noptiile de cazare oferite si nu numarul de zile ce urmeaza a fi petrecute in cadrul programului turistic. Serviciile platite de client sunt numai cele prevazute in sintagma “pretul include”.

Agentia organizatoare are obligatia de a asigura, in totalitate, serviciile contractate cu clientul, conform pretului incasat si specificatiilor de la capitolul “pretul include”. De asemenea, agenţia organizatoare este obligata sa informeze clientii despre excursiile optionale, respectiv: program, costuri, numar minim de participanti etc. Agentia organizatoare este exonerata de orice fel de obligatii in cazul in care turistul contracteaza excursii optionale care nu i-au fost recomandate de agentie sau care nu au fost verificate de agentie. In cazul in care agentia organizatoare este nevoita sa modifice una din prevederile esentiale ale contractului, aceasta este obligată sa informeze turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data plecării. Înştiinţarea turistului se va putea face şi proba prin orice mijloc de comunicare precum: personal la sediul agenţiei, prin telefon, email (neînsotit de semnătură electronică), scrisoare simplă sau recomandată, anunt publicat pe site-ul agenţiei organizatoare, fax, afişare la sediul agenţiei, etc. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către agenţia organizatoare a sumelor plătite. Turistul este obligat să comunice agenţiei organizatoare, în termen de 5 zile calendaristice de la data luării la cunoştinţă a înştiinţării privind majorarea preţului cu peste 10%, hotărârea sa de a opta pentru:
1. rezilierea contractului fără plata penalităţilor; sau
2. acceptarea noilor condiţii ale contractului.

În cazul în care turistul reziliază contractul sau agenţia organizatoare anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:
1. Să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de agenţia organizatoare;
2. Să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de agenţia organizatoare, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ;
3. Să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

Pentru excursiile optionale agentia recomanda achitarea acestora, la agentia unde s-a facut inscrierea.

Hotelurile au categoriile de clasificare mentionate, categorii de clasificare in conformitate cu legislatia turistica din fiecare tara. Mesele sunt servite la restaurantul hotelului sau la restaurant de categorie similara. Programul turistic se desfăşoară în baza contractelor externe încheiate. Agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a modifica sau anula programul turistic, cu respectarea în totalitate a serviciilor, in imprejurari datorate cazurilor de forta majora, calamitati naturale, greve, razboaie, schimbari politice, intarzieri in traficul aerian sau anulari ale anumitor curse aeriene, inchiderea temporara a traficului rutier, feroviar, ori aerian sau în anumite situaţii speciale determinate de factori independeţi de voinţa agenţiei. In cazul transportului aerian pot interveni schimbari privitoare la compania aeriana, tipul de avion sau orarul de zbor, întârzieri - turistul şi le asumă în mod expres iar agenţia organizatoare nu va fi facută responsabilă în nicio astfel de situaţie. Agentia organizatoare nu raspunde de anumite intarzieri aparute independent de activitatea sa. Intarzierile sau modificarea orarului de zbor nu pot reprezenta motive de anulare a contractului din partea turistului.

În cazul în care hotelul confirmat la plecare este vândut peste capacitate – situatie ce poate aparea independent de vointa agentiei organizatoare, aceasta asigura o redirectionare la un hotel de aceeasi categorie cu hotelul confirmat initial si in aceeasi zona ( numai daca turistul nu solicita alte conditii). Modificarea hotelului nu reprezinta o clauza de anulare sau reziliere a contractului din partea turistului. Alte pretentii fata de agentia organizatoare se exclud. Camerele la hotel sunt repartizate de catre receptiile acestora, iar orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre ghid sau turist direct la receptia hotelului. Camerele se elibereaza în ziua plecarii din hotel la ora stabilita de fiecare hotel (in intervalul 10 - 12 am). Prelungirea sederii cu ½ zi, pana la ora plecarii la aeroport se poate cere, în functie de disponibilitatile hotelului, si se plateste direct la receptie. Agentia de turism organizatoare nu este implicata în aceasta optiune a turistilor.

In caz de vreme nefavorabila, greve, alte cauze de forta majora agentia organizatoare nu isi asuma responsabilitatea unor cheltuieli suplimentare. Agenţia nu este răspunzătoare de bunurile personale şi bagajele turiştilor. In caz de pierdere sau deteriorarea bagajelor în timpul dinaintea zborului, pe durata zborului sau după încheierea acestuia, responsabilitatea revine in exclusivitate companiilor aeriene care opereaza zborul, acestea fiind singurele răspunzătoare faţă de pasageri conform Regulamentului (CE) nr. 2027/97 şi Regulamentului (CE) nr. 889/02. Reclamatiile trebuie depuse la biroul acestor companii. Agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru situatiile expuse mai sus, in consecinta, nu se va rambursa pretul excursiei in cazul in care aceasta a avut totusi loc.

Agentia organizatoare isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa acesteia. Programul turistic se desfasoara in baza contractelor externe incheiate.

Fiecare turist raspunde, personal, pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare etc. ale tarii in care calatoreste. Cetatenii straini trebuie sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care vor sa calatoreasca. În cazul în care copilul / copiii minori calatoresc însotiti de 1 parinte acesta este obligat sa prezinte: o împuternicire legalizata la un notariat de stat, care sa cuprinda acordul celuilalt parinte în favoarea parintelui care insoteste copilul, exceptand cazul in care parintele face dovada incredintarii legale a copilului in favoarea sa. În cazul în care copilul / copiii minori calatoresc neinsotit/i de parinti, însotitorul copilului / copiilor este obligat sa prezinte: Certificatul de cazier judiciar, in original o împuternicire legalizata la un notariat public, care sa cuprinda acordul parintilor referitor la efectuarea calatoriei. Copiii minori, fara acte de identitate sau pasaport, trebuie înscrisi pe pasaportul unuia din parinti sau pe al ambilor parinti sau sa detina pasaport individual. Informatii suplimentare referitoare la conditiile de calatorie in strainatate pentru minori, cetateni romani se pot gasi pe adresa: politiadefrontiera.ro. In cazul in care turistul calatoreste singur si agentia organizatoare nu gaseste partaj in camera dubla, turistul este obligat sa achite suplimentul de camera singla. Turistii sunt obligati sa verifice, cu atentie, biletele de avion eliberate, voucherele (precum si orice alt act eliberat). Obligatia turistului este sa achite suma convenita a excursiei conform conditiilor specificate in programul serviciului turistic achizitionat si sa retina informatiile referitoare la programul turistic respectiv. Excursiile optionale se achita obligatoriu in agentie. Agentia nu raspunde de calitatea excursiilor achizitionate pe parcursul circuitului. Orice reclamatie trebuie facuta de catre turist, in scris, imediat dupa constatarea deficientei serviciului turistic achizitionat, pe loc, pentru a putea fi remediata in timpul consumarii serviciului turistic. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

Turistul este obligat sa respecte locul, data si ora plecarii, orele de intalnire cu ghizii insotitori si locali pe tot parcursul desfasurarii excursiei, ora, locul si data de intalnire pentru inapoiere. In cazul in care turistul nu poate participa la excursie, poate transfera contractul unei persoane care satisface conditiile aplicabile excursiei in cauza. Transferul poate fi facut numai cu anuntarea agentiei organizatoare in timp util (cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare). Turistul care transfera contractul, precum si cesionarul sunt responsabili, in mod solidar, de plata pretului excursiei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestor modificari. Pentru calatoriile cu avionul, transferul poate fi facut numai daca exista posibilitatea transferarii locului la zbor. Turistul, conform legii nu are dreptul sa ceara despagubiri in cazul in care anularea excursiei s-a facut datorita neconstituirii grupului minim sau din cauza fortei majore (evenimente imprevizibile, insurmontabile). In cazul clientilor de alta nationalitate care nu vorbesc limba romana, acestia trebuie sa anunte la inscriere pentru ca prezentarea sa le fie facuta intr-o limba de circulatie (de preferinta engleza), in functie de posibilitati. La achitarea excursiilor optionale pe teritoriul extern turistul va solicita documente de incasare de la furnizorul extern. Conform legislatiei romane este responsabilitatea turistului sa furnizeze agentiei datele personale (adresa domiciliu, telefon, email, serie CI / pasaport). Lipsa datelor conduce la imposibilitatea informarii scrise la timp referitor la posibile schimbari ce tin de excursie. In cazul furnizarii de date eronate responsabilitatea revine in totalitate titularului de contract.

Turistul are obligatia sa verifice toate documentele de calatorie in momentul in care le primeste de la agentie, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Avand in vedere ca se opereaza cu bilete de avion electronice la check in la aeroport turistul va prezenta documentul de identitate pentru calatorie Carte Identitate sau Pasaport. Alocarea locurilor in avion se face de catre agentul de handling la check in in aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Distribuirea camerelor la hotel se va face de angajaţii acestuia, în momentul cazării. Orice problemă legată de amplasarea sau aspectul camerei va fi soluţionată de către turist cu personalul abilitat al hotelului şi asistenţa reprezentantului agenţiei locale, turistul având obligaţia de a sesiza promt, în scris, agenţia organizatoare cu privire la aspectele semnalate. Categoria din care fac parte hotelurile şi mijloacele de transport este stabilită de Autoritatea Naţională pentru Turism din ţara unde se efectuează călătoria. Unele hoteluri nu detin camera tripla si se poate confirma la cerere camera dubla cu pat suplimentar pliant, canapea extensibila etc. Pentru anumite facilitatati din camera sau hotel, hotelierul poate cere taxe suplimentare. Recomandam turistilor sa ceara receptionerului, la sosire, sa primeasca toate explicatiile necesare. Fiecare hotel are regulamentul de ordine intern propriu si aceasta trebuie respectat de turist.

Insotitorul de grup poate opera modificari in program fara a afecta structura serviciilor. Agentia organizatoare nu are nici o responsabilitate vis a vis de turistii carora li se respinge dreptul de a intra intr-o tara sau de a parasi o tara. In aceste cazuri
turistului nu i se restituie contravaloarea excursiei. O mentiune speciala pentru turistii care calatoresc cu minori este ca trebuie sa se incadreze in prevederile legii 248/2005. Turistul are indatorirea de a comunica si completa in contract toate datele
personale si de contact, necompletarea lor atrage dupa sine nulitatea contractului.

Preturile excursiilor organizate de agentie sunt contractuale. Turistul are obligaţia de a achita preţul stipulat în condiţiile şi la termenele stabilite în contractul încheiat cu agentia organizatoare. Locurile confirmate suplimentar faţă de grupul rezervat iniţial vor putea fi tarifate la un preţ mai mare, în funcţie de disponibilităţile de cazare şi transport, şi se supun unor reguli diferite de decomandare. Ofertele Speciale, Early Booking, Last Minute au conditii speciale de plata si sunt specificate in oferta. Turistul are obligaţia de a achita taxele suplimentare ce i-au fost aduse la cunoştinţă înainte de începerea programului turistic în cazul în care acestea vor apărea ca urmare a diferenţelor de schimb valutar, a majorării de către compania aeriană a taxelor de aeroport, a creşterii costurilor de transport cauzată inclusiv de modificarea orarului de zbor ori de preţul carburantului sau din orice alte motive independente de voinţa agenţiei, neavând dreptul de a se retrage dacă preţul excursiei se majorează cu până la 10% din valoare acesteia. Penalitati de intarziere la plata a serviciilor turistice datorate, sunt de 0.1% / zi de intarziere din valoarea debitului datorat. Anularile facute pentru rezervarile tip Early Booking nu sunt acceptate iar sumele achitate in avans nu sunt rambursabile.

Turistul trebuie să depună cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice în termenul legal, cu număr de înregistrare la agenţia organizatoare. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare. Neplata in termen genereaza în sarcina turistului obligaţia de plată a penalitatilor de întârziere, dacă agenţia nu a apreciat serviciile anulate cu pierderea avansului de către turist. Renunţarea la pachetul turistic nu absolvă turistul de obligaţia de plată a pachetului conform clauzelor contractuale privind penalizările. Penalizarile percepute (din pretul total al excursiei) in cazul renuntarii la excursie sunt:
- 50% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
- 75% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face in 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
- 100% din pretul total al pachetului de servicii, daca rezervarea se face cu Early Booking. Nu permite modificare / anulare.
- 100% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face in interval mai mic de sub 30 zile calendaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentare la program;
- daca renuntarea se face sub 30 zile inainte de data plecarii:
1. renunta la excursie in ziua plecarii;
2. nu apare la plecare sau intarzie;
3. nu este lasat sa treca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate, exclusiv, de persoana sa (de ex. interdictie de intrare intr-una din tari, chiar si in posesia vizei) sau din motive care nu pot fi imputate agentiei;
4. nu respecta conditiile generale de vanzare ale agentiei;
5. prezinta acte incomplete sau false;
6. nu are pasaport sau alt document de calatorie valabil;
7. nu achita integral costul excursiei in termenele stabilite.
Retragerea sumelor din casieria agentiei sau prin alte modalitati (mandat postal, transfer bancar) se face in termen de 30 de zile calendaristice, numai in cazul cererilor aprobate.

Toate zborurile oferite de agentia organizatoare sunt realizate de companii aeriene autorizate. Modificarile referitoare la transportul aerian vor fi in conformitate cu reglementarile internationale in vigoare ale transportului aerian si orarul de zbor al companiilor aeriene. Costurile de transport pot fi majorate in functie de variatia pretului petrolului pe piata internationala. Taxele de aeroport si securitate pot fi majorate in functie de compania aeriana. Compania aeriana raspunde de bagajele turistilor pe toata durata zborului si a eventualelor escale. Reglementarile transportului aerian sunt guvernate de Regulamentul CE nr 261/204 al Parlamentului European. In cazul modificarii rutelor (aeriene, rutiere, feroviare, navale) din motive independente de vointa agentiei de turism, turistul nu poate pretinde despagubiri. Agentia va comunica in scris turistului, inainte de data plecarii urmatoarele informatii: orarele, locurile escalelor si legaturile, mijlocul / mijloacele de transport utilizat / utilizate, caracteristicile si categoriile de clasificare a acestuia / acestora, datele, orele si locurile de plecare / sosire de la ducere si intoarcere.

Transportul rutier este asigurat cu autocare cu aer conditionat, scaune rabatabile, clasificate incepand de la o stea, conform reglementarilor Ministerului Transportului. Pentru excursiile cu autocarul locul ocupat in mijlocul de transport, se face in functie de data inscrierii. Agentia nu raspunde de bunurile personale ale pasagerilor. Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii se vor preciza in bonul de comanda aferent contractului cu turistul.

Se recomanda se se faca asigurare medicala, asigurare de bagaje, asigurare storno si orice alt tip de asigurare existent pe piata care pot asigura buna desfasurare a calatoriei si deplasarii turistului.

Orice reclamatie trebuie facuta de catre turist in scris imediat dupa constatarea deficientei serviciului turistic achizitionat, pe loc, pentru a putea fi remediata in timpul consumarii serviciului turistic. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare. In cazul in care agentia considera reclamatia clientului ca fiind neintemeiata isi rezerva dreptul de a nu raspunde la reclamatie.

Daca clientul solicita o categorie superioara a hotelurilor prin achitarea unui supliment, hotelul / hotelurile vor fi confirmate / reconfirmate in 48 h de la inscriere. Autocar / microbuz clasa turist: reprezinta categoria (2*/3*) transportului ce este atribuita de Autoritatea Nationala de Turism din tara / tarile respective, conform standardelor proprii.

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

  • Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
  • Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
  • Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
  • Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
  • Concedierea neasteptata de catre angajator.
  • Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
  • Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
  • In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
  • In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
  • Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

 0729 094 904 || 0754 094 904

 office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.