Albania | Autocar 2019 | Cluj Napoca | 10 zile

       CIRCUIT   TURISTIC  cu  AUTOCARUL - 2019   

Circuit si Sejur in Albania

Skopje – Kruja – Durres – Tirana – Cacak – Belgrad

     Datele de plecare:     

12.07

     Orasele de plecare:     

Arad | Baia Mare | Cluj Napoca | Oradea | Satu Mare | Timisoara

     Durata circuitului:     

10 zile

de la    550

Reducere copil <12 ani cazat in camera cu 2 adulti - 80 €.

     Tariful  INCLUDE:    

 transport cu autocar modern cu scaune rabatabile și aer condiţionat, cu toate taxele de drum şi parcări incluse;

2 nopţi cazare cu mic dejun si cina la hoteluri de 3-4*;

6 nopti cazare cu all inclusive hotel Vivas 4*, Durres

Excursie Tirana ,

Excursie Kruja

asistenţă turistică pe traseu din partea unui însoțitor de grup din România.

     Tariful NU INCLUDE:     

asigurare medicală de sănătate și asigurare Storno (obligatorii, dar se pot încheia la orice companie de asigurări),

biletele de intrare pentru vizitarea obiectivelor turistice (muzee, aşezăminte de cult etc.)

ghizi locali

     Programul Turistic Detaliat     

 

Ziua 1 ( 12.07.2019) : Cluj Napoca- Oradea-( Baia Mare- Satu Mare) – Skopje (900 km)

Imbarcare conform orarului de imbarcare ( vezi subsol) pe ruta Oradea– Timișoara – Skopje. După amiază vom face o plimbare prin Nis, al treilea oraș al Serbiei, locul de naștere al împăratului Constantin cel Mare, primul împărat creștin și fondator al Constantinopolului și a lui Justin I, fondatorul dinastiei Justiniene a Bizanțului. Cazare si cina în Skopje (Macedonia) la hotel 3*.

 

Ziua 2 (13.07.2019): Skopje – Kruja – Durres (470 km)

După micul dejun vizităm Skopje, capitala Macedoniei. Vom vedea aici fortăreața Kale, podul de piatră peste râul Vardar, ca și statuia lui Justinian cel Mare al Constantinopolului și a Maicii Tereza, ambii născuți aici. Trecem pe malul lacului Ohrid în Albania și vizităm orasul Elbasan. Cină și cazare la hotel de Vivas 4* în Durres, cea mai renumită stațiune de pe litoralul albanez.

 

Zilele 3 - 8 (14.08-18.08.2019): Durres – All Inclusive program

Program de plajă și baie la Durres, hotel Vivas 4* (inalbania.al/vivas-hotel-durres), regim de masa all inclusive. Piscină și șezlonguri pe plaja largă cu nisip.  Optional  putem vedea cel mai mare Amfiteatru Roman din Peninsula Balcanică. Într-una din zile vom vizita după prânz orașul medieval Kruja, cu bazarul vechi și castelul Skanderberg. Aici Skanderberg, eroul național al Albaniei, a rezistat împreună cu 3000 de soldați, împotriva sultanului Mehmed al II-lea Cuceritorul. În capitala Tirana vedem Monumentul lui Skanderberg în piața care-i poartă numele, moscheea Etem Bey, Turnul cu Ceas, Academia de Arte Frumoase și Universitatea.

 

Ziua 9 (19.07.2019): Albania – Parcul Național Dormitor (Muntenegru) - Serbia (500 km)

După micul dejun pornim spre nord. În parcul național Dormitor oprim pentru a lua un prânz (opțional) și pentru a admira peisajul frumos de munte, apoi ne continuăm drumul spre Serbia. Cină și cazare la hotel de 4* în Cacak (Serbia).

 

Ziua 10 (20.07.2019): Cacak – Belgrad  – Romania (800 km)

După micul dejun vom porni spre casă. La prânz vizităm cetatea Belgrad aflată la confluența râului Sava cu Dunărea. Prima menționare a așezării datează din secolul 3 I. Hr.. Se spune că mormântul lui Attila Hunul este sub cetatea Belgrad, iar o certitudine este faptul că Iancu de Hunedoara i-a oprit în 1456 pe otomanii conduși de Mehmed al II-lea Cuceritorul să înainteze spre vest. Sosire acasa în cursul nopții. 

     AVANTAJE pentru turist:     

 

Data de plecare

Tarif standard

 in camera dubla (avans 30%)

Tarif Client Fidel

in camera dubla (avans 30%)

12.07.2019

570 euro

550 euro

Reducere copil <12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 80 euro

Nu se vinde in regim single.

 

Client fidel: a achizitionat cel putin un produs al agentiei organizatoare ( circuit sau sejur)

Tariful este calculat la un grup de minim 40 persoane. 

In cazul recalcularii transportului pentru grup mai mic de 40 persoane, turiștii vor fi înștiintati cu 7 zile înainte de plecare.

 

IMBARCARI:

Oraș îmbarcare

Ora îmbarcării

Locul îmbarcării

Supliment transport

Cluj Napoca

05:00

Parcare – sala sporturilor Horia Demian

20 euro

Baia Mare

05:00

Parcare OJT

0 euro

Satu Mare

06:15

Catedrala - centru

0 euro

Oradea

08:30

Parcare Vulturul

 0 euro

Arad

         10:30

Lukoil ieșire spre Timișoara

0 euro

Timișoara

         11:30

Gara

 

 

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE:  cu 2 saptamani inainte de inceperea excursiei.

     IMPORTANT! de stiut:     

 

 

ACTE NECESARE: 

  1. pasaport sau C.I. -valabil 6 luni de la data plecarii sau carte de identitate valabila;
  2. copiii sub 18 ani care calatoresc singuri sau doar cu unul dintre parinti vor trebui sa prezinte la vama acordul parental al ambilor parinti sau al celui care nu insoteste minorul (dupa caz), obtinut la notariat.

 

CONDITII DE RETRAGERE: 

  1. 20% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face in intervalul  de 29-20 zile calendaristice înainte de data plecării;
  2. 50% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face in intervalul  de 19-10 zile calendaristice înainte de data plecării;
  3. 80% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face în intervalul 9-4 zile înainte de data plecării;
  4. 100% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal cu 3 zile înaintea plecarii.

 

OBSERVATII:

  1. Daca hotelul este schimbat din motive care nu tin de agentie, va fi inlocuit cu un altul de aceeasi categorie.
  2. Asezarea in autocar se face in ordinea inscrierilor.
  3. Agentia nu se obliga sa gaseasca partaj persoanelor care calatoresc singure, dar fac eforturi in acest sens: se anunta partajul la agentiile revanzatoare si la baza de date- clienti.
  4. Tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi implinit varsta de 12 ani.
  5. Programul poate fi modificat de conducatorul de grup in functie de anumite situatii speciale.
  6. Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  7. Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita de oficialitatile locale. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.
  8. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup.
  9. Turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu consume alimente in camera, sa nu distruga / deterioreze / pateze obiecte din camere, etc). Necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere.
  10.  Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului / mijlocului de transport, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv, care va urma sa despagubeasca institutia respectiva pentru daunele cauzate.
  11. Turistul are obligatia de a respecta legile tarilor tranzitate / vizitate, indiferent daca acestea difera fata de legile din Romania. Nerespectarea acestora atrage dupa sine, raspunderea turistului respectiv in fata autoritatilor locale, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv (nu se ramburseaza sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).
  12. Agentia organizatoare, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesara in functie de tarile vizitate.

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

  • Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
  • Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
  • Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.
  • Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
  • Concedierea neasteptata de catre angajator.
  • Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
  • Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
  • In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
  • In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
  • Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

 0729 094 904 || 0754 094 904

 office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.