Albania | Autocar 2020 | Cluj Napoca | 9 zile

       CIRCUIT   TURISTIC  cu  AUTOCARUL - 2020   

Circuit si Sejur in Albania

Skopje – Kruja – Durres – Tirana – Parcul National Dormitor - Cacak – Belgrad

     Datele de plecare:     

24.08

     Orasele de plecare:     

Arad | Baia Mare | Cluj Napoca | Oradea | Satu Mare | Timisoara

     Durata circuitului:     

9 zile

de la    655

Reducere copil <12 ani cazat in camera cu 2 adulti - 80 €.

     Tariful  INCLUDE:    

transport cu autocar modern cu scaune rabatabile și aer condiţionat, cu toate taxele de drum şi parcări incluse;

2 nopţi cazare cu mic dejun si cina la hoteluri de 3 - 4*;

6 nopti cazare cu all inclusive hotel Vivas 4*, Durres

Excursie Tirana ,

Excursie Kruja

asistenţă turistică pe traseu din partea unui însoțitor de grup din România

     Tariful NU INCLUDE:     

asigurare medicală de sănătate și asigurare Storno (obligatorii, dar se pot încheia la orice companie de asigurări),

biletele de intrare pentru vizitarea obiectivelor turistice (muzee, aşezăminte de cult etc.)

ghizi locali

     Programul Turistic Detaliat     

 

ZIUA 1. : CLUJ-NAPOCA – ORADEA – (BAIA MARE-SATU MARE) - SKOPJE

           Imbarcare conform orarului de imbarcare ( vezi subsol) pe ruta Oradea– Timișoara – Skopje. După amiază vom face o plimbare prin Nis, al treilea oraș al Serbiei, locul de naștere al împăratului Constantin cel Mare, primul împărat creștin și fondator al Constantinopolului și a lui Justin I, fondatorul dinastiei Justiniene a Bizanțului. Cazare si cina în Skopje (Macedonia) la hotel 3*.

 

ZIUA 2. : SKOPJE – KRUJA - DURRES     

După micul dejun vizităm Skopje, capitala Macedoniei. Vom vedea aici fortăreața Kale, podul de piatră peste râul Vardar, ca și statuia lui Justinian cel Mare al Constantinopolului și a Maicii Tereza, ambii născuți aici. Trecem pe malul lacului Ohrid în Albania și vizităm orasul Elbasan. Cină și cazare la hotel de Vivas 4* în Durres, cea mai renumită stațiune de pe litoralul albanez.

 

ZILELE 3-8. : DURRES – PROGRAM ALL INCLUSIVE

Program de plajă și baie la Durres, hotel Vivas 4* (https://inalbania.al/vivas-hotel-durres), regim de masa all inclusive. Piscină și șezlonguri pe plaja largă cu nisip.  Optional  putem vedea cel mai mare Amfiteatru Roman din Peninsula Balcanică. Într-una din zile vom vizita după prânz orașul medieval Kruja, cu bazarul vechi și castelul Skanderberg. Aici Skanderberg, eroul național al Albaniei, a rezistat împreună cu 3000 de soldați, împotriva sultanului Mehmed al II-lea Cuceritorul. În capitala Tirana vedem Monumentul lui Skanderberg în piața care-i poartă numele, moscheea Etem Bey, Turnul cu Ceas, Academia de Arte Frumoase și Universitatea.

 

ZIUA 8. : ALBANIA – PARCUL NATIONAL DORMITOR (MUNTENEGRU)

După micul dejun pornim spre nord. În parcul național Dormitor oprim pentru a lua un prânz (opțional) și pentru a admira peisajul frumos de munte, apoi ne continuăm drumul spre Serbia. Cină și cazare la hotel de 4* în Cacak (Serbia).

 

ZIUA 9. : CACAK – BELGRAD - ROMANIA

După micul dejun vom porni spre casă. La prânz vizităm cetatea Belgrad aflată la confluența râului Sava cu Dunărea. Prima menționare a așezării datează din secolul 3 I. Hr.. Se spune că mormântul lui Attila Hunul este sub cetatea Belgrad, iar o certitudine este faptul că Iancu de Hunedoara i-a oprit în 1456 pe otomanii conduși de Mehmed al II-lea Cuceritorul, să înainteze spre vest. Sosire acasa în cursul nopții.

     AVANTAJE pentru turist:     

 

Data de plecare

Tarif standard  în camera dubla

24.08.2020

655 euro

Tarif client fidel

640 euro

*Client fidel : a achizitionat cel putin un produs al agentiei organizatoare ( circuit sau sejur)

**Tariful este calculat la un grup de minim 40 persoane.

***In cazul recalcularii transportului pentru grup mai mic de 40 persoane, turiștii vor fi înștiintati cu 7 zile înainte de plecare. 

     IMPORTANT! de stiut:     

 

 

NFORMATII PRECONTRACTUALE GENERALE   

 

INFORMATII DESPRE ZBOR: 

  1. Politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect si tarifele pentu locuri preferentiale
  2. Orarul de zbor poate suferi modificari care vor fi aduse la cunostinta turistului la primirea notificarii de la compania aeriana. Daca modificarea nu este semnificativa – modificari sub 30 minute- orarul nou de zbor va fi transmis in informarea de plecare
  3. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
  4. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor.
  5. In situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna.
  6. Daca circuitul se anuleaza din cauza neintrunirii grupului minim, agentia nu este obligata sa suporte costul biletelor de avion achizitionate.

 

INFORMATII DESPRE TRANSPORTUL TERESTRU: 

  1. Transportul terestru se va executa cu autocare subinchiriate de capacitate 29 pana la 55 locuri in functie de marimea grupului
  2. Autocarele sunt dotate cu aer conditionat, statie audio video, scaune reglabile. Autocarele vor fi clasificate minim 2*.
  3. Asezarea in autocar se va face in ordinea inscrierilor, locurile nu se nominalizeaza.
  4. Conform legislatiei in vigoare, in cazul vehiculelor ramase imobilizate pe traseu, in cazul defectiunilor care nu se pot remedia, trasportatorul este obligat sa asigure preluarea persoanelor in termen de maximum 3 ore in judeţ, 5 ore in tara şi in termen de maximum 16 ore in cazul transporturilor in trafic internaţional;
  5. Orarul de imbarcare / debarcare este specificat in programul excursiei. Orele sunt aproximative, pot suferi modificari  care vor fi transmise turistilor in informarea de plecare.
  6. Programul excursiei poate fi modificat de catre conducatorul grupului in situatii exceptionale (accidente, trafic ingreunat, blocat, urgente medicale ale unora dintre pasageri, defectiuni tehnice)

 

ACTE NECESARE CALATORIEI ȘI INFORMATII LEGATE DE  CALATORIE: 

 

  1. Documentele necesare  pentru trecerea frontierelor pe traseu: pasaport turistic / carte de identitate valabila minim 6 luni de la data iesirii din tara.
  2. In cazul in care turistul detine act de identitate tip buletin (cu file) agentia  vanzatoare este obligata sa informeze turistul ca la punctele de trecere a frontierelor NU SE ACCEPTA acest tip de document ce atesta identitatea turistului! Se accepta doar modelul nou de carte de identitate.
  3. Regulament documente de calatorie minori:
    • pasaport turistic / carte de identitate valabila minim 6 luni de la data iesirii din tara
    • minorii care sunt insotiti de un singur parinte vor  trebui sa prezinte politiei de frontiera acordul parental al parintelui ce nu insoteste minorul - se obtine de la notariat
    • minorii ce calatoresc neinsotiti de nici unul dintre parinti va trebui sa prezinte acordul parintilor, iar persoana ce il insoteste trebuie sa detina cazier judiciar valabil. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati  politiadefrontiera.ro!
    • persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite)
  4. Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  5. Turistul are obligatia de a respecta legile tarilor tranzitate / vizitate, indiferent daca acestea difera fata de legile din Romania. Nerespectarea acestora atrage dupa sine, raspunderea turistului respectiv in fata autoritatilor locale, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv (nu se ramburseaza sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).
  6. Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la compania sau organele competente.
  7. Turistii vor fi informati daca pe traseul circuitului se necesita obtinerea de vize sau sunt necesare vaccinari speciale pentru destinatiile din program.

 

CONDITII FINANCIARE DE INSCRIERE: 

  1. 30% se achita la inscriere in cazul circuitelor cu transport autocar
  2. 40% se achita la inscriere in cazul circuitelor cu transport avion
  3. Diferenta se achita cu 30 zile inainte de plecare

 

PENALITATI IN CAZ DE RETRAGERE: 

  1. 10% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice inainte de inceperea executarii pachetului (data plecarii);
  2. 50% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul de 60-31 zile inainte de inceperea executarii pachetului (data plecarii);
  3. 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai putin de 31 de zile inainte de inceperea executarii pachetului (data plecarii) sau nu se prezinta la program.
  4. 100% daca anularea se face din urmatoarele cauze: in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate Agentiei;
  5. 100%  in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integral excursia in termenele stipulate;
  6. Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

 

CONSTITUIREA GRUPULUI:

  1. Tarifele au fost calculate la grup de minim 35 turisti.  Suplimentul pentru grup 25-34 persoane, 30 euro, se va achita doar in caz de nevoie, la finalizarea grupului, in saptamana plecarii.
  2. Pentru un numar mai mic de 35 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se reprogrameaza.
  3. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi.

 

ASISTENTA TURISTICA, VIZITE, EXCURSII OPTIONALE:

  1. Turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite intotdeauna ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman
  2. Ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesara in functie de tarile vizitate.
  3. Conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de catre ghizii locali
  4. Conducatorul de grup poate modifica programul actiunii in anumite conditii obiective.
  5. Unele excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
  6. Pretul excursiilor este calculat pentru un grup minim de 20 persoane. La un numar mai mic de participanti pretul creste proportional; daca numarul persoanelor inscrise la excursiile optionale este suficient de mare, insotitorul de grup se va alatura turistilor care au achizitionat respectivele excursii, astfel incat cei care raman la hotel vor avea program liber fara insotitor.
  7. In situatia in care excursia optionala se va desfasura fara prezenta insotitorului de grup (din cauza numarului mic de participanti), limba de comunicare va fi engleza.
  8. Acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa.
  9. In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

 

EVENTUALE  EVOLUTII ALE  PRETULUI:

  1. Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi.  
  2. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere.
  3. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de hoteluri sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada de timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare. In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
  4. In cazul in care cererea este mai mare decat locurile prestabilite pentru grup, iar biletele de avion au suferit cresteri se va comunica turistului suplimentul de tarif si numai dupa acordul scris se va incheia contractul de prestari servicii turistice.

 

INFORMATII REFERITOARE LA CAZARE: 

  1. Categoria unitatilor de cazare este cea specificata in program
  2. Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita de oficialitatile locale. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.
  3. Daca hotelul este schimbat din motive care nu tin de agentie, va fi inlocuit cu un altul de aceeasi categorie.
  4. Persoanele care calatoresc singure pot opta pentru camera single sau pentru partaj, caz in care agentia va propune, in functie de inscrierile existente sau ulterioare, un partaj. In situatia in care nu exista partaj pana la expirarea termenului limita de inscriere, agentia nu se obliga sa suporte diferenta de camera single, in consecinta turistul poate sa se retraga fara penalizari sau sa opteze pentru camera single.
  5. Tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi implinit varsta de 12 ani. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
  6. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup.
  7. Turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu consume alimente in camera, sa nu distruga / deterioreze / pateze obiecte din camere, etc). Necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere.
  8. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului / mijlocului de transport, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv, care va urma sa despagubeasca institutia respectiva pentru daunele cauzate.
  9. Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii.
  10. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

 

ASIGURARI:

  1. Agentia organizatoare detine polita de asigurare care acopera daune de pana la 100.000 euro in cazul insolventei societatii.
  2. Pachetele din prezenta oferta nu includ asigurarile medicale de calatorie sau asigurare storno. Nu sunt obligatorii dar recomandam incheierea lor in agentiile de turism sau la orice companie de asigurari.

 

INFORMATIA PENTRU PLECARE / SEJUR:

Informatiile detaliate despre circuit vor fi transmise turistilor pe un suport durabil: site,  email, imprimat , SMS, inainte de plecare cu minim 3 zile  si vor cuprinde urmatoarele puncte:

- Detalii insotitor grup / ghid – nume, persoana de contact, telefon

- Detalii mijloc de transport, numar de inmatriculare,  numar telefon autocar imbarcari.

- Orar de zbor actualizat (daca este cazul)

- Orar de  transport actualizat (daca este cazul)

- Hotelurile confirmate

- Transferurile pentru aeroport

- Excursii optionale / informare tarife

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

  • Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
  • Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
  • Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
  • Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
  • Concedierea neasteptata de catre angajator.
  • Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
  • Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
  • In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
  • In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
  • Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

 0729 094 904 || 0754 094 904

 office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.