Coasta Lykia | Avion | Bucuresti | 8 zile
Datele de plecare
14.02 | 06.03 | 13.03 | 20.03 | 27.03 | 03.04 | 10.04 | 17.04 | 24.04 | 01.05 | 08.05 | 15.05
Orasele de plecare:
Bucuresti
Durata circuitului:
8 zile
39 €
Supliment camera single - 109 €.
Tariful INCLUDE:
Zbor dus - întors București - Antalya cu bagaj de cala si de mana
Transfer aeroport - hotel - aeroport
Ghid vorbitor de limba romana
Cazare 7 nopti la hoteluri de 4* si 5*
Mic dejun in fiecare dimineata tip bufet
Transportul la obiectivele turistice menționate în program
Tariful NU INCLUDE:
Taxe de aeroport: 95 € / pers
Pachet special cu cină 7 seri, excursie cu barca în Dalyan, bilete de intrare cu ghid: 129 € / pers. (opțional)
Asigurare medicală și de bagaje: 10 € / pers (opțional)
Suprataxă pentru camera single: 109 € / pers.
Excursii opționale (se pot achiziționa doar de la fața locului):
Vizita sat Siringe + Biserica Fecioarei Maria (prânz inclus): 55 euro / pers
Croaziera pe mare la orașul scufundat Kekova (pranz inclus): 45 euro / pers
Vizita Acvariu Antalya: 30 euro / pers
Programul Turistic Detaliat
Ziua 1: Sosire în Antalya
Zbor spre Antalya. Veți fi întâmpinați la sosire de către ghidul dumneavoastră, care vă vă conduce apoi la hotel, unde veți avea parte de o primire călduroasă și de băuturi răcoritoare. Veți înnopta în Antalya.
Ziua 2: Myra- Biserica Sf. Nicolae
Această excursie vă va purta de-a lungul drumului de coastă care oferă vederi splendide asupra mării, asupra pădurilor de pin și asupra vârfurilor stâncoase ale munților Taurus. În scurt timp, veți ajunge în Myra, unde veți vizita fascinantele morminte de piatra care fac parte din cele mai deosebite atracții ale Turciei. Mormintele și sarcofagele datează din secolul IV î.Hr. În Myra veți vizita, de asemenea, și biserica Sfântul Nicolae, unde a fost îngropat Sfântul Nicolae. Veți înnopta în zona Mugla.
Ziua 3: Licia
Pentru astazi va este pregatita o croaziera ce va va purta prin decorul de stuf din Dalyan. La capătul lagunei, se afla plaja Iztuzu numita și Plaja Țestoaselor, accesibilă numai pe mare. Aici ne vom opri, vom înota, dupa care ne vom întoarce pe coastă, de unde vom continua călătoria cu autocarul pâna în Kusadasi, unde veți petrece urmatoarele doua nopți.
Ziua 4: Efes (Ephesus)
Astăzi veți vizita Efes, unul dintre cele mai mari situri arheologice din lume. Starea de conservare a cetății este excepțională. Antichitatea așteaptă să fie explorată de dumneavoastră Agora (piața publică), templul Domițian, Nimphaeum (sanctuar construit în cinstea nimfelor acvatice), izvoarele termale, imensul Teatru (cu o capacitate de 25.000 de locuri și care se numară printre cele mai mari teatre ale Asiei Mici), aleea din marmura Arkadia și biblioteca lui Celsus.
Ziua 5: Pamukkale
Excursie prin minunata vale cu meandre spre Pamukkale. Terasele albe ca zăpada vizibile în depărtare din travertin au luat naștere din depozitele apei termale care curge spre aval. Acest spectacol fascinant al naturii a dus la atribuirea unui efect curativ acestui izvor, înca din Antichitate. Dupa sosire, veți avea posibilitatea de a face o baie termală la hotelul dumneavoastră. Veți înnopta în Pamukkale.
Ziua 6: Hierapolis
Ruinele magnificului oraș Hieropolis, care a înflorit în perioada Imperiului Roman, se întind deasupra teraselor de travertin. Aici sunt temeliile Templului lui Apollo din secolul II d.Hr. În apropiere se află impunătorul și somptuosul Teatru Roman cu cele 50 de trepte de travertin. Mai departe veți călători de-a lungul peisajului pitoresc și minunat al Munților Taurus înapoi în Antalya. Pe drum veți vizita un atelier de țesut covoare, unde veți cunoaște întregul proces de producție a covoarelor (de la producția materiei prime: mătase, bumbac și lână până la produsul înnodat finit). Veți înnopta 2 nopți în zona Antalya.
Ziua 7: Antalya – cascada Karpuzkaldiran
Astazi veți vizita Antalya, unul dintre cele mai frumoase orașe de pe Riviera Turcească. Protejat de peisajul montan magnific al munților Taurus, prosperă aici o vegetație bogată. Printre altele, veți vedea simbolul orașului, Yivli Minare, minaretul »canelat«. Pe Kalekapisi, »poarta cetații«, se află turnul cu ceas pe un turn vechi al fortificației. În timpul plimbării în jurul orașului vi se ofera șansa de a face cumpărături, în special bijuterii și articole din piele. Sfârșitul este încununat de vizita noastră la cascada Karpuzkaldiran.
Ziua 8: Întoarcerea în București
Autocarul va va conduce la aeroport, în funcție de orarul de zbor.
IMPORTANT! de stiut:
ACTE NECESARE:
• Pașaport valabil minim 6 luni de la data întoarcerii
CONDITII DE PLATA:
- La inscriere se achita un avans minim de 100 lei din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare
- Diferenta se achita cu cel putin 45 de zile inainte de data inceperii excursiei
CONDITII DE ANULARE:
- 25% penalizare pentru anularea cu mai mult de 40 de zile inainte de plecare
35% penalizare pentru anularea cu 39 - 27 de zile inainte de plecare
60% penalizare pentru anularea cu 26-15 zile inainte de plecare
75% penalizare pentru anularea cu 14-10 zile inainte de plecare
100% penalizare pentru anularea cu 0 - 9 zile inainte de plecare sau no show
CONDITII DE PARTICIPARE:
Cap. I Dispozitii generale.
1.1. Termenii si Conditiile de participare sunt parte integranta a Contractului in conformitate cu care persoanele vizate au dreptul de a lua parte la un eveniment turistic („Evenimentul”), organizat de Agentie astfel cum a fost descris in materialul promotional oferit Turistului. Evenimentul turistic este organizat de PremioTravel Holidays SRL, cu sediul in Romania, Mun. Bucuresti, sector 6, B-dul Ghencea, nr. 43B, etaj 4 din cadrul Ghencea Business Center, Bucuresti, numar de inregistrare in Registrul Comertului Bucurest J40/5255/08.05.2012, cod unic de identificare 30165485, capital social 16.000 euro (Agentia).
1.2. Agentia este titulara a Licentei de turism nr. 6489, pentru Agentie de Turism tur-operatoare.
Cap. II Incheierea Contractului.
2.1. Participantul la Eveniment este o persoana contractanta in numele sau sau in numele unei alte persoane, o persoana pe numele careia a fost incheiat Contractul, inclusiv persoana care a achizitionat drepturile si obligatiile in conformitate cu dispozitiile de la punctul 6.8. de mai jos („Turistul”).
2.2. Contractul se incheie si este valabil la data achitarii avansului mentionat in Cap. III si trebuie semnat si transmis obligatoriu in termen de 15 zile de la comunicare prin scrisoare recomandata, fax sau email. Netransmiterea culpabila a contractului in termenul stabilit reprezinta o cauza de reziliere a contractului de catre Agentie.
2.3. Programul cuprins in materialul promotional furnizat de catre Agentie, precum si confirmarea emisa de catre Agentie cu privire la Eveniment sunt parti integrante ale Contractului.
Cap. III Termeni si conditii de plata.
3.1. In termen de 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la data efectuarii rezervarii de catre Turist, acesta este obligat sa plateasca Agentiei un avans in suma corespunzatoare de 300 lei de persoana daca calatoreste in Uniunea European, din remuneratia totala specificata in Contract si comunicata la momentul efectuarii rezervarii („Pretul”), iar plata finala cu 30 de zile inainte de plecare. Turistii care calatoresc in afara Uniunii Europene (exceptie Turcia) vor plati in 3 rate. Prima rata este de 30% si se plateste in 15 zile de la rezervare, a doua rata este de 30% si se plateste in 40 de zile de la rezervare, iar a treia rata de 40% se plateste cu 65 de zile inainte de plecare.
3.2. Turistul este obligat sa plateasca restul de Pret, calculat ca diferenta intre Pretul total indicat in Contract si avansul achitat conform paragrafului precedent, cu cel putin 30 (treizeci) de zile inainte de Eveniment. Nerespectarea de catre Turist a platilor specificate in aceasta sectiune da dreptul Agentiei de a anula rezervarile facute pentru Turist, iar costurile ocazionate de aceasta anulare vor fi suportate de Turist, astfel cum sunt stabilite la punctul 6 de mai jos.
3.3. Prin derogare de la punctele precedente, Agentia isi rezerva dreptul de a stabili alte conditii de plata pentru Eveniment, in cazul ofertelor speciale sau ofertele de tip last-minute.
3.4. Pentru a fi validate voucherele si rezervarile, Turistul trebuie sa trimita Contractul semnat la Agentie inainte de data plecarii in calatorie. In cazul in care contractul semnat nu va fi trimis la Agentie, inaintea datei de plecare, aceasta isi rezerva dreptul de a nu valida rezervarile facute pentru Turist.
Cap. IV Servicii si preturi.
4.1. Turistul se angajeaza sa indeplineasca prestatiile prevazute in Contract, beneficiile incluse in oferta si / sau evenimentele din program, ori de cate ori oferta si / sau programul Evenimentului au fost prezentate de catre Agentie si livrate catre Turist, ca parte integranta din prezenta.
4.2. Catalogul si alte informatii in scris pregatite de Agentie nu constituie o oferta in sensul Codului Civil. Aceste informatii ar trebui sa fie considerate ca o invitatie de a intra in Contract. Agentia se va ingriji de dotarea profesionala necesara cataloage si alte comunicari scrise reflectate in actuala oferta. Informatii actuale cu privire la Agentie (inclusiv orice erata la catalog si lista de preturi), in special Pretul si o descriere a beneficiilor Evenimentului pot fi gasite pe website-ul Agentiei la adresapremiotravel.ro.
4.3. Cererile suplimentare mentionate de Turist pentru Agentie (de ex: pat matrimonial, camere de fumatori/nefumatori, balcon, vedere la mare, etc.), si scris in textul de rezervare, in campul „Observatii” nu impune o obligatie pentru Agentie, acestea depinzand de disponibilitatea din momentul in care se face check-in la hotel, iar acordarea lor nu poate fi garantata. Agentia va depune eforturi pentru a satisface aceste cereri, daca este posibil.
4.4. Preturile sunt de obicei exprimate in Lei. In cazul in care ofertele sunt exprimate in alta moneda, pretul total este convertit in Lei, la cursul de schimb a monedei in Banca Nationala a Romaniei de la data semnarii Contractului.
4.5. Serviciile incluse in pret sunt: cazarea, serviciile de masa, biletul de avion, transferuri, asigurare medicala personala si asigurarea bagajelor, in conformitate cu Contractul. Tarifele includ taxele de aeroport si TVA, cu exceptia cazului in care e altfel prevazut in oferta.
4.6. Preturile nu includ taxele de pasaport, viza, comisioane bancare, taxe vamale, deplasarea de la domiciliu la locul de intalnire si retur si de servicii comandate individual, in timp ce in strainatate nu sunt incluse excursiile locale (optional), taxele de servicii hoteliere, apeluri telefonice, bagaje, etc.
4.7. In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia de turism este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice tariful serviciilor.
Cap. V Modificari ale preturilor si o gama de servicii.
5.1. Daca, din motive independente de vointa sa, Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale Contractului (de ex: data plecarii cu mai mult de o zi fata de data initiala etc.), sub rezerva la punctul 5.4. de mai jos, aceasta are obligatia sa informeze Participantul cu cel putin 15 zile inaintea plecarii, iar acesta este obligat sa comunice Agentiei, in termen de 5 zile de la primirea instiintarii, hotararea sa de a opta fie pentru: a) acceptarea noilor conditii ale Contractului sau b) rezilierea Contractului fara plata de penalitati si pentru rambursarea imediata a tuturor sumelor platite.
5.2. Daca Turistul, in conformitate cu dispozitiile de la punctul 5.1. Lit. b) reziliaza Contractul sau in cazul in care Agentia anuleaza Evenimentul inaintea datei de plecare, Turistul va avea dreptul, la alegerea sa: a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie; b) sa accepte un pachet de servicii de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret; sau c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea Contractului.
5.3. In cazul in care anularea s-a facut din cauza nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in Contract, iar Agentia a informat Turistul in scris in termen de 15 (cincisprezece) zile premergatoare datei plecarii, Turistul nu are dreptul de a pretinde despagubiri pentru neindeplinirea prevederilor Contractului initial. Suma platita de client va fi restituita integral in caz ca agentia nu realizeaza numarul minim de persoane. In cazul unor evenimente care sunt efectuate cu transport aerian, numarul minim de participanti este de 80 de persoane.
5.4. Agentia poate sa modifice pretul Contractului, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, inclusiv costul carburantului, a redeventelor si a taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi, ale taxelor si impozitelor care influenteaza in mod direct activitatea prestatorului din tara respectiva, ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. Preturile stabilite in Contract nu pot fi majorate, in nici un caz, in cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecarii.
5.5. In cazul in care preturile stabilite in Contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorarii, Turistul poate rezilia Contractul fara nicio obligatie fata de Agentie in termen de 48 (patruzeci si opt) de ore de la primirea de informatii privind ratele de crestere, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa imediat Turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta, inclusiv comisi onul.
5.6. In cazul in care, dupa inceperea calatoriei, o parte importanta din serviciile turistice prevazute in contract nu este realizata sau Agentia constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata: a) sa ofere Turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate ori superioare. b) sa restituie Turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele prestate efectiv in timpul calatoriei. c) in cazul in care nu pot fi oferite Turistului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure fara costuri suplimentare transportul retur al Turistului la locul de plecare, ori in alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile neprestate.
5.7. De asemenea, in cazul anularii partiale sau totale a serviciilor contractate initial din vina Agentiei, aceasta va propune alternative, urmand ca Turistul sa decida daca agreeaza vreuna din alternativele propuse sau solicita restituirea sumei avansate.
5.8. Agentia informeaza ca, in conformitate cu legislatia aplicabila Contractului, trebuie sa se specifice destinatia/destinatiile calatoriei turistice, tipul si categoria de hotel in conformitate cu legile din tara lor de resedinta. Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita oficial de catre ministerele de resort ale tarilor respective si ca atare, respecta normativelee locale. Agentia nu poate fi facuta responsabila de standardele acestor clasificari sau de atribuirea necorespunzatoare a numarului de stele.
5.9. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri: a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza Turistului. b) in cazul in care autoritatile vamale sau aeroportuare refuza imbarcarea Turistului sau nu ii acorda acestuia permisiunea de intrare sau de iesire dintr-o tara si nu i se pot imputa Agentiei costurile suplimentare generate de aceasta situatie. c) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor imprejurari sau circumstante anormale si imprevizibile, independente de vointa Agentiei sau a prestatorilor de servicii si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, inclusiv a unor situatii de forta majora care intervin inainte sau dupa inceperea calatoriei: modificari de orar sau de itinerar si intarzieri in traficul mijloacelor de transport, schimbari de aeroport sau de program, datorate miscarilor politice, grevelor, calamitatilor naturale etc. In aceste cazuri Agentia va depune toate eforturile pentru depasirea situatiilor ivite, dar nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente. Costurile suplimentare induse de aceste modificari ii revin exclusiv Turistului.
5.10. Agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale ale Turistului (indiferent de cauza).
5.11. Exista unele destinatii adventure sau nature explorer, care includ parcuri nationale, rezervatii naturale sau zone cu clima extrema (safari, croaziere, incursiuni dincolo de cercurile polare, catarari, alpinism, dar fara caracter limitativ), in care desi vor fi facute toate eforturile pentru mentinerea programului stabilit, acesta poate fi modificat chiar dupa stabilirea itinerarului final, datorita reglementarilor autoritatilor parcurilor nationale, aparitiei unor conditii meteo nefavorabile (inchiderea unor trasee datorata sezonului ploios sau migrarii ghetarilor, inundatii, alunecari de teren etc.), blocarii unor zone de trekking, hiking sau safari, migratiei animalelor, sau din cauza unor situatii generate de companii aeriene locale sau de catre hotelierii din zona respectiva. Noul itinerar va fi adus la cunostinta Turistului imediat ce apar noile schimbari.
5.12. In cazul calatoriilor de grup, insotitorul de grup poate modifica programul circuitului pe zile, inclusiv ordinea in care se viziteaza obiectivele turistice, in functie de anumite conditii obiective (conditii meteo nefavorabile etc.), dar fara a se afecta structura generala a programului.
5.13. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris Turistului, cu minim 2 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informatii: a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, daca este posibil, locul ce urmeaza sa fie ocupat de Turist in fiecare dintre mijloacele de transport incluse in Contract; b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a Agentiei si/sau a detailistului ori, in lipsa acestora, un numar de apel de urgenta care sa-i permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului; c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.
Cap. VI Retragerea din Contract a Turistului sau schimbarea rezervarii.
6.1. Sub rezerva de la punctul 5 de mai sus, fiecare parte, indiferent de motiv, poate din proprie initiativa, denunta prezentul Contract printr-o notificare scrisa („Notificarea”). Partea care face notificarea va acoperi costurile suportate de catre cealalta parte, in legatura cu retragerea. Turistul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, personal cu numar de inregistrare la Agentie, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, sau prin fax la numarul de telefon 021 313 79 82. Cererea de renuntare se considera a fi primita in prima zi lucratoare ulterioara confirmarii primirii scrisorii recomandate, respectiv primirii faxului.
6.2. Daca dupa incheierea Contractului, Turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, acesta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv si incheierea unui alt contract. In cazul in care ambele parti sunt de acord cu aceste schimbari, se va incheia un act aditional in care vor fi specificate noile conditii. In orice caz, modificarea se poate face numai dupa obtinerea acordului in scris, conditionata de posibilitatea punerii sale in aplicare si orice astfel de modificare va fi asociata cu necesitatea de a acoperi costurile Agentiei.
6.3. Turistul are dreptul sa rezilieze contractul in orice moment, in tot sau in parte, cu respectarea clauzelor de penalizare prevazute mai jos. Penalizarile se pot ridica pana la 100% din valoarea pachetului turistic.
6.4. In caz de incetare a Contractului de catre Turist, Agentia are dreptul de a penaliza Turistul, in totalitate sau o parte din contravaloarea pachetului turistic, in conformitate cu urmatoarele ipoteze: a) in cazul incetarii contractului de catre Turist cu cel putin 40 zile inainte de inceperea evenimentului, Agentia are dreptul la penalizare de 25% din valoarea totala a pachetului turistic. b) in cazul incetarii contractului de catre Turist in intervalul de la 39 la 28 de zile inainte de inceperea evenimentului, Agentia are dreptul la penalizare de 35% din valoarea totala a pachetului turistic. c) in cazul incetarii contractului de catre Turist in intervalul de la 27 la 16 zile inainte de inceperea evenimentului, Agentia are dreptul la penalizare de 60% din valoarea totala a pachetului turistic. d) in cazul incetarii contractului de catre Turist in intervalul de la 15 la 9 zile inainte de inceperea evenimentului, Agentia are dreptul la penalizare de 75% din valoarea totala a pachetului turistic. e) in cazul incetarii contractului de catre Turist cu mai putin de 8 zile inainte de inceperea evenimentului, Agentia are dreptul la penalizare de 95% din valoarea totala a pachetului turistic.
6.5. Penalizarile prevazute la punctul 6.4. de mai sus se aplica si in cazul in care Turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula, daca este intors de la granita de catre Politia de Frontiera sau in orice alta situatie datorata Turistului.
6.6. Agentia isi rezerva dreptul de a pretinde costurile suportate de Turist in legatura cu retragerea acestuia din Contract, in cazul in care suma retinuta de catre Agentie nu va acoperi costurile suportate in legatura cu retragerea Turistului din Contract. In cazul in care Turistul reziliaza Contractul pentru un motiv care ii este imputabil, Agentia isi rezerva dreptul de a cere daune pentru prejudiciul creat acesteia ca urmare a rezilierii in conformitate cu punctul 6.4 litera. e) de mai sus.
6.7. In fiecare caz, prin deducerea de catre Agentie a costurilor mentionate la punctul 6.4. si 6.4 lit. e) de mai sus, Turistul are dreptul de a cere de la Agentie un decont de cheltuieli suportate in legatura cu retragerea sa. Cererea Turistului va fi facuta in scris si trimisa la Agentie personal cu numar de inregistrare la Agentie, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, sau prin fax CONDITII DE PARTICIPARE LA EVENIMENTE TURISTICE. Cererea de renuntare se considera a fi primita in prima zi lucratoare ulterioara confirmarii primirii scrisorii recomandate, respectiv primirii faxului. Decontul de cheltuieli mentionat in alineatul precedent va fi transmis Turistului, in conformitate cu urmatoarele ipoteze: a) in cazul retragerii din Contract a Turistului inclusiv ziua a 14-a inainte de eveniment, in termen de 7 (sapte) zile de la data cererii; b) in cazul retragerii din Contract a Turistului, in ziua a 13-a inainte de inceperea evenimentului sau mai tarziu, in termen de 7 (sapte) zile de la data cererii, cu conditia ca in cazul in care aceasta cerere va fi trimisa Agentiei la data evenimentului, Termenul limita pentru pregatirea acestui decont se prelungeste pana la a 7-a zi de la data evenimentului.
6.8. In cazul in care Turistul nu poate sa participe la calatorie, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta in scris Agentia cu cel putin 7 zile inaintea datei de plecare. In acest caz Agentia reziliaza contractul cu Turistul care cesioneaza contractul si incheie un alt contract cu noul Turist. Pentru calatoriile individuale, in cazul in care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului de zbor si numai in baza agrearii schimbarii de nume de catre compania aeriana. Turistul care cedeaza pachetul de servicii, precum si cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata pretului calatoriei si costurilor suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari. Valoarea costurilor suplimentare nu poate depasi suma de 50 lei/rezervare/persoana, iar in acest caz celelalte prevederi ale Contractului nu pot fi schimbate.
6.9. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, Turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia, conform punctului 6.4. de mai sus.
6.10. In cazul in care Turistului i se solicita direct de catre furnizor, plata unor servicii care erau incluse in serviciul turistic, este obligat sa contacteze de urgenta Agentia pentru clarificarea situatiei. In cazul in care Agentia nu a fost contactata imediat la numarul de urgenta, aceasta nu poate fi facuta raspunzatoare de rambursarea acestor sume.
6.11. In cazul in care Turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, Turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli, care nu pot fi imputate Agentiei.
6.12. Turistii sunt obligati, sa verifice cu atentie toate actele eliberate; sa achite suma convenita a excursiei conform indicatiilor Agentiei de turism si sa retina informatiile referitoare la plecare, precum si indicatiile verbale ale reprezentantului Agentiei.
6.13. Fiecare Turist este raspunzator personal pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare etc. ale tarii in care calatoreste. Cetatenii straini trebuie sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care vor sa calatoreasca.
6.14. Turistul este obligat sa prezinte la reprezentantul local din tara de destinatie sau, dupa caz, la receptia unitatii hoteliere, actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament), in vederea acordarii serviciilor turistice.
6.15. Acolo unde este cazul, in locatia de destinatie, Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie. Turistul va achita aceste sume numai in cazul in care taxele respective nu au fost incluse in pretul pachetului.
6.16. Turistul ajuns la destinatie este obligat sa sesizeze toate greselile si neconcordan tele fata de serviciile comandate imediat dupa constatarea lor, pe loc, in scris, atat reprezentantului local al Agentiei, cat si direct prestatorului local de servicii (dupa caz) si, de asemenea, trebuie sa i se confirme, in scris, preluarea reclamatiilor. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare. In cazul in care Turistul nu poate face aceasta sesizare intr-o limba de circulatie internationala, o va face in limba romana si o va data, urmand ca reprezentantul local al Agentiei sa-i trimita acesteia documentul prin fax/e-mail, iar dupa traducere, Agentia il va trimite la reprezentantii sai locali, pentru a fi solutionat.
6.17. Daca in timpul calatoriei Turistul nu mai doreste sa beneficieze de serviciile achitate sau renunta la unele dintre ele, nu mai poate cere despagubiri. Turistul trebuie ca, in cazul planificarii legaturilor, a concediilor, a intalnirilor de afaceri etc., sa ia in considerare posibilitatea unor intarzieri considerabile. Modificarea orarului de zbor in mod imprevizibil, nu poate reprezenta motiv de reziliere a contractului din partea Turistului.
Cap. VII Asigurari.
7.1. Turistul este asigurat pentru insolvabilitatea ori falimentul agentiei de turism touroperatorare Premio Travel. Conditiile si termenele in care Turistul poate solicita plata despagubirilor pentru un astfel de caz de insolvabilitate sau faliment al Agentiei se regasesc publicate pe website-ul nostru premiotravel.ro
7.2. In polita de asigurare de la 7.1 mai sus nu este inclus costul de anulare a calatoriei. Agentia recomanda ca turistii sa incheie o alta polita de asigurare separat care sa acopere si celelalte cazuri care ar putea duce la anularea de catre Turist a Evenimentului contractat. Aceasta asigurare a Riscului de anulare a calatoriei nu este obligatorie. In cazul in care clientii fac asigurare de anulare a calatoriei (STORNO) prin intermediul PremioTravel Holidays, acestia, in caz de anulare, pot recupera, conform Conditiilor privind asigurarea de anulare a calatoriei (STORNO) eliberate de catre Societatea de Asigurare-Reasigurare City Insurance SA, o parte din contravaloarea sumei achitate. Conditiile privind asigurarea de anulare a calatoriei (STORNO) se trimit Clientului odata cu contractul, astfel clientii sunt informati din timp in privinta acestor conditii, iar semnarea contractului si/sau plata efectuata in conturile PremioTravel Holidays SRL reprezinta confirmarea citirii si a acceptarii acestor Conditii privind asigurarea de anulare a calatoriei (STORNO).
7.3. Conditiile privind asigurarea de anulare a calatoriei (STORNO) si Conditiile privind asigurarea complexa pentru calatorii in strainatate eliberate de catre Societatea de Asigurare-Reasigurare City Insurance SA, autorizata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor din Romania sub nr. RA – 008/10.04.2001, numar operator date cu caracter personal 5851 sunt disponibile si pe site-ul Agentiei premiotravel.ro.
7.4. In cazul unor evenimente prevazute in contractul de asigurare mentionat mai sus, Turistul ar trebui sa urmeze procedurile specificate in Conditiile privind asigurarea de anulare a calatoriei (STORNO) si conditiile privind asigurarea complexa pentru calatorii in strainatate mentionate la punctul 7.3 de mai sus.
7.5. In cazul in care Turistul incheie o asigurare legata de calatoria pe care urmeaza sa o efectueze, are obligatia de a citi conditiile in care acorda aceste servicii, iar Agentia nu poate fi facuta responsabila in cazul in care Turistul nu a respectat clauzele prevazute de compania de asigurari. Relatia contractuala este una directa intre Turist si compania la care a efectuat respectiva asigurare.
Cap. VIII Reclamatii.
8.1. In cazul de neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a contractului de catre Agentie, Turistul are dreptul de a depune o plangere in scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire atat Agentiei, cat si reprezentantului local al Agentiei, sau dupa caz, direct prestatorului local de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, etc.) si de asemenea trebuie sa i se confirme, in scris, preluarea reclamatiilor. In cazul in care turistul nu poate face aceasta sesizare intr-o limba de circulatie internationala, o va face in limba romana si o va data, urmand ca reprezentantul local al Agentiei sa-i trimita acesteia documentul prin fax/e-mail, iar dupa traducere, Agentia il va trimite la reprezentantii sai locali, pentru a fi solutionat.
8.2. Atat Agentia, cat si reprezentantul local al acesteia vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, Turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 7 zile calendaristice de la incheierea calatoriei care trebuie sa includa o descriere detaliata a circumstantelor care stau la baza plangerii, Agentia urmand ca, in termen de 21 zile calendaristice, sa comunice Turistului opinia sa si cuantumul eventualelor despagubiri. Turistul este obligat sa arate deficientele in modul de executare a Contractului si sa specifice cerintele sale.
8.3. Agentia va trimite raspuns in scris la plangere prin scrisoare recomandata la adresa indicata in textul plangerii Turistului. Daca intre timp adresa indicata de Turist in continutul plangerii se schimba, acesta va notifica imediat Agentia despre acest fapt, in scris, precizand noua adresa. In cazul in care Turistul nu indica adresa acestuia in plangerea formulata, Agentia va trimite raspunsul la plangere la adresa indicata in Contractul semnat cu Turistul.
Cap. IX Responsabilitatea.
9.1. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri: a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza Turistului; b) in cazul in care autoritatile vamale sau aeroportuare refuza imbarcarea Turistului sau nu ii acorda acestuia permisiunea de intrare sau de iesire dintr-o tara, si nu i se pot imputa Agentiei costurile suplimentare generate de aceasta situatie; c) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor imprejurari sau circumstante anormale si imprevizibile, independente de vointa Agentiei sau a prestatorilor de servicii si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, inclusiv a unor situatii de forta majora care intervin inainte sau dupa inceperea calatoriei: modificari de orar sau de itinerar si intarzieri in traficul mijloacelor de transport, schimbari de aeroport sau de program, datorate miscarilor politice, grevelor, calamitatilor naturale, etc. In aceste cazuri Agentia va depune toate eforturile pentru depasirea situatiilor ivite, dar nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente. Costurile suplimentare induse de aceste modificari, ii revin exclusiv Turistului; d) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unui tert care nu are legatura cu furnizarea serviciilor prevazute in Contract, iar clauzele care au determinat neindeplinirea obligatiilor au un caracter imprevizibil si inevitabil.
9.2 Pentru daunele materiale cauzate de nerespectarea de catre Agentia organizatoare a serviciilor cuprinse in Contract, responsabilitatea acesteia privind despagubirea Turistului nu poate depasi de doua ori pretul pachetului de servicii turistice inscris in Contract. 9.3 Agentia organizatoare si/sau detailista nu poate exclude sau nu poate limita responsabilitatea ei pentru prejudiciul cauzat de moartea sau de ranirea Turistului ca urmare a actiunilor ori a neglijentei ei.
Cap. X Dispozitii finale si organizatorice.
10.1. Toate documentele de calatorie emise de catre Agentie (Voucherele, Biletul de avion, fluturasul ce cuprinde programul detaliat al pachetului turistic, serviciile incluse si penalizarile datorate in caz de anulare, reglementari legate de rezervarea si vanzarea biletelor de avion) se considera ca fiind parte integranta din prezentul Contract.
10.2. Prin intrarea in Contract, Turistul este obligat sa verifice cu atentie toate actele eliberate, sa achite suma convenita a excursiei conform indicatiilor Agentiei de turism si sa retina informatiile referitoare la plecare, precum si indicatiile verbale ale reprezentantului Agentiei. Fiecare Turist este raspunzator personal pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare, etc. ale tarii in care calatoreste. Cetatenii straini trebuie sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care vor sa calatoreasca. Turistul este responsabil pentru conformitatea cu aceste reguli si cerinte, si va fi raspunzator pentru nerespectarea acestora.
10.3. Turistul trebuie sa aiba un pasaport valabil cel putin 6 (sase) luni de la incheierea calatoriei si o viza, daca este necesar.
10.4. Turistul trebuie sa respecte instructiunile asociate cu Evenimentul, prezentate de organizatori, reprezentanti ai Agentiei si / sau companiile aeriene si sa respecte regulile de procedura pentru transfer la / de la locul de pornire / oprire si de sedere in unitatile de cazare.
10.5. Prin semnarea Contractului cu privire la perioada de o saptamana sau de doua saptamani nu inseamna sapte (7) sau 14 (paisprezece) zile de cazare la hotel. Durata de sedere depinde de timpul necesar pentru a ajunge la evenimentele de destinatie. Pretul poate include 6 (sase) sau 13 (treisprezece) zile de cazare si hrana adecvata. Dispozitiile prezentei sectiuni se aplica, de asemenea, si pentru alte perioade de calatorie altele decat o saptamana sau doua saptamani.
10.6. Check-in incepe la ora 12 (doisprezece) sau 14 (paisprezece) la sosire, si se termina la ora 12 (doisprezece), in ziua de plecare. Pana atunci, camerele trebuie sa fie eliberate, impreuna cu bagajele lor, in caz contrar, Turistul poate fi taxat pentru costurile suportate ca urmare a extinderii sederii sale in camera de hotel.
10.7. Costul tuturor bauturilor la/intre mese ale Turistului sunt ale acestuia daca nu reiese clar din dispozitiile Contractului (cu exceptia hotelurilor cu pachet „all inclusive”).
10.8 Toate informatiile continute in catalog, lista de preturi si conditiile de participare specificate in Contract, intocmit de catre Agentie sunt valabile in ziua publicarii lor. Agentia va notifica Turistul de orice modificari in acest sens.
10.9. Inainte de incheierea Contractului, Agentie poate modifica datele cuprinse in catalog, lista de preturi si de conditiile de participare la evenimente organizate de catre Agentie de calatorie, iar Turistul va fi notificat.
10.10. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, cu modificarile ulterioare.
10.11. Litigiile derivand din nerespectarea clauzelor contractuale se vor solutiona pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu va fi posibil se va apela la instantele judecatoresti, competenta revenind instantei de la sediul Agentiei.
10.12. Contractul intra in vigoare la data achitarii avansului si este valabil pana la terminarea perioadei pentru care s-au solicitat serviciile.
10.13. Prin semnarea Contractului pe prima pagina, Turistul declara ca a inteles si este de acord cu prevederile mentionate pe verso-ul Contractului, respectiv CONDITII DE PARTICIPARE la evenimente turistice.
Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.
Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.
Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
Concedierea neasteptata de catre angajator.
Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro
► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);
► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;
► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;
Agentie de incredere
Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.
Oferte variate
Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.
Flexibilitate contractuala
Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.
Mereu deschisi
Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.