Aventura Elvetiana | Autocar | Bucuresti | 11 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AUTOCARUL

Aventura Elvetiana

Viena – Abatia Melk - Innsbruck – Linderhof – Neuschwanstein – St. Moritz - Lago di Como – MilanoZermatt – Materhorn – Montreux – Laussane – GenevaChamonixMont BlancBernaInterlakenLiechtenstein – St. Gallen – Schaffhausen – ZurichLucerna – Kitzbuhel – Zell am See – Salzburg - Linz

Datele de plecare

03.06 | 17.06 | 08.07 | 21.07 | 30.07 | 16.08 | 26.08 | 02.09

Orasele de plecare:

Adjud | Arad | Bacau | Barlad | Braila | Brasov | Bucuresti | Buzau | Campina | Cernavoda | Cluj Napoca | Constanta | Deva | Fetesti | Focsani | Galati | Iasi | Medgidia | Piatra Neamt | Pitesti | Ploiesti | Ramnicu Sarat | Ramnicu Valcea | Roman | Sebes | Sibiu | Sinaia | Timisoara | Vaslui

Durata circuitului:

11 zile

345 €

+ 195 euro (transport autocar)

Supliment de single - 195 €.

Reducere a 3-a persoana in camera - 15 €.

Reducere copil 6 - 12 ani - 25 €, pentru cazare in camera dubla cu 2 adulti.

Tariful INCLUDE:

transport cu autocar / minibus clasificat;

10 nopți de cazare la hotel de 2 - 4*

10 mic dejun;

însoţitor din partea agenţiei pe traseu.

Tariful NU INCLUDE:

Intrările la obiectivele turistice (inclusiv în excursiile opţionale), serviciile de ghizi locali, taxe de oras* plătibile la hotel, alte taxe şi cheltuieli personale.

Telecabina la Chamonix si Matterhorn, trenuletul din Tasch, urcarea la Neuschwanstein

Excursiile opționale pentru grup minim 30 de persoane;

Programul Turistic Detaliat

 

Ziua 1. București – Budapesta

Călătoria noastră începe din cea mai modernă autogară din România - Autogara Centrală - București, la ora 6.30 dimineața. Verifică lista cu oraşele prin care tranzităm ţara. Ajungem în cursul serii la Budapesta. Cazare în Budapesta.

 

Ziua 2. Budapesta - Viena - Melk - Insbruck

Plecam catre Viena, capitala Austriei, un important centru cultural al Europei vizitat anual de milioane de turiști din toate continentele. Admirând palatele (nici o altă capitală a lumii nu are atâtea), monumentele, vizitând  cele mai importante muzee, colindând străduțele romantice din centrul orașului, ascultând muzica ce se revarsă pretutindeni, vei reuși să uiți de stress-ul cotidian, să te întorci în timp și mai ales, să te identifici cu ceea ce a avut mai frumos lumea de altădată: acea atmosferă idilică, specific vieneză, care încă s-a mai păstrat.

Continuăm incursiunea admirănd clădirile și monumentele istorice îmbăiate în lumini ambientale într-un scurt tur panoramic din autocar amintind: Roata Mare din Prater, Sediul ONU, Turnul Dunarii, Ringstrasse, Opera, Palatul Hofburg, Piata Maria Tereza, Parlamentul, Burgtheater, Primaria, Universitatea.

 

Moment de răgaz (timp liber): 

Viena este faimoasă pentru restaurantele și cafenelele a căror finețe o întâlnim rar în alte locuri. Prima cafenea s-a deschis aici încă din 1685, la început ca loc de degustare a faimoasei băuturi turcești, care se comanda după culoare. Chelnerul prezenta o tăblie vopsită în 20 de dungi numerotate, fiecare corespunzând unui anume tip de cafea. Nu ezitați să treceți pragul renumitei cafenele Schwarzenberg situată pe Kärntner Ring și să încercați specialități precum: “Kapuziner”- Cafea Mocca cu puțin lapte ; “Maria Theresia”- Cafea Mocca cu lichior de portocale sau “Wiener Eiskaffe”- înghețată de vanilie cu cafea Mocca și multă friscă

 

Ne continuam drum spre Innsbruck cu o scurta oprire la Abația Melk, ridicată în 1089 pe un deal stâncos ce tronează deasupra Dunării. Precum vechii nobili, ne retragem la Insbruck, capitala Tirolului austriac, un minunat oraș de la poalele Alpilor. Ne cazăm la un hotel din zona Innsbruck.

 

Ziua 3. Insbruck - Linderhof - Neuschwanstein

Timp liber in Innsbruck sau excursie optionala in Bavaria.  Plecam spre Germania, oprind mai întâi la mică distanță de graniță, la Palatul Linderhof din Ettal. Așezat lângă Alpii Bavarezi, acesta este cel mai mic dar și cel mai somptuos palat al lui Ludovic              al II-lea, singurul pe care a apucat să-l vadă terminat. Inspirat din Versailles, palatul are camere decorate cu pietre prețioase, iar dormitorul regal are un candelabru de 500kg, ținând nu mai puțin de 108 lumânări. Continuăm drumul pe graniță și ajungem la Neuschwanstein, unul dintre cele mai frumoase castele din Europa. Un simbol al stilului romantic, palatul ne amintește de basmele copilăriei, fiind o sursă de inspirație pentru castelul Frumoasei din Pădurea Adormită de la Disneyland. Seara ne intoarcem la hotel. Cazare in zona Insbruck.

 

 Ziua 4.  St. Moritz – Lago di Como – Milano – Varese

Începem ziua în St. Moritz, un paradis alpin adorat de-a lungul timpului de către nobili, artiști și celebrități, din 1864 și până astăzi. Orașul e așezat între lac și munte și oferă un tablou deosebit de elegant, prin casele, hotelurile și buticurile luxoase și prin numeroasele sale pârtii de ski.

Facem apoi cunoștință cu destinații de top din Italia: Lacul Como si Milano. Lacul Como a fost timp de secole preferatul nobililor, muzicienilor, pictorilor și scriitorilor. De altfel, dragostea pentru Lacul Como este mereu de actualitate: în prezent poți zări vilele luxoase ale unor celebrități cum ar fi Madonna sau George Clooney, care nu se sfiesc să își declare afecțiunea pentru acest colț de paradis.

Lăsăm totul în urmă și pornim spre Milano, orașul unde shopping-ul este la putere.

Autocarul ne lasa in apropierea zidurilor Castelulul Sforza, o fortareata din caramida rosie cu turnuri inalte si ziduri de aparare. Astazi aici isi au sediul patru muzee : galeria de arta si muzeul de arte frumoase considerate principalele atractii, celelalte doua muzee fiind mai modeste, cuprinzand instrumente muzicale si exponate arheologice.  

Ne indreptam la pas spre Piazza del Duomo, unde admirăm Domul din Milano. A fost și rămâne una dintre cele mai spectaculoase catedrale gotice din Europa. O adevărată paradă a modei și a frumuseții mediteraneene ni se dezvăluie. Italienii sunt frumoși, indiferent de vârstă. Îi admirăm cum circulă pe scutere, pe biciclete în timp ce ne răsfățăm cu un pic de shopping în Galeriile Vittorio Emanuele.

Ne continuam traseul nostru pietonal pana la Piazza della Scala, de unde avem ocazia sa admiram frumoasa cladire a Operei. Inaugurata in 1778, cladirea si-a luat numele de la biserica aflata pe acel loc, desi mare parte din aspectul actual dateaza din 1946, cand a fost redeschisa, dupa ce suferise distrugeri mari in timpul razboiului.

 

Moment de răgaz (timp liber):

Arunca o privire in lojele teatrului  si admira interiorul somptuos si candelabrele uriase. Ar trebui sa vizitezi Museo Teatrale alla Scalla, care este un colt al teatrului, ce contine amintiri din lumea operei, costume, portrete si jobenul lui Verdi.

Dupa ce ne-am incarcat cu multe amintiri frumoase din capitala Lombardiei pornim spre hotelul nostru pentru cazare. Cazare la hotel in zona Varese.

 

Ziua 5. Zermatt - Matterhorn - Montreux - Lausanne

Dupa micul dejun plecam spre Elvetia si parcurgem zone montane de o frumusete rara spre Tasch. De aici urcam cu trenuletul cu cremaliera in statiunea Zermatt, una dintre cele mai faimoase stațiuni montane ale Elveției unde vehiculele motorizate nu au acces. Optional ascensiue la cota 3883m. Privelistea magnifica a celor 38 de piscuri de peste 4000 m, va fi “ recompensa” pentru temerarii care s-au aventurat sa

“pluteasca” cu telecabina deasupra crevaselor ghetarului Materhon. Deplasare spre Montreux, un orășel șic din munți unde numeroși artiști s-au oprit de-a lungul timpului pentru a-și împrospăta inspirația. Castelul Chillon de pe malul Lacului Geneva, promite și el să ofere inspirație oricui îi trece pragul. Orașul vecin Lausanne, considerat varianta mai distractivă a Genevei, oferă același tablou de basm, contrastând însă prin energia și vitalitatea specifică unui veritabil centru universitar. Aici găsim și sediul Comitetului Olimpic Internațional și Muzeul Olimpic. Seara ne vom caza în zona Bellegarde.

 

Ziua 6.  Geneva - Chamonix + Mont Blanc + Vf. Aguille du Midi

Astăzi ajungem la Geneva, al doilea oraș ca mărime al Elveției. Este orașul cu cele mai multe sedii de instituții internaționale, între care amintim Organizația Mondială a Comerțului, Organizația Mondială a Sănătății, Comitetul Internațional al Crucii Roșii, dar și faimosul centru de cercetare CERN și acceleratorul său de particule. Conservatorul din Geneva deține poate cea mai frumoasă grădină, nu alta decât Grădina Botanică a orașului, care, pe lângă cele 12.000 de specii de plante, include și un parc al animalelor.  Incepem turul nostru in Geneva admirand : Catedrala St Pierre, Place Neuve, Maison Tavel, Primaria, sediul ONU. Pentru cei energici și fără rău de înălțimi am pregătit o excursie opțională în Chamonix, taramul stancilor vesnic inzapezite. Daca vremea  permite se urca din Chamonix la cea mai inalta statie de telecabina din lume , Aguille du Midi 3777 m. Seara ne intoarecem la Bellegarde pentru cazare la acelasi hotel

 

Ziua 7.   Berna - Interlaken - Liechtenstein

Vom merge azi spre Berna, capitala Elveției, orașul străbătut de râul Aare, a cărui apă are culoarea azurului. Găsim aici aceeași frumoasă arhitectură medievală cu care Elveția ne-a obișnuit, alături de muzee și galerii de artă, dar și de case memoriale unde au trăit locuitori faimoși, unul dintre ei fiind Einstein. Incepem turul de oras si admiram Primaria, Marktgasse si Kramgasse, Catedrala Sf Vicentiu. Ne continuam aventura noastra elvetiana si ajungem in Interlaken, orașul dintre lacuri, după cum numele său o spune. Situat între lacurile Thun și Brienz, dar și între munți, mai exact vârfurile Eiger,  Monch și Jungfrau, orașul reprezintă poarta spre fabuloasa regiune Jungfrau, cea mai râvnită destinație elvețiană pentru căutătorii de aventuri în aer liber și sporturi extreme. De aici pornim spre Liechtenstein, printre cele mai mici state din Europa, dar și printre cele mai bogate. Capitala Vaduz tronează în munți cu al său castel singuratic, care deși nu poate fi vizitat merită văzut măcar din exterior. Seara ne vom caza în zona Dornbirn.

 

Ziua 8.  Sankt Gallen - Cascada Rinului - Zurich - Lucerna

Astăzi ne întoarcem în Elveția, si urmam malul lacului Konstanz si ajungem in orașul Sankt Gallen, capitală a cantoanelor de est. Este un loc încărcat cu istorie și cultură locală, unde principala atracție este renumita Abația Benedectina, un sit protejat trecut în patrimoniul UNESCO, cu superba sa bibliotecă în stil rococo. De aici, autocarul ne va duce spre granița cu Germania, unde vom admira Cascada Rinului, cea mai mare și printre cele mai frumoase cascade din Europa. Ne continuam traseul nostru si ajungem in  Zurich, cel mai mare oraș al Elveției și unul dintre cele mai vii din Europa. Având o scenă culturală foarte activă, Zurich este una dintre destinațiile europene preferate de tineri și de cei care caută distracție, dar și un centru recunoscut de artă contemporană. Putem vizita Kunsthaus, printre cele mai mari galerii de artă din Europa, biserica Fraumunster (cu vitraliile remarcabile ale lui Marc Chagall), Grossmunster (catedrala protestanta,      fondata de Carol cel Mare),  sau Muzeul Ceasurilor Beyer.

 

Moment de răgaz (timp liber): 

Muzeul Ceasurilor Beyer nu este chiar unul obișnuit, căci elvețienii impun pretenții mari când e vorba despre ceasuri. Găsim aici una dintre cele mai mari colecții de ceasuri din lume, atât contemporane, cât și foarte vechi, cu exponate din 1400 î.Hr. și până astăzi, de la ceasuri cu pendul, până la ceasuri automate de mână, de la modele clasice, până la prototipuri.

Următoarea oprire este Lucerna, un oraș situat pe malul Lacului celor 4 Cantoane. Cu un centru vechi medieval bine conservat, cu alei de piatră inundate de sunetul muzicii, cu căsuțe colorate, poduri de piatră și promenade pe malul râului, orașul este de un romantism fantastic, accentuându-se odată cu lăsarea serii. Vizitam orasul pornind la pas si admirand  Kapellplatz, Primaria, St Peterskapeele, Kapellbrucke, Wasserturm.  Întoarcere pentru cazare la acelasi hotel din zona Dornbirn.

 

Ziua 9.  Kitzbuhel - Zell am See - Salzburg

Părăsim Elveția și începem lungul drum spre casă, făcând primul popas în Kitzbuhel, Austria, un veci oraș minier, devenit astăzi una dintre cele mai selecte stațiuni montane. Se spune că aici se află prima pârtie de ski din Austria, datând din 1893. Micul oraș cu case colorate și arhitectură medievală, acoperit mai tot timpul de zăpadă, ne dă impresia că aici oamenii trăiesc un Crăciun perpetuu. Puțin mai jos, în Zell Am See, descoperim un peisaj furat din cărțile poștale, cu un lac bârfit că ar fi „mai albastru decât albastrul”, care se întinde la poalele munților împăduriți. Ne vom lăsa copleșiți de natură și aproape că vom ignora orice altceva, căci cu siguranță ne va lipsi acest tablou epic.

Ne continuam drumul spre Salzburg, orașul lui Mozart. Orașul acesta este ca o scenă de film - nu degeaba au filmat aici „Sunetul Muzicii” -, datorită clădirilor impecabile în stil baroc, străduțelor liniștite, parcurilor atent îngrijite, munților suberbi din fundal, castelului de pe deal, mirosul îmbietor al mâncării și lista ar putea continua la nesfârșit.

Turul nostru pietonal prin Salzburg cuprinde:  Grădinile Mirabell, Domul, Orașul Vechi și Casa lui Mozart. După vizită vă recomandăm să luați masa la unul dintre minunatele restaurante din oraș, pentru a încerca bunătăți specifice, dar și internaționale. Seara ne vom caza la o pitoreasca pensiune din zona Salzburg.

 

Ziua 10.   Salzburg – Lacurile Glaciare – LinzBudapesta

Se traverseaza superba zona montana  Salzkammergut, cu creste semete reflectate in oglinda lacurilor glaciare Mondsee și Attersee. Scurt popas in renumita statiune St Gilgen, așezare întemeiată în secolul al XIV lea lângă lacul de smarald Wolfgang. Continuăm periplul cu Linz, oraș în permanentă mișcare, de unde te poți conecta la cele mai noi tehnologii. Vedem instalații de artă îndrăznețe și centrul science fiction, parcurgem un scurt tur de oras in centrul istoric.   Ajungem in cursul serii in Budapesta. Cazare la hotel in Budapesta.

 

Experiență: ritm și gusturi tradiționale

Dacă te întrebai cu ce ai mai putea umple timpul înainte de a te retrage la hotel, avem pentru tine un pont: cum sună pentru tine “Seară de Crama“?  (optional).

Te invitam la  Borkatakomba, restaurantul unguresc unde ne vom petrece ultima seară împreună. Crama oferă vinuri ungurești deosebite, care ne vor da chef de vorbă și de depănat amintirile proaspete din vacanță. Înainte de a încheia, trebuie musai amintit desertul care se găsește pe fiecare meniu al unui restaurant unguresc care se respectă: somlуi galuska, adică un pandişpan pufos, glazurat cu cremă de ciocolată şi frişcă bătută. În timp ce ne  delectăm cu cina festivă, ne hrănim și inimile cu programul folcloric de dans și muzică tradițională. Destulă vorbă! Hai să ciocnim cupele, să schimbăm numere de telefon și să celebrăm prietenii noi. În definitiv, suntem camarazi de călătorie și nu-i exclus să mai fim și altădată!

 

Ziua 11.   Budapesta - București

De dimineață, plecăm spre casă, deja fiindu-ne dor de peisajele desprinse din basme și așteptând să revenim pe meleagurile stâncoase ale Alpilor.

AVANTAJE pentru turist:

 

Bonusuri

transferuri din țară conform programului;

NOU! Pachet full included PELLERIN: 10 %  Discount  la achitarea din ţară a  excursiilor opţionale 2+3  (de mai jos) pentru posesorii de Pellerin Club Card 

5 %  Discount  la achitarea din ţară a  excursiilor opţionale 2+3 (de mai jos)

 

OPȚIONALE

Excursie Castelele Bavariei- 30 € /pers.

Excursie Chamonix - 25  € / pers.

Crama Borkatakomba -30  € /pers.

 

Transferuri din tara conform programului.

Detalii transferuri

Dacă turiştii se îmbarcă dintr-o altă localitate decât Bucureşti, aceştia trebuie să informeze cu minim 15 zile înainte de data plecării agenţia la care s-au înscris. Inscrierile cu mai puţin de 15 zile înainte se vor face numai în funcţie de capacitatea mijlocului de transport utilizat. Transferurile se reconfirma cu 2- 3 zile înainte de plecare.

Numerele de telefon ale ghizilor sau şoferilor se vor comunica cu 2- 3 zile înaintea plecării, urmând a a ţine legătura cu aceştia pentru a vă informa privind situaţia concretă din ziua plecării (ora exactă a sosirii în oraşul dumneavoastră).

Pentru transferurile din tara turiştii sunt rugaţi să se prezinte la locul de intilnire cu cca 15- 30 min. înainte de ora comunicată.

 

Punctele de imbarcare gratuita / (autocar sau microbus):: 

BUCUREŞTI Autogara Centrală - București 06.30

PITEŞTI    Petrom ieşire Piteşti Est 07.30

RM.VÂLCEA Petrom ieşire Pasarela Nord 09.00

SIBIU Petrom Obor Calea Şurii Mari 12.00

SEBEŞ Rompetrol ieşire Lancrăm 12.30

DEVA McDonald’s GARĂ 14.30

TIMIŞOARA Benzinaria Gazprom Dumbrăvița   16.30

ARAD Benzinaria OMV Calea Timișorii 17.30

 

Punctele de imbarcare / TRANSFER CONTRA COST / (autocar sau microbus):

PLOIEŞTI 7 € / sens/ pers. Petrom METRO 07.30

CÂMPINA 10 € / sens/ pers. Casa Bucur-Popas Km 92    08.00

SINAIA 10 € / sens/ pers. GARA C.F.R SINAIA  08.30

BRAŞOV 15 € / sens/ pers. McDonald's Cal. Bucureşti 09.30

CLUJ 15 € / sens/ pers. Parcare Sigma Zorilor    10.00

*CONSTANŢA 15€ / sens/ pers. Gara Centrală  00.45

*MEDGIDIA 15 € / sens/ pers. Restaurant Balada  01:15

*CERNAVODA  15 € / sens/ pers. Gara CFR Cernavoda  01:30

*FETEȘTI 15 € / sens/ pers. Peco (intrare oras) 01:45

*BUZĂU 12 € / sens/ pers. McDonald`s  03.00

*BRĂILA 15€ / sens/ pers. Billa - Calea Buzaului  01.30

*GALAŢI 15 € / sens/ pers. McDonald's  01.00

*FOCŞANI 15 € / sens/ pers. Benzinăria LUKOIL, centru  02.00

*RÂMNICU SARAT 15 € / sens/ pers. la Turist   02.30  

* IAȘI  20 € / sens/ pers. Lidl (vis-a-vis Iulius Mall)  22.30

*PIATRA NEAMȚ 20 € / sens/ pers. McDonalds - 1 Mai 00.00

*ROMAN  20 € / sens/ pers. Hotel Roman  00.30

*BACĂU  20 € / sens/ pers. Parcare stadion  01.30

* ADJUD  20 € / sens/ pers. Parcare restaurant Atlantic  02.00

* BÂRLAD  20 € / sens/ pers. Gelaprod  01.00

* VASLUI   20 € / sens/ pers. LIDL  00.00

 

CLUB CARD PELLERIN

Știi că te numești Pellerin atunci când toate semnele sunt de partea ta: iți place să călătorești în jurul lumii, să aduni amintiri de neuitat, astepți cu nerăbdare să vizitezi locuri inedite și te hrănești cu aventura specifică fiecărui loc nou pe care îl descoperi. Iar dacă am aflat ca ești un călător veritabil, atunci înseamnă că meriți cu desăvârșire să faci parte din clubul Pellerin, concept creat special pentru tine.

Întotdeauna Pellerin-ul se va întoarce din călătoriile sale mai bogat.

 

Cum poți deveni membru? Regulamentul și toate detaliile de care ai nevoie sunt disponibile la adresa pellerin.ro.

Pellerin Club Card este un card nominal care se achiziționează contra cost (25 euro) și vine în întâmpinarea ta cu o multitudine de avantaje, încă de la început: reduceri pentru asigurări  (medicală / STORNO sau bagaje), la  facilitati acordate pentru circuitele cumparate, dar și beneficii oferite de partenerii noștri, în țară.

 

Detinatorii de Club Card PELLERIN se bucura unnatoarele avantaJe:

BENEFICll CHRISTIAN TOUR

» REDUCERI asigurare medicala / STORNO / Bagaje

» Discount de pana la 50% la excursiile optionale in functie de Circuit

» Consilier personal de vacante

» Set cataloage gratuite anual - acestea vor fi disponibile in oricare dintre sediile Christian Tour si ale partenerilor sau la cerere se pot livra prin posta

» 15% Discount la produsele personalizate Christian Tour

 

BENEFICll PE AUTOCAR

» Gratuit excedent de bagaj

» Free Internet in autocar - pe teritoriu Romaniei si al Bulgariei

» 10% Discount la achizitionarea de produse in Autogara Christian Tour si din autocar, pe traseu

 

BENEFICll OFERITE DE PARTENERll CHRISTIAN TOUR

» Gloria Jean's Coffee - 10% discount - se ofera doar la bauturile reci si calde marca Gloria Jean's pe baza cardului de fidelitate Christian Tour

» Optinova - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» AquaTeam - de la 20% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» Optiplaza - 15% discount - se ofera pe baza carduluide fidelitate

» Clinicile Hipocrat 2000 - 15% discount

» Gatuit o zi la salina Hipocrat 2000 - pe baza carduluiChristian Tour

» Donna Medical Center - 10% discount  - pe baza carduluiChristian Tour

» Didenta - discount incepand de la 10% pana la 25% infunctie de tratamentuldorit

» City Grill si afiliati - 10% discount (Caru' cu Sere, Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare,Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu Trattoria Buongiorno Victoriei,Trattoria Buongiomo Baneasa,Trattoria Buongiorno Gentrul lstoric Trattoria Buongiomo Primaverii,Trattoria Buongiomo & City Cafe Terminal Schengen,Trattoria Buongirno Lido ).exceptie facand produsele din tutun si cele supuse unor alte promotii( meniuri,oferte pe baza de voucher,evenimente cu pret negociat,Revelion,Craciun,etc.)

» World Class - 2 x DayPass la orice sala,exceptie Down Town si Charles de Gaulle

» Sky Parking - 15% discount la parcarea de la  Otopeni + Voucher - o spalare masina GRATIS + Gratis transport  parcare / aeroport si aeroport / parcare

» Alexandreea Club Fitness&Spa - 30% discount / zila SPA (piscina,sauna,jacuzzi), Fitness, Aerobic, Cycling

» FasTracKids  - GRATUIT o lectie de Engleza + 20% discount pentru prima luna de abonament

» English Kids Academy (EKA) - 10% discount la Cursurile Vara/Toamna

» Carturesti - 10% discount la toate produsele ofertate pe online

» Learn With Music - 15% discount la abonamentele lunare / trimestriale prin programele Learn with Music + o Lectie Demonstrativa GRATUIT

» Miko Kids -  15% discount la abonamentele lunare / trimestriale la Miko Kids + o Lectie Demonstrativa GRATUIT + 15% discount la petrecerile pentru copiiin cadrulParty Club Miko Kids

» Plafar - 7% discount in toata reteaua Plafar si pe plafar.net

» Zambarici- 10% pe zambarici.ro

» Debenhams - 15% - discountulse aplica doar la un cos de cumparaturi de minim 300 Lei,la toate articolele din gama moda si casa ce nu sunt incluse in alte promotii.

 

BENEFICll IN DESTINATll

GRECIA

» RODOS - 10% la excursiile optionale; 10% la restaurante, cafenele si baruri

» LEFKADA - 10% la excursiile optionale;  10% la restaurante, cafenele si baruri

» KOS - 10% la excursiile optionale; pana la 20% discount la restaurante, cafenele si baruri - peste 40 de parteneri in insula

» CORFU - 5% la excursiile optionale; pana la 20% discount la cafenele, baruri, restaurant

» PARGA - pana la 20% discount la excursiile optionale (Meteora; Albania; Myths & River); 10% discount la Cafe Bar Bacoli Fresh

» CRETA-CHANIA - 10% la excursiile optionale (EXCEPTIE SANTORINI); 10% la restaurante, cafenele si baruri

» ZAKYNTHOS - 10% la excursiile optionale

»THASSOS - 10% la restaurante, cafenele si baruri; pana la 50% discount la magazine de piele Kelgiorgis Leather Boutique - Kavala Town

 

BULGARIA

» 7% discount la excursiile optionale oferite de Turoperatorul ORTHANNA

» SUNNY BEACH - 10% discount la restaurante, cafenele si baruri

» VARNA - pana la 20% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GRAND MALL VARNA

» NESSEBAR - 10% discount la restaurantul Antiqua Mare

» BURGAS - pana la 25% discount la toate restaurantele, magazinele si distractiile din GALLERIA MALL BURGAS

 

TURCIA

» ANTALYA - 5% discount la Excursiile Optionale oferite de Memento Turcia

» KUSADASI - 5% discount la Excursiile Optionale

» BODRUM - 5% discount la Excursiile Optionale

» MARMARIS - 5% discount la Excursiile Optionale

 

EGIPT

» 10% doar la achizitionarea a 3 excursii, pentru achizitionarea unei singure excursii discountul este de 5%

 

Informatii parte din contract:

Derulare program:

Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate.

Hotelurile folosite in programele de circuite culturale Christian Tour sunt hoteluri standard. In fiecare program sunt nominalizate unitatile de cazare utilizate in sezonul precedent. Lista cu hotelurile confirmate pentru o anumita data de plecare din sezonul curent, va fi nominalizata cu 14 zile inainte de plecare. Orice modificare aparuta ulterior va fi notificata in timp util.

 

Hoteluri utilizate ȋn sezonul precedent:

Budapesta - Hotel Bara 3*

Zona Innsbruck - Hotel Olympia 3*

Zona Varese  - Hotel Concorde  4*

Zona Bellegarde - Kyriad Bellegarde 3*

Zona Dornbirn – Hotel  Stuben Am Arlberg 3*

Zona Salzburg  - Hotel Taferne   3*

 

*Ȋn sezonul actual, se va opta pentru aceleaşi hoteluri sau unele similare.

 

Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.

Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar / frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.

Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.

Preturile afisate in program sunt informative.

 

Modificari şi anulări:

Preţul este calculat pentru un grup minim de persoane.

Pentru grupurile care depasesc grupul minim de persoane se vor folosi autocare clasificate.

Pentru grupuri mai mici decat grupul minim de persoane se vor folosi minibusuri adapatate ȋn funcţie de numărul final de participanţi.

Pentru neȋntrunirea numărului minim de participanţi, agenţia oferă celor ȋnscrişi, ȋn caz de anulare, variante pentru mutarea pe o altă dată de plecare a aceluiaşi program sau pe un alt program disponibil ȋn portofoliul său, cu o dată de plecare apropiată. Această informare referitoare la ȋntrunirea / neȋntrunirea grupulu, va fi comunică cu cel putin 21 de zile inainte de data călătoriei efective.

Ȋn cazul reprogramării pe un alt program sau altă dată de plecare, agenţia garantează rezervările pe noua variantă pentru un interval de 72 de ore. După acest termen, locurile vor fi eliberate automat de către sistem. Recomandăm confirmarea ȋn scris pentru această modificare, ȋn termenul menţionat.

Ȋn caz de reprogramare, alocarea numerelor de ordine ȋn autovehicul se va face ȋn funcţie de disponibilitatea pe noul program / data de plecare.

 

Ghizi şi programe optionale:

Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.

Obiectivele din tururile panoramice cu autocarul se vizitează doar pe exterior. 

Agenţia recomandă achitarea excursiilor opţionale din ţară pentru a beneficia de Discount. Ȋn cazul disponibilităţii, unele excursii opţionale se pot achita şi ȋn timpul derulării programului, ghidul fiind obligat să elibereze chitanţa.

Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor  biletele de intrare la obiective / bilete de vaporas / feribot, clientul  va primi tichetele locale.

Câștigă o vacanță pentru 2 în Grecia

Toate numerele de chitanţă / factură pentru excursiile opţionale vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋntr-o vacanţă ȋn Grecia pentru 2 persoane.

Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile

 

Documente de calatorie:

Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.

Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).

Pentru călătorie sunt necesare paşaportul / cartea de identitate valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară.

Sperăm că aţi petrecut  o vacanță frumoasă alături de Christian Tour şi vă mulţumim pentru orice impresii şi recomandări comunicate pe următoarele adrese  de corespondenţă:

E-mail:  relatii.clienti @ christiantour

E-mail:  manager.programeculturale @ christiantour

sau pe formularul de feedback disponibil aici:

Site: christiantour.ro/formular_evaluare_circuit 

 

Călătorești și câștigi un voucher in valoare de 1000 €

Toate impresiile şi recomandările transmise de către călătorii Christian Tour de pe programele de circuite, vor participa la o tombolă lunară cu premii constând ȋn 3 vouchere de vacanţă ȋn valoare de 1000 € fiecare!

Regulamentul tombolei este disponibil aici: christiantour.ro/documente-utile

 

Grup minim 35 persoane

IMPORTANT! de stiut:

 

Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.

DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE

1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.

2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.

3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.

4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.

5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.

CONDITII VAMALE

6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.

7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.

8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).

9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.

POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE

10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.

11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.

12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.

 

ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI

13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.

14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.

15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.

16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.

17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.

18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).

19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.

20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.

 

PROGRAMUL TURISTIC

21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.

22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)

SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE

23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de

pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.

24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.

25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.

26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.

27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).

28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.

29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:

a) cu 3 paturi de acelasi tip;

b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;

c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.

Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.

30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.

SERVICII DE TRANSPORT

31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de

numarul final de participanti.

32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.

33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).

34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.

35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.

36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.

37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.

TRANSFERURI

38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).

39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.

40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).

CARDURI & BONUSURI

41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.

42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.

EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE

43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.

44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).

45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.

46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.

47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.

48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.

GENERALE

49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii STORNO pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.

50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.

51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.

52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor

se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.

53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.

54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.

55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii

serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.

56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.

57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:

- relatii.clienti @ christiantour

- manager.programeculturale @ christiantour

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

Aventura Elvetiana